pumminaapurit

ei- sossutantta

Kiitos naapurini Kalliossa. Viikon ainoa vapaa ja unelmoin koko alkuviikon siitä, että saan yhtenä yönä nukkua hyvin ja pitkään. Rankka työputki takana, jotta voin maksaa veroja, että te naapurini saatte maata kotona äitiysrahalla ja työttömyystuella. Yläkerran juopot pitivät bileitään viiteen asti ja seitsemältä aloitti naapurin tenava hullun rääkymisensä. Äiskä ei ehtinyt pilttiä rauhoittelemaan, kun oli vieraana uusi poikaystävä. Jaa mistä tiedän? No kun näiden helvetin seinien läpi kuuluu kaikki äänet. Itse en jouda metelöimään, kun pitää puskea duunia, jotta saa asuntolainan maksetuksi. Naapurit asuvat tyytyväisinä sossun maksamissa vuokra- asunnoissa. Tai miten muuten yh- äipällä ja työttömällä on varaa lähes tonnin vuokraan? Joten, tuet pois vain ja sossujoukko omiin sossukoppeihinsa, kiitos.

10

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkuin työtön

      Aijaa. Mä olen työtön naapurien hullujen takia, joten älä viitsi puhua noin rumasti meistä. Itse olen maksanut veroja 16-vuotiaasta saakka.

    • Idän rauha

      Mitäs asut Kalliossa? Tuossa rupusakin kehdossa. Täällä laitakaupungilla on ollut mukavan rauhallista.

    • Påååååååååå

      Kalliossahan ne narkit ja krimit asuu, joten siellä asuva voi varautua kaikenlaiseen, sinänsä olet harvinainen kalliolainen, kun asut omassa, koska siellä asutaan vuokralla yli 70% asuu vuokralla tai jossain tuetussa asumismuodossa.

    • Elämä opettaa

      Äläpä elämöi, sillä et voi koskaan tietää koska sinä elät tukien varassa jonkun sairauden tai muun yllättävän (yllätyksiä nimittäin tulee joka päivä ja monille) irtisanomisien johdosta. Nythän koko ajan ajetaan mallia, jossa sunkin työt hoidettaisiin 300 euron maksulla (palkaksi sitä ei voi sanoa) ilman työpaikkaetuuksia.

      Hyvät sosiaalipummit ovat erittäin koulutettua ja lahjakasta väkeä. Tietämättömille nääks sossusta ei tipu killinkiäkään laeista ja asetuksista huolimatta. Tämä on syy, miksi Suomessa moni vanhus ja sairas näkee nälkää jne...

    • hehee

      Aivan varmasti. Laiskat töitään luettelevat, tiedän yhden joka väittää käyvänsä töissä ja oikeasti on laiskin ihminen jonka tiedän. Metelöi ja riekkuu kaiket illat.

    • kateus vie kalatkin

      Asun alueella, jossa monenkin perheeseen on iskenyt työttömyys jompaankumpaan vanhempaan. Ei tule mitään häiriötä näistä. Hiljaista ja siivoa porukkaa.

      Sen sijaan eräs katkera kateellinen työssäkäyvä mesoaa jälkikasvuineen kateuksissaan, ja ihmettelee, miten näillä työttömilläkin on varaa asua ja elää. Ei ilmeisesti pidä työstään ja yleensä lähtee myöhään ja tulee aikaisin ihmettelemään muiden raha-asioita.

    • Tuet tarvitsijoille

      Ketään tuensaajaa ei voi moittia Suomessa. Se hakee, jolle se kuuluu.

      "Antti Herlin ja Björn Wahlroos saivat yli 200 000 euron maataloustuet

      Koneen hallituksen puheenjohtaja Antti Herlin sai viime vuonna maataloustukea lähes 254 000 euroa, ilmenee Maaseutuviraston tilastoista. Herlin harjoittaa tilallaan Kirkkonummella nautakarjataloutta.

      Talousvaikuttaja Björn Wahlroos sai tukea viljanviljelyyn 242 000 euroa. Keskustan entinen kansanedustaja ja eurovaaliehdokas Timo Kaunisto sai 108 000 euroa ja entinen ralliautoilija Tommi Mäkinen 45 000 euroa

      Kansanedustajista keskustan Jari Leppä sai viime vuonna tukea yli 113 000 euroa. Kokoomuksen Pertti Hemmilä sai 96 000 euroa ja keskustan Esko Kiviranta lähes 70 000 euroa.

      Valio oli jälleen viime vuonna suurin yksittäinen tukien vastaanottaja. Tuet olivat EU:n koulumaitotukea, joka kanavoidaan yhtiön kautta. Se sai noin 1,8 miljoonaa euroa.

      Maatalouden neuvontaorganisaation ProAgrian Oulun ja Etelä-Pohjanmaan osastot saivat kumpainenkin reilut 1,2 miljoonaa euroa.

      Yli miljoonan euron tuet myönnettiin yhteensä yhdeksälle saajalle.
      Kahdenkymmenen suurimman tuensaajan joukossa ei ole yhtään yksityishenkilöä."

      • Nalle lähti Ruotsiin

        Edellisestä näkee, ettei tukiensaajat ole mitään roskajoukkoa, vaan pikemminkin yhteiskunnan edelläkävijöitä niin koulutuksessa kuin tietomäärässäkin.

        Vain heikoimmassa asemassa olevat eivät pysty/osaa hakea heille kuuluvia tukiaisia ja sossukaan ei heitä auta lainmukaisella tavalla. Sossun tarkoitus on auttaa, ei tuhota tukijärjestelmäämme.


    • tii74

      Teilläpä on huonosti eristetty asunto. Kuka näitä taloja oikein väsää.

    • Kohtalon lapsi

      No on sullekin sitten hullut kyr..npäät siunaantuneet naapureiksi.
      Huonolla tuurilla ei voi elämältä liikoja vaatia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe