hei auttakaa

pliisauttakaa

Moi. Oon 15v tyttö ja haluisin kysyä teijän mielipiteitä. Nosiis mä oon tykänny yhestä pojasta ja ikuisuuden ja päätin sit rohkaistua ja laittaa sille kikis viestiä, koska mulla oli siihen hyvä syy(kysyin yhtä asiaa). Ja niihin viesteihin se vastas, käytti hymiöitä ja kaikkee. Seuraavalla kerralla sama homma, se vastas. Mut sitte ku vaihdoin mun kik nimen mun koko nimeks (aluks oli vaan lempinimi) ja laitoin sille viestiä niin se kyllä näki sen viestin mutta ei ikinä vastannu....mä vaan mietin että säikähtikö se vai mitäää? Osaisko joku kertoo?

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olehyvä

      Moi! Oot tosi rohkee ku uskalsit mennä puhumaan sille, joka on vaan hyvä asia :) sähän voit mennä kysymään siltä, et miks se ei vastaa sulle? Onko joku syy? Ja voit myös sanoo et oot kiinnostunu siitä, jos se poika vaikka tajuais et oot tosissas eikä haluu satuttaa sua :) entiiä auttoks nää selitykset sua yhtää, mut yritin ainaki auttaa :)

      • pliisauttakaa

        Kiitti ku vastasit. Voisin joo kysyä siltä. Mut toisaalta pelkään sitä vastausta, jos se ei halua olla mun kaa missään tekemisis tai jotai tämmöstä...mut emmä siinä mitää menetä jos mä kysyn! :) Kiitti vielä vastauksesta


    • Mee ja kysy siltä ihan suoraan et miksei oo vastaillu. Sano et sä huolestuit ku ei vastannu tai jotakin tollasta :)

      Mä ainakin kysyin yheltä tytöltä sillon ku juteltiin paljon et mikset sä oo jutellu yhtä paljon kun ennen, kun se ei ollu vastaillu mulle. (selkeesti selitetty... :D ). Siitä mitä se tyttö vastas mä tajusin et ei se tyttö oikeesti oo mun arvonen. Ei se tyttö halua olla mun kanssa. Surullista, but life goes on...

      Niin, ja pointsit sulle siitä et uskalsit alkaa juttelee :)

      • pliisauttakaa

        Kiitti sullekki vastauksesta! :) ja joo aattelin kysyä että onko jotai sattunu tjms. Toivotaan että se tällä kertaa vastaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe