Miksi lapsiperheiden taskuille?

Rikas Mummo

Pieni veronkorotus kaikille olisi ollut paljon oikeudenmukaisempi vaihtoehto.
Hyvä Arhinmäki, kun jäitte pois hallituksesta joka tekee tuollaisia päätöksiä.
seuraavalla kerralla annan ääneni puolueellenne.

6

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät ihmiset

Hah hah, on tainnut mummo olla koko ikänsä kotona mukuloiden kanssa, kun taas niin fiksuja haasteloo.

• Rikas Mummo

Mummolla on neljä lasten lasta, joiden vanhemmat on kaikki akteemisen koulutuksen saaneita hyvä palkkaisia johtotehtävissä olevia henkilöitä.

Oikein olisi jos kaikia verotettaisiin, niin heiltä otettaisiin vähän enemmän kuin köyhiltä perheiltä. Ja vielä parempi olisi kun nuo rikkaat sinkut ja avoparit joutuisivat maksamaan enemmän veroa, sillä heillä ei ole lapsia elätettävänään ja eivät tarvitse isoja autoja, eikä asuntoja.
        Lapsissa kun kuitenkin on ihmiskunnan tulevaisuus ja toivo, sekä tulevat veronmaksajat.

Oikein päätelty, että mummo on ollut hoitamassa itse lapsensa kotona, mutta mummo ei ole tyhmä vaan oikeudenmukainen.

• rteetr

Lapsiperheet eivät millään tavoin ole ansainneet lapsilisiään itse. Lapsilisät ovat hallituksen lahja lapsiperheille. Lahja on sen suuruinen kuin se kulloinkin voi olla, ei enempää. Kiittäkää, että lapsilisät ropsahtavat tilille ihan itsestään joka kuukausi. 100 euroa ja enemmän per pentu ei ole mitätön raha.

• Lapsilisät : )

Lapsilisä maksaa useimmiten itsensä takaisin. Lisää työpaikkoja monin eritavoin, kun yleensä lapsilisät menee kulutukseen ja siten raha kiertää , mikä on kaiken ydin.
      Se kasvaa myös korkoa, kun lapsiperhe voi hyvin, lapset hyötyvät ja koulutusmahdollisuudet kasvaa, heistä tulee sitäparemmin yhteiskunnan kannalta hyöryllisiä veronmaksajia.

• nykysymys

Lapsiperheillä on enemmän rahaa kuin koskaan ja lapsilla on enemmän tavaraa kuin koskaan. Minkä vuoksi lapset silti oirehtivat ja voivat huonommin kuin koskaan?

• Näin on
        nykysymys kirjoitti:

Lapsiperheillä on enemmän rahaa kuin koskaan ja lapsilla on enemmän tavaraa kuin koskaan. Minkä vuoksi lapset silti oirehtivat ja voivat huonommin kuin koskaan?

Mummot ja Vaarit ovat vanhemmiksi työssä, vanhemmat joutuvat koville tyelämässä koska vaatimukset kasvaa, paitsi ne lintsarit jotka pystyvät työssään lusmuilemaan. Lusmuiliat usein ovat vastuussa myös siitä että jonkun on tehtävä yhä rajummin töitä.
        Lapset joutuvat olemaan liikaa yksin ja työttömien lapset ahdistuu taas kun aistivat vanhempien ahdistuksen ja mahdollisesti kestämään työttömyyden aikaan saamat riirat.
        Toisilla on varallisuutta ja toisilla ei ja vähemmän ansaitsevat vanhemmat yrittää parhaansa , että lapset saisivat tämän päivä vehkeet ja pömpelit, jotta heidät hyväksytään porukoihin, eikä heitä kiusattaisi.

Vanhaan aikaan vaan ei ole paluuta, se on lopullisesti taakse jäänyttä aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe