Uusi ilme sähköpostissa

hewa

Hämmästyin kun avasin postini,ettäs kenenkäs postiin menin. Vaimo vierellä ihmettelemään miten sulla tuollanen on kun hänellä sama vanha etusivu, eipääs kai tässäkään ole mitään uusi muoto vain mikäpäs siinä aika hieno??

12

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ota vastaan

      Juu, eikä saapuvat postit häiritse. Niitä kun ei tule.

    • mitä hä

      miksei postia voi poistaa ilman avautumista .Uudessa muodossa

    • suomi4

      Posti ei aukene lainkaan???????????????

      • orvoo

        Ei myöskään meillä.


    • uusi posti on hyvä

      Hyvin posti aukeaa. Postin pystyy poistamaan ilman avaamista todella helposti. Klikkaa vasemmalla olevaa viestijonoa siitä kohtaa kun viesti on. Vaikka kuinka monta voi poistaa kerralla. Helppoa kuin heinänteko;))

      • Viestin poistaminen ei onnistu em. keinolla. Usein kehoitetaan olla avaamatta tuntematonta viestiä. Voisitko tarkentaa, vasen vai oikea hiiren painike, ym.
        Ulkoasun hienoudesta viis, kunhan toimisi....
        Suomi24 meni mielestäni huonompaan suuntaan uudistuksessa. Ei pääse edes keskustelupalstalle ennenkuin klikkaat itsesi ulos, vai pääseekö?.


      • uusi posti on hyvä
        einari5 kirjoitti:

        Viestin poistaminen ei onnistu em. keinolla. Usein kehoitetaan olla avaamatta tuntematonta viestiä. Voisitko tarkentaa, vasen vai oikea hiiren painike, ym.
        Ulkoasun hienoudesta viis, kunhan toimisi....
        Suomi24 meni mielestäni huonompaan suuntaan uudistuksessa. Ei pääse edes keskustelupalstalle ennenkuin klikkaat itsesi ulos, vai pääseekö?.

        Kyllä minä ainakin pääsen keskustelupalstalle klikkaamatta itseäni ulos.

        Klikkaat viestin kohdalta vasemmalta ja sitten klikkaat seuraavaa. Keskelle ruutua tulee eri vaihtoehtoja mitä voit tehdä, poistaa jne.


      • uusi posti on hyvä kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin pääsen keskustelupalstalle klikkaamatta itseäni ulos.

        Klikkaat viestin kohdalta vasemmalta ja sitten klikkaat seuraavaa. Keskelle ruutua tulee eri vaihtoehtoja mitä voit tehdä, poistaa jne.

        No joo, kyllähän se näin on. Harmi, kun Suomi24 anna kirjoitettua viestiä muokata mitenkään, niinkuin muut sähköpostit.

        Lainaan viestiäsi: "Klikkaat viestin kohdalta vasemmalta ja sitten klikkaat seuraavaa. Keskelle ruutua tulee eri vaihtoehtoja mitä voit tehdä, poistaa jne."

        Mihinkään kohtaan "keskelle ruutua" ei tule sellaista "poistaa" vaihtoehtoa.
        Kun klikkaan lähellekään saapuneen mailin kohdalla, tai laitan viestin vieressä olevaan neliöruutuun väkäsen, niin viesti aukeaa heti. Minulla on Firefox-selain ja Win7 käyttis.


    • saku3

      Uusi ilme sähköpostissa on kyllä todella epäonnistunut. Kömpelö käyttää ja sekava. Monta viestiketjua jo tehty missä halutaan vanha selkeä takaisin. Luulisi jo Suomi24:en vastaavan mitä se aikoo tehdä tämän palautteen saatuaan.

    • miksei vastata?

      @suomi24

      Ei oo ylläpito kommentoinut millään palstalla mihinkään ketjuun tai viestiin kolmeen viikkoon, käsittämätöntä!! Eivät tee töitään. Ei mitään vastausta palautelomakkeisiin eikä sähköposteihin. Pitääköön yrittää pommittaa profiilin kautta: http://www.suomi24.fi/yhteisö/suomi24

      Palautteita on ylläpito pyytänyt, missä viipyvät vastaukset ja kommentit palautteisiin??????

      • LillerilalleriAlleri

        joo, tiedotteissa yksi kokonainen ketju täynnä, 500 kommenttia, ei mitään vastausta Suoli24:lta???Mitä tää pelleily on @suomi24 ylläpito?

        Ko. ketjuun ei pysty enää mitään kirjoittamaan, kun ketjussa on 500 viesti, ketju on täynnä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe