Tilasin heidän verkkokaupastaan tuotteen ja osa tarvikkeista jäi puuttumaan.
Olen kahden viikon ajan kestäneessä sähköpostikirjeenvaihdossa vaatinut heitä toimittamaan loput tarvikkeet mutta turhaan. Heidän mielestään kauppa pitäisi purkaa vaikka heiltä löytyy varastosaldojenkin mukaan kyseiset tarvikkeet.
Itse kuitenkin tarvitsen tilaamani tuotteen kokonaisuudessaan, koska olen myös täyden hinnan maksanut.
Erikoisinta on kun lähettää veljeksistä toiselle (toimari ja varatoimari) mailia niin aina toinen vastaa???
Onko muilla kokemuksia heidän vedätyksistään?
Captains Shop verkkokauppa kusettaa
10
1637
Vastaukset
- Van änd ounli
Pura kauppa ja osta muualta. Tuskin mitään korvaamatonta kyseessä.
- royalfuck
No jos olet ne kaikki osat maksanut niin heidän tulee ne toimitaa? Tai palauttaa rahat ja kestää kritiikki verkossa.
- että näin,
>Heidän mielestään kauppa pitäisi purkaa vaikka heiltä löytyy varastosaldojenkin mukaan kyseiset tarvikkeet.
Mikähän tässä on ongelma? Voihan saldo näyttää väärin, ja jos toimittajalla ei ole tavaraa, niin ei ole. Kaupan purkuahan on tarjottu. - 12-8
Mitä sinä kiukkuat. Myyjähän on tarjoutunut purkamaan kaupan. Jos varastosaldo näyttää yhtä, voi se silti olla nolla ja nollasta on paha nyhjäistä. Joutavanpäiväinen kiukkuamisen sijaan, etsi kama muualta, vai oliko kenties hinta niin hyvä, ettei kannattanut. Ei ne tahallaan kuseta, normaalia kompurointia vaan.
yli 50 vuotta vanhan firman business harvemmin perustuu aktiiviseen asiakkaiden kusetukseen. Siellä ei ole palkattuna aktiivisia kusettajia arpomaan asiakkaille vajaita laatikoita ja keskittämään voimavaroja venkoiluun. Sellaisia löytyy puhelinmyyntifirmoista ja vakuutusyhtiöistä.
Olet nyt saanut vaan virheellisen toimituksen ja sillä siisti. Toisin kun voisi arvata myyjällä ei ole myyntivelvoitetta, sillä on oikeus purkaa kauppa, jos homma ei onnistu. Todennäköisesti olet saanut vahingossa jonkun puretun laatikon, josta ei ole ollut varastomiehellä tietoa, että tavaraa on puuttunut.
Kenellekkään ei ole hyödyllistä ja kannattavaa tuhlata aikaa sähläämiseen ja venkoiluun.- Herra nylppy
Taitaa olla sellainen asiakas, että myyjä purkaa mielellään kaupan.
- 6-9
Joskus asiakkaan " en ikinä enää osta teidän putiikista mitään" lausahdus saattaa olla helpottavan molemminpuolinen tunne. Olen törmännyt työni aikana niin absurdeihin asiakkaisiin, että ne menisi jo sketsisarjan piikkiin. Harmi vaan, että niitä ei voi julkisesti mihinkään laittaa. Tosissaan oikeuksiaan pääväylä asiakas saa pahimmillaan aikaan moninkertaisen vahingon aikaan pelkkänä työajan menetyksensä, kuin se, että latoo dinerot takaisin tiskiin. Monille kun ei riitä kauppasummaan palautus, pitää saada vielä lisähyötyä harmistuksesta ja välillisistä kustannuksista, tai ihan vaan alennusta muuten vaan. Monesti tikusta asiaa tehdyllä valituksella yritetään vaan saada lisäaletta. Pahimpia on monesti "alan koulutuksen" saaneet ammattilaiset, jotka tekevät satasen riidasta nelisivuisen reklamaation ja maalaavat kaikki maailman kauhuskenaariot siihen, mitä olisi voinut sattua ja sattui. Pisteenä iin päälle kirje loppuu korvausvaateeseen ja määräaikaan, jonka jälkeen asiasta luvataan tehdä rikosilmoitus. Yksinkertaisimmillaan syy voi olla vain vaikka rikkinäinenen kaikuluotaimeln anturi. Rahojen palauttaminen ei missään nimessä tule kysymykseen vaan vaaditaan "oikeutta".
- mediterraneo tria
Sama tuli itselleni mieleen. Olen ostanut heitä vuosia joskus helppoja ja joskus hankalia osia/tarvikkeita kahteen yli 30 vuotta vanhaan veneeseeni. Joskus löytyy hyllystä ja joskus parta kasvaa ennen kuin saavat kamat tiskin taakse. Etenkin herrat Jäntti, Ruokonen ja nykyisin toisaalla oleva Vanhala ansaitsevat kiitoksen hyvästä palvelusta vuosien varrelta.
- Kilpailijan kirjoitu
On rehellisen kaupan merkki haluta purkaa kauppa, jos sen ehtoja ei pystytä täyttämään.
Oletettavasti tässä on yritetty sovitella asiaa, mutta kirjoittaja on jättänyt jotain kertomatta - 2430ii
Fiksu tiedustelee etukäteen varastosaldojen ja hintojen paikkansapitävyyttä. Hyvin monen saitin pitäisi ottaa oppia pandawillistä, he suoraan sanovat, ettei www-hinnaston tuotetta ole välttämättä saatavilla.
http://www.pandawill.com/shipping-and-handling
" How can i know if the items are in stock or not?
Pandawill does not keep all items in stock due to maintenance issues. After receiving your order, Pandawill staff will sort them out and place orders at the corresponding factory. Orders are usually filled in about 3 business days. And a email will be sent to you if you wish to have an exchange or refund for your product if it is 3 days overdue.
"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241