Ikäero vain 2 kuukautta

LAPSIraiskarit

Ajatellaanpa tilanne jossa kuukautta vaille 15-vuotias tyttö, väittää tulleensa raiskatuks, muttei mene lää­kä­riin tai ilmoita väitetystä raiskauksesta po­lii­sil­le.

Kuukauden yli 15-vuotias poika kertoi ettei heillä ole ollut mitään seksuaalista kanssakäymistä, eikä mitään tälläistä myöskään lääkäri ole todennut.

Eli juttu on sana-sanaa vastaan, joka oikeusvaltion perusperiaatteiden mukaan tulisi tuomita syytetyn hyväksi, mutta koska Suomi EI ole oikeusvaltio, Suomessa syyttetyn tulee itse pystyä todistamaan itsensä syyttömäksi tai saa tuomion (kuten tässäkin tapauksessa kävi.)

Suomen oikeuslaitos noudattaa seksirikoksissa ns. käänteistä todistustaakkaa.

Siksi suomessa on niin paljon seksuaalirikoksia, koska tuomioon riittää se että JOKU VÄITTÄÄ jonkun syyllistyneen johonkin seksuaaliseen ja tuomio tulee sekä usein jopa kymmenien tuhansien rahalliset korvaukset.

Asianomistaja eli uhri saa aina ilmaiset oikeusavustajat ja ilmaisen oikeudenkäynnin, niin miksipä ei kokeilisi onneaa, jos vaikka tärppäisi ja ne uskoisivat valeet?

Nuorilla ei ole mitään vaikeuksia kusettaa vanhempiaan, sossua, poliisia, oikeuslaitosta ja mediaa saadakseen rahaa.

Kavereita ei edes tarvitse kusettaa, koska niille nimenomaan kerskutaan sillä miten taitava on kun on pystyny huijaamaan koko viranomaisverkostoa ja tienannut sievoiset summat. Jos oikeen taitava kusettaja on niin saa mopoautorahat.

Kun teinit kuulevat että joku toinen on onnistunut saamaan hyväuskoisilta hölmöiltä rahat, niin kaikki muutkin haluavat kokeilla. Siksi nämä rikosilmoitukset ovat lisääntyneet.

Parasta siinä on että sen voi tehdä montakertaa, koska ensinnäkin asianomistajan nimi salataan eli kukaan ei saa tietää vaikka väittäisi joutuneensa montasataa kertaa raiskatuksi (kuten 2008 ja 2010 tapauksissa).

Monet teininä lapsen seksuaalisilla hyväksikäyttötuomioilla rahastaneet, jatkavat rahastamista täysi-ikäisinä, rikosnimike vain vaihtuu raiskaukseksi.

Ei se oli tyhmä joka kieroilee, vaan se joka uskoo, eli Suomen viranomaiset.

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näyttöä

"Liian moni pilaa elämänsä sekaantumalla naisiin.

Kummallinen raiskaus kun kukaan lähellä olevista ei kuule eikä huomaa mitään ihmeellistä, ei edes "raiskauksen" jälkeen kun palanneet joukkoon. Ei pienintäkään merkkiä raiskauksesta ja miksi ei mennyt heti tekemään ilmoitusta ja tutkimuksiin jos oli muka raiskattu.

Uskomaton femakkovaltio kun akan sana riittää asiassa kuin asiassa, että mies tuomitaan"

Mitäs naiset tähän sanotte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe