Kädessä on kolme tikkiä, pienen pieni leikkaus tehty. Nyt yöllä nousin sängystäni ja ihmettelin, miksi maahan tippui verta. No sehän tuli minun kädestä, lakana ja kroppakin oli ihan veressä. Haava näytti olevan melkein puoli senttiä auki ja paniikkihan se iski. Laitoin käteen siteen ja ajattelin palata takaisin nukkumaan. Pitäisikö minun kuitenkin käydä näyttämässä haavaa lääkärille?
Tikattu haava aukesi?!
4
1014
Vastaukset
- raukka
Ja niin, tikit on ollu vasta kaks päivää!
- Päivystykseen?
Voihan sitä käydä näyttämässä, jos pääset lääkärille. Nyt ei taida päästä pyhien takia kuin päivystykseen. Jos haava on auennut tikkien poiston jälkeen, sitä ei enää tikata uudelleen. Paineside lienee parhain verenvuodon tyrehdyttämiseen ja todennäköisesti päivystyksessäkään ei tehdä muuta. Mutta kannattanee käydä päivystyksessä jotta varmistavat ettei haavan avautuminen vaaranna leikkaustulosta.
- saeraanhoetaja
Juuri näin kuin edellä kerrotaan, päivystykseen vaan. Laita puhdasta sidosta napakasti päälle, ettet sotke itseäsi. Lisäksi saatat saada antibioottikuurin, riippuu vähän, mikä leikkaus tehty.
- raukka
Kiitoksia vastauksista ja hyvää pääsiäistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478