Kädessä on kolme tikkiä, pienen pieni leikkaus tehty. Nyt yöllä nousin sängystäni ja ihmettelin, miksi maahan tippui verta. No sehän tuli minun kädestä, lakana ja kroppakin oli ihan veressä. Haava näytti olevan melkein puoli senttiä auki ja paniikkihan se iski. Laitoin käteen siteen ja ajattelin palata takaisin nukkumaan. Pitäisikö minun kuitenkin käydä näyttämässä haavaa lääkärille?
Tikattu haava aukesi?!
4
1030
Vastaukset
- raukka
Ja niin, tikit on ollu vasta kaks päivää!
- Päivystykseen?
Voihan sitä käydä näyttämässä, jos pääset lääkärille. Nyt ei taida päästä pyhien takia kuin päivystykseen. Jos haava on auennut tikkien poiston jälkeen, sitä ei enää tikata uudelleen. Paineside lienee parhain verenvuodon tyrehdyttämiseen ja todennäköisesti päivystyksessäkään ei tehdä muuta. Mutta kannattanee käydä päivystyksessä jotta varmistavat ettei haavan avautuminen vaaranna leikkaustulosta.
- saeraanhoetaja
Juuri näin kuin edellä kerrotaan, päivystykseen vaan. Laita puhdasta sidosta napakasti päälle, ettet sotke itseäsi. Lisäksi saatat saada antibioottikuurin, riippuu vähän, mikä leikkaus tehty.
- raukka
Kiitoksia vastauksista ja hyvää pääsiäistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422772Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482034- 251713
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441480
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196