PCn Vice City

Jusuf Islam

Eli kuulin että PClla voi "virittää" niitä autoja ja kuunnella omaa musiikkia kun pelaa.. Onko tämä totta?

8

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autojen viritystä en osaa selittää mutta omat musiikit sai kun laittoi johonkin kansioon niitä mp3 biisejä. Saatto olla joku Radio kansio. En muista.

    • cio
      • perkele

        itse en oo jaksanu PClle hommata mutta kaveri imutti just tuon Ultimate Vice City-modin, ja pelailtiin sen luona vähän aikaa. nuo autot on ihan jänniä ja sitten niitten saarien välissä on sellainen ylimääräinen silta josta voi tehdä voltteja ynnä muuta jännää. sitten ykkössaaren siellä hiekkarannalla on silta josta pääsee sellaiseen Sanchezille tai PCJ600lle tarkoitettuun moottoripyöräparkkiin jossa on hyppyreitä ja muuta kivaa.


      • ake

        miten hitossa sä oot saanu noi autot ton näkösiks??


      • perkele
        ake kirjoitti:

        miten hitossa sä oot saanu noi autot ton näkösiks??

        hakemalla Ultimate ViceCity- modin eli lisäosan ja asentamalla sen sinne sun vice city-kansioon. ja tää ei oo mikään virallinen lisäosa vaan jotkut friikit hakkerit tehny, kuten myös Multi Theft auto-moninpeli.


      • cio
        ake kirjoitti:

        miten hitossa sä oot saanu noi autot ton näkösiks??

        GTA Vice City Modern Mod, ni saa noi autot tollaseks se muuttaa melkei kaikki autot mitä pelistä löytyy

        tässä lista autoista mitä saa kun asen6taa ton modin

        Nissan R390 GT1
        Audi Quattro
        Lancia Delta
        BMW 850Ci
        BMW M5
        BMW 735i
        BMW Z8
        Lamborghini Countach Lp 400
        Lamborghini Countach 5000S
        Lamborghini Diablo VT 6.0
        Corvette Stingray
        Dodge Viper GTS
        Mercedes Benz 190 D
        Mercedes Benz 190 E
        Mercedes Benz C200
        Mercedes Benz C220
        Mercedes Benz G 500 Brabus
        Ford Mustang Boss
        Ford GT 40 Concept
        Ferrari Testarossa
        Ferrari F40
        Ferrari Enzo
        Porsche 911 Carrera
        Lexus LS 430
        Subaru Impreza WRX STi
        Mitsubishi Lancer Evolution VII
        DAF XF 530


        Harley Davidson - Wizard
        Ducati 996
        Yamaha YZ450F

        ja linkki mistä voit hakea ton http://mods.gamez.com/sage/view.x?s=mods&gid=8458&entry=52948&fg=gamezforums

        ps.jaksaa taas pelailla vice cityy, piru tuota audi quattroa ei ole tullut vastaan viellä


      • Jusuf Islam
        cio kirjoitti:

        GTA Vice City Modern Mod, ni saa noi autot tollaseks se muuttaa melkei kaikki autot mitä pelistä löytyy

        tässä lista autoista mitä saa kun asen6taa ton modin

        Nissan R390 GT1
        Audi Quattro
        Lancia Delta
        BMW 850Ci
        BMW M5
        BMW 735i
        BMW Z8
        Lamborghini Countach Lp 400
        Lamborghini Countach 5000S
        Lamborghini Diablo VT 6.0
        Corvette Stingray
        Dodge Viper GTS
        Mercedes Benz 190 D
        Mercedes Benz 190 E
        Mercedes Benz C200
        Mercedes Benz C220
        Mercedes Benz G 500 Brabus
        Ford Mustang Boss
        Ford GT 40 Concept
        Ferrari Testarossa
        Ferrari F40
        Ferrari Enzo
        Porsche 911 Carrera
        Lexus LS 430
        Subaru Impreza WRX STi
        Mitsubishi Lancer Evolution VII
        DAF XF 530


        Harley Davidson - Wizard
        Ducati 996
        Yamaha YZ450F

        ja linkki mistä voit hakea ton http://mods.gamez.com/sage/view.x?s=mods&gid=8458&entry=52948&fg=gamezforums

        ps.jaksaa taas pelailla vice cityy, piru tuota audi quattroa ei ole tullut vastaan viellä

        En ihan tuota modien käyttöä tarkoittanut mutta kiitos kuitenkin.. Tarkoitin että olen kuullut että autojen painoa,nopeutta,kääntyvyyttä jne voi muuttaa jossain ohjelmassa.. Eli onko tuo totta?


      • Repepepe
        Jusuf Islam kirjoitti:

        En ihan tuota modien käyttöä tarkoittanut mutta kiitos kuitenkin.. Tarkoitin että olen kuullut että autojen painoa,nopeutta,kääntyvyyttä jne voi muuttaa jossain ohjelmassa.. Eli onko tuo totta?

        http://toronto.yossman.net/~mmilley/CarEd/

        Siinä on yksi esimerkki.

        Eli tuolla ohjelmala avaat vice city/data kansiosta tiedoston "handling.cfg". Siitä sitten vaan muuttelemaan.

        Noita löytyy vaikka kuinka paljon.
        Google kertoo enemmän, laita hakusanoiksi vaikka vice city car editor tai vehicle editor


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe