Saisiko mitenkään mistään Husqvarna Viking Eden Rose -ompelukoneeseen - jossa ei ole start/stop-kytkintä, vaan elektorinen jalkasäädin (poljin), jota pitää painaa koko ajan - sellaisen polkimen, jota ei tarvitsisi painaa koko ajan, vaan poljin jäisi tiettyyn asentoon tai olisiko jossakin muunmerkkisessä alle 500 euron hyvässä ompelukoneessa (Bernette, Singer, Pfaff) sellaista poljinta tai kytkintä, että poljinta ei tarvitsisi painaa koko ajan? Netistä löytyy tarvikepolkimia, mutta niiden pistoke ei sovi tähän koneeseen (enkä edes tiedä, ovatko ne sellaisia polkimia, joita haen).
Ompelukoneeseen parempi poljin?
4
1460
Vastaukset
- kysymystä????
en ole koskaan kuullutkaan sellaisesta polkimesta, miten sellaisella edes ompelisi??????
- Kotiompelija
Ymmarsinkö oikein, että haluaisit koneen, jolla voi ommella myös ilman jalkapoljinta?
Luulisin, että eräs sellainen peruskone voisi olla Elna Elina 40, elektroninen kone, tarjouksessa se on ollut alle 500€.... Janome kai valmistaa Elnan koneet, joten pitäisi olla ihan hyvä kone. Muitakin varmasti löytyy. mutta kannatta käydä katselemassa ompelukoneliikkeiden tarjontaa ja tietysti kokeilla samalla.- Jalka Krampissa
"Ymmarsinkö oikein, että haluaisit koneen, jolla voi ommella myös ilman jalkapoljinta?"
Kyllä. - Jalka Krampissa
Kiitos tuosta tiedosta "Elna Elina 40", jossa tosiaan on start/stop-nappi ja lisäksi vieläpä portaaton nopeudensäätö napilla, mutta onko tietoa Elnan koneiden kestävyydestä ja kuinka paksuja kankaita tuollainen suht halpa kone jaksaa ommella?
http://www.ommelnetti.fi/ompelukone-elna-elina-40-uutuus/tuote-31.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683