Mitä teen,ku mä oon ihastunu jätkään mun koulussa joka seurustelee yhen tytön kans,ja nää molemmat on mun luokal..se jätkä juttelee mulle aina joskus ja sit sen tyttöystävä kattoo mua vihasesti.onks se mustasukkainen??miten voisin unohtaa ton jätkän etten ois enää ihastunu siihen?
kiusallista...
4
442
Vastaukset
- kavereita
Hanki itsellesi kymmenen uutta ystävää, joiden kanssa voit puhua tunteista.
- miltsu-92
Musta tuntuu, että se likka on mustasukkanen!
Se on sulle kade.... se poika puhuu sulle ilmeisesti enemmän kun sille likalle....sen mielestä..sisi sen tytön...elikkä älä unoha....
rupee tekee pientä flirttiä sille....eiköhän se suhun ihastu :D - danz
... vähän siltä että jutussa on mustasukkaisuutta mukana. Ajattele itsesi pojan tyttöystävän asemaan, ja kuvittele, mitä tuntisit tyttöä kohtaan, joka juttelisi poikaystäväsi kanssa. Hmm... monimutkainen juttu. Jotenka koitahan unohtaa vaikka se poika.
- rantsujellona
mulla oli ihan sama juttu vähän aikaa sitte ja loppujen lopuks kysyin et miks se ainavaa mulle juttelee vaik sillä on jo tyttö? nii se sano et ei se siitä tytöstä välitä vaan musta... ja nyt me ollaa yhessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754