Eli koneeni jökkii aina jonkun tärkeän tapahtuman kohdalla. Esim. kun kaksi simiä oli porealtaassa, yhtäkkiä niiden pään päälle tuli joku sininen juttu ja kone jökkäs. Eli mikä se sininen juttu oli? ja miten koneen voisi saada niin ettei se jökkäile....
Ongelmia (the sims 2)
7
459
Vastaukset
- Juurekas
Pitäisi tietää vähän minkälainen koneesi on. Ylittyvätkö laitteistovaatimukset selkeästi vai jäävätkö lähelle minimiä. Kannattaa myös tarkistaa, että näytönohjaimen ajurit on päivitetty. Lisäksi kannattaa sulkea pelaamisen ajaksi kaikki taustaohjelmat. Taustaohjelmien sulkemisesta voi kertoa tarkemmin kun tietää mikä windows on käytössä. :)
- kifudiini
laitteistovaatimukset ylittyvät selkeästi. miten ne näytönohjaimen ajurit päivitetään? se taitaa nyt nimittäin olla se ongelma, kun taustaohjelmat olen sulkenut ja mitään muuta en enään keksi. Niin ja windowseista minulla on käytössäni xp...
- Juurekas
kifudiini kirjoitti:
laitteistovaatimukset ylittyvät selkeästi. miten ne näytönohjaimen ajurit päivitetään? se taitaa nyt nimittäin olla se ongelma, kun taustaohjelmat olen sulkenut ja mitään muuta en enään keksi. Niin ja windowseista minulla on käytössäni xp...
Pitäisi ekaksi selvittää mikä näytönohjain sulla on. Menepä ohjauspaneelista -> järjestelmä -> Laitteisto-välilehti -> Laitehallinta ja katso mitä löytyy kohdan Näyttösovittimet alta. Siitä luultavasti selviää valmistaja ja malli. Sitten voikin googlella hakea ajureita! Myös osoitteesta http://www.mbnet.fi/ (->ajuriapaja) löytyy paljon ajureita ja usein uusimmat versiot.
- jaa no
Juurekas kirjoitti:
Pitäisi ekaksi selvittää mikä näytönohjain sulla on. Menepä ohjauspaneelista -> järjestelmä -> Laitteisto-välilehti -> Laitehallinta ja katso mitä löytyy kohdan Näyttösovittimet alta. Siitä luultavasti selviää valmistaja ja malli. Sitten voikin googlella hakea ajureita! Myös osoitteesta http://www.mbnet.fi/ (->ajuriapaja) löytyy paljon ajureita ja usein uusimmat versiot.
Mitä taustaohjelmia pitää sulkea, kun on
Windows Xp? - kifudiini
jaa no kirjoitti:
Windows Xp?mä suljin mesen ja viruksentorjuntaohjelman, koska muita taustaohjelmia mul ei oo. mul on tossa näytönohjain kohdassa kaks juttuu,Ati Radeon 9200 ja Ati Radeon 9200 secondary. eli jos mä nyt lataan jonkun päivityksen niin pitääkö sen olla just toi 9200 vai pitääkö se olla vaikka joku 9300? kun en taaskaan oikeen tajuu...
- Juurekas
kifudiini kirjoitti:
mä suljin mesen ja viruksentorjuntaohjelman, koska muita taustaohjelmia mul ei oo. mul on tossa näytönohjain kohdassa kaks juttuu,Ati Radeon 9200 ja Ati Radeon 9200 secondary. eli jos mä nyt lataan jonkun päivityksen niin pitääkö sen olla just toi 9200 vai pitääkö se olla vaikka joku 9300? kun en taaskaan oikeen tajuu...
Ehdottomasti 9200. 9300 on jo aivan eri näytönohjain! Näin väitän, vaikka radeon ei minulle tuttu ohjain olekaan. :)
- Juurekas
jaa no kirjoitti:
Windows Xp?Kun painat ctrl alt del, mene prosessit välilehdelle. Tarkastele kohtaa jossa lukee käyttäjänimi. Sieltä löytyy mm. sellaisia nimiä kuin SYSTEM, Paikallinen palvelu, Verkkopalvelu ja lisäksi sinun oma käyttäjänimesi. Älä sulje niitä ohjemia, joiden perässä EI ole sinun käyttäjänimesi! Niistä ohjelmista, joissa LUKEE sinun käyttäjänimesi, voit sulkea kaikki muut paitsi explorer.exen ja taskmgr.exen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486