Mun isoveli kiusaa mua koko ajan! En saa olla rauhas, ellei se oo pois kotoo. Sit se lyö, potkii ja haukkuu! Äiti ja iskä on sanonu täst sille mut ei se kuuntele niitä. Mun isoveli on 16 ja mä 12. Ja sit mun isosisko, joka on mun veljen kaksoissisko ei ees ikinä oo munkaa. Mitä mä teen jotta saisin omaa rauhaa?
Isoveli kiusaa!'
12
2225
Vastaukset
- Öriöri
Kysy veljeltäs mitä se ajaa takaa sun hakkaamisesta
Hei Ärsyyntynyt!
Ikävä kuulla, että sinusta tuntuu pahalta. Kodin pitäisi olla sellainen paikka, jossa tunnet olosi hyväksi ja turvalliseksi. Voisitko vielä yrittää saada apua tilanteeseen vanhemmiltasi? Kannattaa ottaa asia puheeksi vielä uudestaan riidan yhteydessä vanhempiesi kanssa ja tehdä veljellesi selväksi, että kiusaaminen tuntuu sinusta pahalta.
Voit yrittää keskustella siskosi kanssa siitä, että tahtoisit viettää hänen kanssaan enemmän aikaa.
Jyväskylän NettiSaapas -päivystäjät- Äöäöäöäläöäöödkxksdk
Tuttu tunne....
- Jemiiiinnnaaaaaaaa
Mun isoveli kiusaa ja mä oon 10,3 vuotta. Ja se kokoajan sanoo et mä kuulen ihan omiani ja sit mä melkein aloin itkee sit se lyö,potkii ja kaikkee
- Jemiiinnnnaaa
Ja siis mun isoveli on 14
U
- Idiootti
Mä oon 10 ja mun isoveli parin viikon päästä 13, ja oon säästyny isommilta kolhuilta kun se pelaa kokoajan. Kerran meinäs lähtee näkö, ja toisen kerran miljoona mustelmaa... Välil mun pitää vaa lähtee 5 asteen pakkaseen ilman takkia jäätymään et se selvisin hengissä
- moi09876545454567
mun isoveli 12 mä oon 9 isovelki lyö j haukkuu ja ilkeilee ja dissaa mutta yheksan vuotta oon tätä kokenut joten ei se enää niin pahaltatunnu
- moi09876545454321
haistakaa paska kaikki isoveljet
- moi09876545454321
mä vihaan mun isoveljeä se on ihan sika mulkku mä vihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan sitä
- Moi1234
Mun isoveli oli jost mun huoneessa ja varasti mun piano kirjan ja nyt tuolla lällättää että viniseve mulkku tuu hakemaan nää sitten se yrittää koko ajan rollia musta aina
Hei!
On hyvä, että rohkeasti lähtee hakemaan apua. Väkivalta on aina väärin eikä kenenkään tulisi joutua pelkäämään omassa kodissaan. On tärkeää, että asian kanssa ei jää yksin, vaan puhuisi siitä luotettavalle aikuiselle. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Tilanteesta voi olla yhteydessä oman alueen sosiaaliviranomaisiin avun saamiseksi. Rikosuhripäivystyksellä on chat, jonne voi mennä matalalla kynnyksellä juttelemaan. Chat on auki arkisin maanantaista perjantaihin kello 9-15 ja lisäksi maanantai-iltaisin kello 17-19. Chat löytyy www.riku.fi nettisivuilta.
Ystävällisin terveisin
Rikosuhripäivystys- Anonyymi
Söis muaki yritä ees vetää takasi vitu niiskuneiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1794977- 133603
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos412263Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly272042Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?481990Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6851953- 1181865
- 1391794
- 461558
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101451