Miltä tuntuu?

Näköhavainto asiasta

Tämä kysymys saattaa olla väärässä paikassa ja hermostuttaa herkkähermoisimpia, mutta kysyn kuitenkin, kosk olen jo 23-vuotias eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta asiasta.

Eli miltä tuntuu saada oikea vanhanajan selkäsauna? Onko päällimmäinen tuntemus, kipu, häpeä, pelko vai pystyykö homman hyväksymään ja kääntämään jopa huumoriksi.

Loppuuko puhevälit ja tuttvuus ikiajoiksi. Alkaako sitä vältellä toista osapuolta. Voiko selkäsaunan hyväksyä ansaittuna vai onko se aina "oikeusmurha"?

En tarkoita sellaista löylytystä johon liittyy seksijuttuja, vaan kuritusmielessä annettua tai pelkkä ilkeys tai muu pullistelu innoittajana.

22

5136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkäänsä saanut

      Vanhan ajan selkäsauna oli sitä kun sai vitsaa paljaalle pyllylle rangaistuksena.
      Miltäkö se tuntui?
      Hmmm, siis itse kokeneena tiedän että piiskaniskut kirvelivät. Kipu ei missään tapauksessa ollut hirvittävä.
      Kyllä sitä itki. Mutta kun siihen aikaan oli systeemi se, että rankaistavaa tekoa tehdessöön miltei tiesi, mitä on tulossa, niin se oli vähän niinkuin oma valinta.

      Ja jotenkin tuntui siltä että parin viikoin välein kuuluikin saada piiskaa, se tuntui kummallisena kihelmöintinä pempussa.

      En tiedä, miten paljon seksuaalisuutta tässä kaikessa oli, mutta jälkeenpäin on alkanut tuntua, että kyllä sitä jonkinverran oli.

      Minä olin silloin kakara ja jouduin tilanteeseen. Nimimerkin tuskin kannattaa enää tuossa iässä ryhtyä hankkimaan kokemuksia, jos vainn pedagoginen puoli kiinnostaa :)

    • sietäisin saada

      Eipä ole minullakaan kokemusta saannista, mutta mikä sinua siinä kiinnostaa. Eikö kiihottuminen ole minkäänlaisessa osassa, kun ajattelet selkäsaunaa, ja sen saamista. Minulla on kyllä aina nuoruudesta lähtien ollut kiihottuminen, kun ajattelen selkäsaunan saamista. Se kun riisuttaisiin pakolla pakarat paljaiksi, ja läiskittäisiin ne kuumiksi ja punaisiksi, niin kyllä se saa näin vanhemmalla iälläkin seisokin aikaan.

      Kyllä pakaroiden paljastuminen toiselle, kuumotus, punoitus, lievä kipu ja läiskintä ääni aiheuttaa tuon kiihottumisen. Vaikka ei selkäsaunan antajan kiinnostus myös seksuaalisesti tuntuisi pahalta, vaan antaisi ihan hyvän säväyksen, kun piiskaaja tarttuisi seisovaan kaluun ja lisäisi siten kiihottumista.

      • jepajuu

        Hyvät kolme viestiå samast ossusta...


      • Näköhavainto asiasta

        Minä olen kuin tulisilla hiilillä, kun joku alkaa puhumaan piiskasta. En pysty ottamaan minkäänlaista kantaa asiaan, koska olen niin kiihottunut, että kaikki heti tietäisivät missä mennään.

        Mutta kun puuttuu kokemus, miltä se loppujen lopuksi tuntuu. Näkemästäni tiedän, että on mahtavaa, kun mitellään voimia siitä, että piiskataanko vai ei. Lopulta toinen joutuu taipumaan ja paljaat pakarat käännetään esiin. Mutta itse piiskaus nostaa säälin tunteet pintaan. Mutta sitä en tiedä, kuinka itse käyttäytyisin tositilanteessa.

        Seksillä tarkoitin, että piiskauksen jälkeen ruvetaan imemän tai jotain muuta...

        Sitä olen miettinyt, että loppuuko minun fetissini siihen, kun pöksyt on otettu pois. Luultavasti, jos joku toisen piiskattavaksi valmistelee, niin hän haluaa silloin myös piiskata. mutta mitkä mahtavat olla fiilikseni jatkossa, jos joku oikeasti piiskaisi.

        PS: Jepajuulle en tuota tehtävää ainakaan luottaisi.


    • Kielisti

      Jepajuulla ei ole kovin herkkä kielikorva. Mutta keskittymisvaikeus taitaa olla sitävastoin maksimissa ja kirjoitusjälki on sen mukaista. Koita hyvä kakara hieman rauhottua, että saisit elämässäsi jotakin aikaankin.

    • Lukijamestari

      jepajuu on laittanut tuon "terävän havaintonsa" ainakin useampaan kuin kolmeen ketjuun.
      Voimia ja jaksamista vaativassa tehtävässäsi.'~'
      Tosin en ymmärrä, miksi hän näitä lukee, jos asenne on tuollainen.

      Muille kirjoittajille sanoisin, että jatkakaa vain mukavien tarinoiden kirjoittelua! Tätä aihepiiriä käsitellään liian vähän. Hyvistä kirjoittajista on aina pulaa.

    • mikset

      Mikset kokeile - jos kiinnostusta, miksi tyydyt vain näköhavaintoon.
      Ei siihen kuole ja 23v. on ihan piiskattavissa, paljon vanhempikin...
      Nyt vain kun löydät sen piiskaajan, siinä on se isoin työ tänäpäivänä. - Mutta kun kohdalle sattuu anna palaa ja piiskurille vapaat kädet.

    • Jepajuu knowsit

      Jepajuulla taisi olla ainoa kommentti eri osoitteesta?

      Jollain on piiskausfetissi ja hän ei sitä piilottele.

      "Tämä kysymys saattaa olla väärässä paikassa ja hermostuttaa herkkähermoisimpia, mutta kysyn kuitenkin, kosk olen jo 23-vuotias eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta asiasta."

      • Epäilen, että...

        Onkohan kysyjä ainut, jolla on tuo fetisismi, vai onkohan noita enemmänkin Suomessa?


    • varma mr.

      Minä en pienistä hermostu - mutta kun olen tosissani, niin olen, piiskauksenkin suhteen-. Mutta kun laitoit tämän tähän tarina palstalle, etkä kinky- juttuihin, niin vastasin.
      Harvemmin siellä kinky jutuissa pojat, masterin perään kyselevät. Näin se vaan menee.
      Kos olet nim. Näköhavainto asista. ja olet kuin tulisilla hiilillä, jo pelkästä keskustelusta - suosittelen lämpimästi, ottamaan sen tulisekin selkäsaunan ja heittäytymään täysin piiskaajan armoille (niin tai vaihtoehdothan ovat silloin vähissä, kun huomaat olevai housut riisuttuina tai kintuissa piiskaajan polvilla). Se tuleeko itku, on varma, mutta se tunnetko seksuaalisia tuntemuksia 23.vuotiaana poikana, siinä piiskaa/remmiä saadessasi on tosi varma.

      • ParkumattaParas

        "Se tuleeko itku, on varma"... Eli siis tulee väittää Varma mr.

        Isontalon Antti uhkasi antaa pojalleen kotona uuden selkäsaunan, jos poika alkaa piiskurin käsittelyssä marajamhan, jotenkin noin se siinä elokuvassa meni. Saattaahan tuo olla käsikirjoittajan kuvitelma. Enkä muista kuinka siinä lopulta kävi, mutta vaikea on kuvitella, että nykyaikaisen istumatyöläisen persnahka ei marisematta piiskausta kestä, tarkoitan tietenkin tuollaista isällistä polvella tapahtuvaa kuritusta.

        Kakarana risunsaannissa koko häpeän kruunasi se, että parkumaan rupesi. Sitä paitsi, jos parku alkoi kuulua, niin kaikki tiesivät heti, että piiskaa se sai.


    • yksi piiskattava

      Lienenkö hahmottanut oikein, mutta sellainen kuva on tullut, että kinky-palstalla ei voi miesten välisistä asioist paljoa kirjoitelle. Suomi24 sivuilla on lähinnä kaksi palstaa, jotka puhuvat kahdesta miehestä. Ne ovat gay ja miestenkesken, muilta palstoilta homot saavat helposti äkkilähdön.

      • Tekniikka kehittyy

        Tuntumiseta tiedän, että kun pappa otti olkavarresta taikka niskasta kiinni, niin se ote oli niin luja, jotta toivoi koko ajan selkäsaunan olevan nopeasti ohi. Kun makas hänen polvillaan ja kyynärpää painoi lapaluiden välissä, niin kyllä sitä melko vapaaehtoinen oli piiskaukseen. Kivun lisäksi noilla tiukoilla otteilla isä sai aikaan tunteen, että voimassa löytyy, joten on turha ruveta pyristelemään.

        Aikuisena en ole ollut kenenkään "Varma mr:n" piiskattavana, joten en tiedä käyttääkö nykypäivän ammattilainen samanlaista yhden kipupisteen hämäystä, psykologista otetta kuin isäni vai raakaa voimaa ja tekniikkaa.

        Nuoruudeta muistan, että jos joku jätkä aikuisen miehen piiskasi, niin porukat yleensä pitivät sitä voimalijina.


    • Muistikuvia

      Sehän tuntui jo hyvissä ajoin. Muistan kyllä kuinka teini-ikäisenä jalkovälissä kovettui, jos joku alkoi piiskaamisesta puhua. Oli jokseenkin selvää, että työporukassa oli aina mukana sellainen ukko, joka olisi pystynyt selkäsaunan antamaan. Ajatuksena se kiihotti ja pelotti, kuinka olisi päivä jatkunut, jos joku olisi kaikkien nähden piiskannut, olisi se hävettänyt. Siksi minä ainakin muutui harmaaksi, en sanonut mitään ja mietin mihin suuntaan olisi lähtenyt karkuun.

      Jälkeenpäin olen miettinyt, että miehet eivät ehkä sittenkään olleet varmoja piiskaajan taidoistaan, kun eivät hommaan ryhtyneet. Olivat vain selaisia suupaltteja härkijöitä. Riski kaveri ei turhaan rehentele.

    • Piiskakurssitettu

      Selkäsaunakurssin käyneenä tiedän, että lujasti sattuu.
      Saamamiehenä olin ensin varma, että pistän hantiin niin lujasti, että piiskaaminen ei onnistu. Mutta kun risua alkoi kuitenkin satamaan palajille pakaroille, niin silloin päätti, että en taatusti itke ja tippaakaan en luista asiassani.Mutta kohta sitä aloitti itse neuvottelut, joita säesti parkumalla. Ei tullut kyllä enää mieleen mitään kapinallista. Lopputuloksena oli tulinen perä ja hirmuinen häpeä.

    • Tarkastelija

      Jos miesporukka on pitempään yhdessä pyörinyt, niin minä uskon, että he toisensa tuntevat voimiltaan ja luonteeltaan. Jos nyt yksi sattuu vaikka remmiä saamaan joltakin reilun oloiselta kaveriltaan, niin kaikki sen hyväksyvät, jopa piiskaa saanut. Sen illan saattaa hävettää, mutta kyllä aika haavat parantaa. Mutta sitä paheksutaan varmasti jos toiselta naaman mäsäksi hakkaa tai potkii tolkuttomasti. Pieni kuritus remmillä menee helposti huumorin piikkiin, mutta saajapuoli ottaa varmasti opikseen.

    • Laki.oli.myöhässä

      Mää oon syntynyt vuonna 86. Sain isältä lapsena nahkaremmistä pyllylle... Lapsen kurittaminen oli tuolloin vielä sallittua, 90-luvun alussa se sitten kiellettiin...

      Eihän se kivalta tuntunut, tuntemuksia en kyllä hirveesti muista kun oli niin nuori... Mut kyllähän sitä pelkäsi.

    • Pitkä-varjo

      Jos 23-vuotias oikean selkäsaunan joltakulta saisi, niin jälkivaikutukset olisivat siinä pahimmat. Hävettäis helvetisti, kaikki saisi tietää asiasta ainakin 10 km säteellä. Sulle naureskeltaisiin kuinka heikko mies sinä olet. Sua alettais kutsua jollakin korkonimellä esim. Piiska-Paavo, Maso-Matti jne. Sitten kaikki paikkakunnan rääpäleet olisivat sitä mieltä, että hekin olisivat pystyneet sinut piiskaamaan. Ainut tapa saada jonkinlaista tolkkua asiaan olisi haastaa piiskaaja oikeuteen, mutta sehän olisi kuin heittäisi öljyä nuotioon. Kipurahoja ehkä saisit ja paljon lisää mainetta.

    • kylähullupappa

      Selität neljä vuotta tästä? Jätä lyhyt NORMALI ilmoitus johonkin niin voi piiskaaja löytyä.

    • Joskus-kokeiltu

      Kyllähän sillä on melkoinen merkitys kuka sitä piiskaa antaa. Esim. jos joku liikenneraivon seurauksena repii sinut autosta, raahaa metsään ja vetelee raipalla perseen kirjavaksi, niin taatusti on häpeä päällimmäinen ja toisena tulee kipu.

      Mutta jos joku kaverisi, jolla tiedät olevan piiskafetissin, ottaa sinut isälliseen käsittelyyn ja voitelee pyllysi vahvemman oikeudella, niin ei hävetä ollenkaan niin paljon. Ainahan voi väittää, että se oli leikkiä, tai ajattelit kokeilla miltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Eipä muistu kovinkaan kipeiltä nuo löylytykset, mutta hävetti ihan hirveästi, sitä pyyteli anteeksi ja jopa lopetti rimpuilun päästäkseni nopeasti pinteestä. Pelkäsin, että joku tulee kesken paikalle ja näkee. Itse kuitenkin kurkin salaa, kun veljeä piiskattiin. Veli oli selvästi rohkeampi kuin minä, ei hän panikoinut. Hän jopa kehtasi jälkikäteen puhua selkäsaunastaan. Minä puolestani uskottelin itselleni, että kukaan ei enää muista, kuinka isä minun paljaat pakarani raidoitti.

      Piiskan saanti perinteisieen tyyliin on kova häpeärangaistus, mieluummin valitsisin vuoden vankilaa, kuin joutuisin jonkun kiukkuisen ukon piiskattavaksi.

    • Anonyymi

      Kun ilmoitettiin, että selkäsauna oli tulossa, niin sydän hakkasi kuin lampaan häntä ja mahassa kaikki tuntui menevän sekaisin. Mitä vanhemmaksi tuli, niin sen enemmän se peljätti, olihan se vitsakin kasvanut iän myötä. Murkussa lamaannuin täysin, kun näin sen piiskan. Enkä pystynyt edes karkuun yrittämistä, sitä oli täysin kipsissä.

      Jälkeenpäin kyllä hävetti, että huoltaja repi housut alas ja otti vielä polviensa päälle piiskattavaksi, mutta sitä oli niin pelon vallassa, että ei osannut mitenkään puolustautua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe