Mä oon lähössä mun kirjekaverin luokse kylää ja en keksi mitä voisin viiä sen perheelle tuliaisiks??! auttakaa! oon 15-v.
tuliaiset!!
6
1246
Vastaukset
- zska
Vie jotain "suomalaisia" makeisia. Esim. Wiener Nougat, Fazerin sininen, Marianne jne. Ne ovat ainakin suht neutraaleja tuotteita, jos et tiedä perheen mieltymyksistä tai ajatusmaailmasta (tarkoitan mahdollista uskonnollista tai poliittista tms. suuntatuneisuutta). Eivätkä karkit ole sikakalliita. Voi tietenkin viedä lisäksi jotain pientä kirjekaverillesi. Sen lienet tiedät mitä hän harrastaa ja mistä kiinnostunut.
- ArthurDent
Keoppa mhinpäin palloa olet menossa. Eri paikoissa on eri kulttuuri tuomisien suhteen.
- -auttakaa-
niin mä unohin laittaa et ne asuu ihan suomessa.. voiko sillonki viiä vaan jotain karkkeja (esim. suklaata)?
- näin
Oikealla palstalla olet ;)
Eikö sulla ole vanhempia joilta kysyä,kun heiltä kuitenkin rahatkin pyydät?! Vie vaikka kukkia,jos et muuta keksi.- Mari
Vie perheelle esim. kahvia tai jokin itse tekemäsi kakku, kuivakakku tms. Ja kirjekaverillesi karkkia tai kirjepaperia tms :)
- kommentoija
Mari kirjoitti:
Vie perheelle esim. kahvia tai jokin itse tekemäsi kakku, kuivakakku tms. Ja kirjekaverillesi karkkia tai kirjepaperia tms :)
"Vie perheelle esim. kahvia tai jokin itse tekemäsi kakku, kuivakakku tms. Ja kirjekaverillesi karkkia tai kirjepaperia tms :)"
Kahvituliaiset on haukuttu jo vuosia sitten monissa yleisönosastoissa. Nykyisenä tarjouskahvien aikana se ei ole sovelias vieminen (se on sinulle vieminen, tuliainen saajille).
Jos menet eri puolelle maata, jokin oman kotiseutusi erikoisuus olisi sopiva vieminen. Kirjekaverillesi jotain sellaista, josta kaltaisesi nuoret tykkäävät (ehkä tiedät jo jotain hänen tykkäämisistään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328