Isoveli kiusaa!'

Ärsyyntynyt

Mun isoveli kiusaa mua koko ajan! En saa olla rauhas, ellei se oo pois kotoo. Sit se lyö, potkii ja haukkuu! Äiti ja iskä on sanonu täst sille mut ei se kuuntele niitä. Mun isoveli on 16 ja mä 12. Ja sit mun isosisko, joka on mun veljen kaksoissisko ei ees ikinä oo munkaa. Mitä mä teen jotta saisin omaa rauhaa?

12

2439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öriöri

Kysy veljeltäs mitä se ajaa takaa sun hakkaamisesta

• Hei Ärsyyntynyt!

Ikävä kuulla, että sinusta tuntuu pahalta. Kodin pitäisi olla sellainen paikka, jossa tunnet olosi hyväksi ja turvalliseksi. Voisitko vielä yrittää saada apua tilanteeseen vanhemmiltasi? Kannattaa ottaa asia puheeksi vielä uudestaan riidan yhteydessä vanhempiesi kanssa ja tehdä veljellesi selväksi, että kiusaaminen tuntuu sinusta pahalta.

Voit yrittää keskustella siskosi kanssa siitä, että tahtoisit viettää hänen kanssaan enemmän aikaa.

Jyväskylän NettiSaapas -päivystäjät

• Äöäöäöäläöäöödkxksdk

Tuttu tunne....

• Jemiiiinnnaaaaaaaa

Mun isoveli kiusaa ja mä oon 10,3 vuotta. Ja se kokoajan sanoo et mä kuulen ihan omiani ja sit mä melkein aloin itkee sit se lyö,potkii ja kaikkee

• Jemiiinnnnaaa

Ja siis mun isoveli on 14
        U

• Idiootti

Mä oon 10 ja mun isoveli parin viikon päästä 13, ja oon säästyny isommilta kolhuilta kun se pelaa kokoajan. Kerran meinäs lähtee näkö, ja toisen kerran miljoona mustelmaa... Välil mun pitää vaa lähtee 5 asteen pakkaseen ilman takkia jäätymään et se selvisin hengissä

• moi09876545454567

mun isoveli 12 mä oon 9 isovelki lyö j haukkuu ja ilkeilee ja dissaa mutta yheksan vuotta oon tätä kokenut joten ei se enää niin pahaltatunnu

• moi09876545454321

haistakaa paska kaikki isoveljet

• moi09876545454321

mä vihaan mun isoveljeä se on ihan sika mulkku mä vihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan sitä

• Moi1234

Mun isoveli oli jost mun huoneessa ja varasti mun piano kirjan ja nyt tuolla lällättää että viniseve mulkku tuu hakemaan nää sitten se yrittää koko ajan rollia musta aina

• Hei!

On hyvä, että rohkeasti lähtee hakemaan apua. Väkivalta on aina väärin eikä kenenkään tulisi joutua pelkäämään omassa kodissaan. On tärkeää, että asian kanssa ei jää yksin, vaan puhuisi siitä luotettavalle aikuiselle. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Tilanteesta voi olla yhteydessä oman alueen sosiaaliviranomaisiin avun saamiseksi. Rikosuhripäivystyksellä on chat, jonne voi mennä matalalla kynnyksellä juttelemaan. Chat on auki arkisin maanantaista perjantaihin kello 9-15 ja lisäksi maanantai-iltaisin kello 17-19. Chat löytyy www.riku.fi nettisivuilta.

Ystävällisin terveisin
      Rikosuhripäivystys

• Anonyymi

Söis muaki yritä ees vetää takasi vitu niiskuneiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe