En onnistu tekemään kokoonpano päivitystä fifa 14 ja nhl 14 peleihin. Kun yritän nii siinä lukee että oon liian nuori. Miten voi olla liian nuori pelaamaan oikeilla kokoonpanoilla. En pysty edes pelaa netissä kun oon taas liian nuori siihen. Oon siis 13 v. Jos näin ei pitäis tapahtua nii voitteko kertoa miten se sit päivitetään (jos en oo osannu).oon menny siihen lataa kokoonpanoja kohtaan. Painanu X nappia ja sitten siinä lukee että liian olen nuori. En edes pysty tekemään uutta käyttäjää koska sit siin lukee et samal järjestelmäl ei voi olla kahta käyttäjää. Voiko sen poistaa ja miten.
Ea kokoonp. Päivitys
Psn perse
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337