kumma vaiva

lymmi

Pimpistäni ihan kuin välillä tulisi ilmaa. Ja kirkasta, siis täysin kirkasta, vuotoa vähän. Aavistuksen limaista, lähinnä nestettä (ei kusta). Hiiva poissuljettu labrassa. Mikä tää on?!

6

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko tylsä päivä

      Trolli tuo on.Noilla perusteilla ei ketään tutkita labrassa.

      Emättimestä voi tulla ilmaa, koska se on avoin tila.
      Kuvaat täysin tervettä naisen valkovuotoa.

      • lymmi

        No ei kyllä ole mikään trolli! Ja usko mua, ikää jo 30 eli todellakin tiedän mitä emättimestä voi tulla, mut ei tää tällainen ole minulle tavanomaista! Ja kyllä ke ihan labrassa tutkii ku terkkaan soittaa et laittakaas lähete kun on outoa vuotoa. Pyh ja pah sulle sun trolleilles!


      • Lisää tutkimuksia?
        lymmi kirjoitti:

        No ei kyllä ole mikään trolli! Ja usko mua, ikää jo 30 eli todellakin tiedän mitä emättimestä voi tulla, mut ei tää tällainen ole minulle tavanomaista! Ja kyllä ke ihan labrassa tutkii ku terkkaan soittaa et laittakaas lähete kun on outoa vuotoa. Pyh ja pah sulle sun trolleilles!

        Eräät tulehdukset voivat aiheuttaa kaasunmuodostusta. Tutkittiinko kaikki tulehdusvaihtoehdot?


      • lymmi
        Lisää tutkimuksia? kirjoitti:

        Eräät tulehdukset voivat aiheuttaa kaasunmuodostusta. Tutkittiinko kaikki tulehdusvaihtoehdot?

        Hiiva ja clue-solut ainakin.


    • Terv.sisar emerita

      Lymni kulta: jios sinua nussitaan rajusti niin emättimeen menee ilmaa ja se ilma purkautuu sieltä myöhemminkin kuin pelkkinä pillupieruina aktin aikana. Samoin jos nussijasi laskee spermat emättimeesi niin sitä valuu pitkin päivää sieltä pois, se on luonnollista, mikä pitäisi 30 ikäisenä tietää.

    • isomunanen lääkäri

      Sinun pimpillä on menossa ns.kompressorivuosi, missä se supistelee ja pullistuu satunnaisesti, aiheuttaen ilman puuskahduksia pimpistä ulos ja sisään. Joskus ulospäin tuleva ilma saattaa tulla paineella, joka voi kuulostaa erehdyttävästi piereskelyltä. Voi esiintyä hajuhaittoja. Joskus vaiva saattaa mennä niin pahaksi, että naisen alushousut repeävät ilmanpaineen voimasta ja hän saattaa nousta monta senttiä ilmaan. Tämä ei kuitenkaan ole vakavaa normaalikuntoiselle mutta voi aiheuttaa luunmurtumia vanhemmalle henkilölle. Kompressorivuotta voi käyttää hyväksi mm. ilmapallojen täyttämiseen sopivalla pimppiin asennettavalla laitteistolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe