Ajoneuvon luovuttaminen alaikäiselle

AKK:Alas Kart Kans.

Soitan poliisit Porin päräykseen, jos alue ei ole suljettu niin on paljon kortittomia ja alaikäisiä liikenteessä, eläköön AKK ja vihreät arvot. Ei ajeta junnuissa enään missään päin Suomea! Tarvis olla vähintään 15 vuotias maastoliikennelain mukaan, koska se on se toinen vaihtoehto suljetulle alueelle. AKK on todennut päätöksessään että karting rata ei ole suljettu alue vaan tarvitsee liikennevakuutuksen. Kumpi?

8

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplavakuutettu

      Soita vaan. Minä taas vaadin että kaikilla on vakuutus oltava myös ulkomaalaisilla jos niitä tulee. Poliisin pitää olla paikalla selvittämässä liikenneonnettomuuksia.
      Pori on vissiin säännoissä maininnut vakuutuksen tarpeellisuudesta on kuitenkin neaf kisa.

    • Vakuutusmyyjä

      nii-i, toivottavasti ulkomaisia kuskeja ei katsoja sormien läpi tässä asiassa.

      • etujenvalvontaa

        Pori on ainut rata jota ei säännöt koske. Pori ajaa kisansa lajiryhmän vetäjän suojeluksessa. Ajoit vehkeet sitten vaikka karille.


    • kusetustako

      ei mainintaa säännöissä, vakuutuksesta

    • epätietoinen?

      tartteeko vakuutuksen vai ei?

      • mnmnmnmnm

        Siihen et saa täältä vastausta. Soita järjestäjälle.


    • alaikäinen mopoilija

      Niin kauan kun AKK:n tiedote liikennevakuutuksen pakollisuudesta kartingkilpaulussa on voimassa, myös Porissa sellainen pitää olla. Alaikäisyydellä ja liikennevakuutuksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Vai onko 15 vuotias mopoilija lainsuojaton?

      • aeyhfzedfhr

        Mikä vinttu tässä vakuutusasiassa on nyt noin smaatanan vaikeeta! Hommatkaa nyt vaan se vakuutus ja turvatkaa kukkaronne vahingon sattuessa.

        Jännä juttu että pystytään lyömään tonnikaupalla rahaa vehkeisiin ja tilpehööreihin, mutta sitten satasen vakuutus hiertää niin kerpeleesti ettei yöunta saada ja uhotaan täällä. Voi perhe sentään!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe