Hei!Onko jollakin tietoa hyvästä ja edullisesta kauneushoitolasta pärnussä?
pärnun kauneushoitolat
2
3533
Vastaukset
- Vakiovierasmies
On Wasa hotellin alakerrassa heti respasta oikealle käytävässä, on parturi ja kauneushoitola, jossa kaikkea alan toimintaa ja edullisesti, esim, jalkahoito 20€, miesten tukkanleikkuu kampaamon puolella 10€. Naiset molemmissa vuorottelevat.
- Niisku-10
Juuri eilen kotiuduimme Pärnusta. Kävin todella hyvässä kauneushoitolassa ja palvelu oli ihan ensiluokkaista. Nimi on Delfine kauneushoitola. Se toimii hotellin yhteydessä, mutta siellä käy myös paljon muita asiakkaita. Netistä löytyy nuo kotisivut, mutta hinnastot ovat vanhentuneita. Laita sähköpostia tähän osoitteeseen:
[email protected]. Hän tekee kasvo, jalka ja käsihoitoja. Samalla häneltä voi myös varata hieronta- ja käsittelyaikoja. Ave osaa suomea ja häneltä voi varata jo ennakkoon hoitoaikoja, jotta saa sitten oman aikataulun mukaan niitä.
Otin itse ranskalaisen manikyyrin ja kulmien värjäys nyppiminen. Hieronnoista olin aromahieronnassa, joka on sellainen kevyempi hieronta.
Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844