Jätkäl jockstrapit vai stringit?

lökäkalsarivihaaja

Oonks ymmärtäny oikein et jockstrapeis vaan on peppu paljaana ja sit edes on sellanen pussi johon tulee ne sukukalleudet.

Mut erona stringeihi on vaan se et niis menee naru peppuvaon kohdalta?
Mut mikä sit pitää joxrapeis sen pussin paikallaan ettei sielt tuu "kaikki" esiin?

Kumpaa te näist enemmän käytätte siis jos ette käytä tavallisii kalsareit? Toivon et asiallisii vastauksii.

157

4663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä

      En tiiä

    • kjrewq

      Mullon jockstrapit äidin estelystä huolimatto.

      • Birg

        Miten äiti esteli : D en mä ainakaan omalleni kauheesti mun alushousuostoksii mainosta. Vai maksaaks äiti ne ja siks? Ei sil kyl mullaki varmaa ihmettelis jos tietäs.


    • Matheew

      Jockseissa on sit ne kuminauhat yhdistyy sinne kassejen kohdille ja siks ne kestää paikallaa. Stockalta ainaki saa stadista, saako niit muualtakii? Tai muita seksikkäitä alusvaatteita ; D

    • lökäkalsarivihaaja

      Joo joo mutonks niien ainoo tarkotus vaan pitää sukupuolielimet paikallaa ettei heilu vai mikssit peppu on paljas?

    • Matheew

      Niin kai se on ja hygienia syyt. Se miks peppu on paljas niin varmaan alunpitäen et o viileet, nykysin ku näyttää sexyltä.

    • lökäkalsarivihaaja

      Onks se hygienia sit sitä et vaik pepustkii tulis tahroja niin kuhan ei tuu lima tai pissatahroja? En tajju logiikkaa.

    • Matheew

      Ei mun pepusta ainakaan tahroja tuu. Ehlä kannattaa opetella sunkin pyyhkimään tai käyttää kösisuihkua.

    • Lökäkalsarivihaaja

      Sori Matheew en tarkottanu loukata.

      Kai sullakin silti tulee edestä niit lima ja pissatahroja?

    • Matheew

      En loukkaantunu mut öö ei pissatahroja.

    • lökäkalsarivihaaja

      Niin kyl mäki ravistelen pippelin mut pyyhitkö sä sit vielä terskan paperilla?

    • Mathew1

      Pyyhkäsen joo. Ei kai se oo kuva jos kulli on kusinen?

    • lökäkalsarivihaaja

      Ei sitä ainakaan sillon kukaan imee haluu! Mut kylhän sielt valuu sitä limaakin välil.

    • Yeh,täs on sitä

      Tää on semi hyvä keskustelu, jätkät

    • Matheew

      Niin, never know kun sellasta tapahtuu niin kannattaa pitäö ittensä puhtaana. Mut joo ei stringeiskään mitää vikaan oo. Peppua pitäs munki vaa treenaa enemmän et kaikki noi näyttäs nii hyvältä ku mallilla. Onneks aika lähel tavotetta ollaa.

    • lökäkalsarivihaaja

      No sitähän pystyyki treenaa, mut milläs treenaat kalua ja kuulia, jos ne ei satu oleen mallin mitoissa? Todellisuudes tuskin millään?

    • eeeeeeeeeeei

      Oon samaa mieltä. Peppu ok itellämut eestä ei.

      • Matheew

        No joo, ohan se vöhän sääli mut onhan niitä nostavia maalleja ja siihen nyt kun ei vaikuttaa voi.. Mut peppu, mä haluun itelleni kunnon bubblebutin mut tuntuu et perus kyykkäys ei sitä tuo. Miten te ootte saaneet sen vai onko synnyinlahja?


    • eeeeeeeei

      Kai se on lähinnä synnyinlahja. Mut jatka kyykkäyksiä älä lannistu! Ootko kokeillu tai nähny edes niit nostavia mallisia?

      • Matheew

        Oon testannu joo ja kyl esim bjlrnbogit saa näyttää silt et ois siel jotain enemmön. Eihän ne mikään sitä kasvata et itseluottamusta kai tarvitaan vaa.

        Joo kyykkyä kyykkyä : D on se sentää vähän parempi mitä ennen


    • eeeeeeeeei

      Tuliks siin paljo eroo tavalliseen kun testasit niit nostavia? Tarkotan ettei tullu naurettavan liioitellun näköstä?

      • Matheew

        No jaa, se näytti ehk enemmän siltä et ois pien erektio jossai stringeis, björnborgin bokserit näyttää taas vaan siltä et pikkasen ois isompi!


    • nolooko

      Jännä ajatus mut kelaan et onx noloo jos asia paljastuu?

    • Matheew

      Mikä paljastuu? Siis et käyttää stringei tai jocksei? No kyl mua ainakin nolottais, siks pitää miettii vähä mis käyttää. En laittais salille.

    • nolooko

      Ei vaan se paljastuis et käyttää sellasii jois kalu näyttää paremmalta.

      • Matheew

        Ei ainakaa jotkuu björnborgit tms oo, ne on kuitekii aika normaalit. Kyl nolottais jos semmoset mis iha kunnolla nostaa penistä, esim selkaset stringit jos ei siis oo partneria. Partnerille ei nolottas.


    • nolooko

      Minkä merkkiset on sellasii jotka nostaa penistä kunnolla?

      • Matheew

        En tiiä merkkii : F oisko esim man storella semmosii


    • nolooko

      Onks joku muu käyttäny sellasii?

      Kokemuksii?

    • jaa tietosi

      Onks kellään tietoa niistä ruotsalaisista erikois alkkareista olisko PH?

    • Markhulio

      Mistä saa jocksei? Tai muitakii tollasii sexyjä, onko niit missään liikkeis? Vai onko nettikaupois hyvii ja näi. Nelko edullisii haluisin tietty mut lhyvön tuntusii.

    • puhtous

      NUOLEN STRINGIT PUHTAAKSI

    • kommantti

      Mitä tarkoittaa olla kommandona? Liittyyks alushousuihin ja mistä se tulee?

      • Matheew

        Mun ymmärtääkseni kommando - ilman alushousuja.


    • command

      Miks sitä niin kutsutaan?

    • Matheew

      Ei mitään tietoa.

    • command

      Kertokaa ootteko itse joskus kommandona. Usein?

    • Matheew

      En oo ikinä. Stringit on minimi tai jocksit, muuten on ällöö.

    • jonnne

      Miks? Eihän uikkareissakaan oo mitää alla?

    • munamakaroni

      Onhan. Munat.

    • Hekeke

      Jockstrapit on just hyvät. Ei tartte ottaa, ku farkut pois niin saa jo munaa hanuriin ;)

    • ökökökkö

      jockstrapit on tarkoitettu esim. urheilussa käytettäväksi, et ei munat heilu valtoimenaan ja urheillessakin muiden alushousujen kanssa.

    • ihmetys3

      Käyttääkö joku niitä muka alushousujen kanssa? Tuskin.

    • Matheew

      Nehän on itsessään alushousut. Miks siihen päälle enää mitää laittas. Mistä väki muuten alusvaatteensa ostaa? Otse tilasin aussiebumilta vasta, saa nähdä kuan menee free shippingillä että saapuvat. Sitten ihan sokokselta ja stockalta.

    • jimmy pt

      Ei tietenkään molempia. Jockstrapit näyttää parhaalta.

    • fightnomore

      Kuka nuori muka jockstrappeja käyttää?

    • friidom

      Kyl on silleen hyvä pitää jis muute heiluis vaik gollareis iha vapaana.

    • Markhulio

      Ootteko käyttäny koulussa tai salilla? Onko tullu kommenttei?

    • pimpom4

      Salilla kyl. Jotkut muutkin käyttää. Muita kommentteja ei oo tullu, muutaku et mistä oot hsnkkinu näyttää niin sopivalta ja hyvältä.

      Käytätkö Markhulio itse?

    • kkkkkkkte

      Onko teist joku joka ei kehtais käyttää?

    • vitun oksettavaa!!!!

      Hyi ootte varmaa jotai homoja jos käytätte jotai tollasii! jos mun poikkis käyttäis tollasii homostringei ni jättäisin sen..

      • boykiss

        Ehkä se sun poikkis pitää niitä vaan ku on poikaseurassa.


    • Markhulio

      Mulla on vaan yhdet kun en oo oikein löytäny. Liikunnassa kotona treenaillessa. En oo vielä käyttäny muualla.

      • uuhytre

        Käyttäisitkö muuallaki jos kehtaisit?


      • Markhulio
        uuhytre kirjoitti:

        Käyttäisitkö muuallaki jos kehtaisit?

        Ehkä joo. Mä en tiiä oisko ne mukavat farkuissa, pitää ehkä testaa!


    • cool

      XDDDDDDDDDDDDDihanaa

    • hetero19_hki

      Jocksit sopii bottompojille. =P

    • Markhulio

      Kuhan ei oo löysä peppu. Näyttää hyvätä varsinkin jos on vähän lihasta

      • xxxxxxd

        No onks sulla?


      • Markhulio
        xxxxxxd kirjoitti:

        No onks sulla?

        On progress ;) mut iha hyvä peppu on mulla


    • kokeilua!

      Kertokaa lisää kommentteja ketkä kehtaa jockstrapeja käyttää!

    • kokeilkaa

      Käytän stringejä

    • nice_

      https://slanchreport.files.wordpress.com/2008/11/brian-westbrook-jockstrap.jpg

      • Matheew

        : DD mut jenkeissä jne noita käytetäm tosi paljon tosiaa!


    • Interval

      Aika harvoin varmaan heterot suomessa käyttää? Kerran oon nähny yhdellä heterolla mut se harrasti erästä taistelulajia, eli varmaan on just joitain lajeja joissa ovat tarpeen. En itse arkisin kyllä käytä.

    • Markhulio

      Sheivaatteko tai vahaatteko pepun jos käytätte jocksei tai stringejä?

    • 7777772

      Kyl sheivata ainaki pitäis!

    • Interval

      Mä sheivaan välillä, joskus vaan tulee pientä ihottumaa nii nyt oon vähentäny. Onneks itellä karvat pakaroissa semi vaaleet et sheivaan nyt lähinnä pallit yms ja reiän läheltä, eli kaikki paksummat karvat.

      Sokerointi ois tosi kiva, jotenki vahaus pelottaa vähän jos ite pitäs koittaa se tehä.

      • jock e.

        Kehtaisitko sä interval olla uimarannalla jockseissa?


    • Interval

      En missään tapauksessa. Ei oo ok kulkee peppu paljaana julkisilla paikoilla mun mielestä. Kulkeeko jotkut?

      • jock e

        Joo, rannalla ainakin. Onks sul sit ruma peppu vai miks?


      • Interval
        jock e kirjoitti:

        Joo, rannalla ainakin. Onks sul sit ruma peppu vai miks?

        Enemmän on joskus enemmän. Ihan hyvä peppu on, en vaan tahdo kaikkee esitellä.


      • sträp
        Interval kirjoitti:

        Enemmän on joskus enemmän. Ihan hyvä peppu on, en vaan tahdo kaikkee esitellä.

        Kerro vähän sun pepusta, siististi.


      • Interval
        sträp kirjoitti:

        Kerro vähän sun pepusta, siististi.

        Aika perus, ihan kohtuu kiintee, vähän pehmee mut oon just kovasti muutenki kuntoilemas nii tuntuu et kovasti kiinteytyy ; D katotaa myöhemmi tarviiko lisääki mutoo mut nyt ei näyttäs siltä, pikkune pehmeys va pois ku hluun kunnon kyykkypepun.


    • gayboy74

      Stringit pikku dildolla varustettuna, jokapojan unelma!

    • Markhulio

      Millasia alushousuja muut käyttää yleesä? Mulla pääasiassa on bokseita, jotkut o briefit ja nyt oon ostanu kotai hipster mallisiikin. Näitä yleesä käytännenite.

      • kalsarijere

        Kyl eniten tiukkoja boksereita jois kunnon pullotus, joitaki briefejä, tangoja, stringejä, verkkoja (näkyy sisään) harvemmin käytös.


    • Interval

      Mulla yleensä semi tiukkoja boksereita. Muutamat briefit, jocksit, verkkomateriaaliset ja hipsterit löytyy kanssa

      • kalsarijere

        Onks sullakin sellasta verkkoo et näkyy kunnol sisään?


    • Interval

      Joo, kyl noista ihan kalun muodon näkee ja ihoo. Aussiebumilta tilasin. Kuiteki sopivasti peittää ja tuntu ihan mukavilta jalassa!

      • Interval

        Millaset sulla on? Noillakin sivuil oli useemman laisii ja haluisin jostai hankkii lisää kaikkii kivoja : D mielellään halvemmalla kun tuolta.


      • kalsarijere

        Ootko kokeillu sellasii, jotka kastuessa muutuu ihan läpinäkyviksi?


    • Interval

      En oo, en oo oikee kuullukkaa sellasista. Onks ne sit millaset normisti?

      • kalsarijere

        En tiiä ku en oo nähny oon vaan lukenu et näyttää normaaleilta mut menee vaik suihkuun ne jalas nii muuttuu ihan läpinäkyviks. Tietääks kukaa?


    • gayboy74
      • Matheew

        Hyvältä näyttää : D


      • Gayboy18v

        uiuiiih!!!! tilauksen meni mullaki! :)


    • häpeän äitii

      Kehtaatteko muuten käyttää jockseja, jos täytyy kotona panna pyykkikorii.

      • GogoSlut

        Pese salaa käsin ja kuivata yöllä huoneesi patterilla.


      • häpeän äitii
        GogoSlut kirjoitti:

        Pese salaa käsin ja kuivata yöllä huoneesi patterilla.

        Laittaaks kukaan pyykkikoriin?


      • GogoSlut
        häpeän äitii kirjoitti:

        Laittaaks kukaan pyykkikoriin?

        En ainakaan itse kehtaa. Muuten kuin niitä tavallisia boxereita. Nämä pesen ite mäntysuovalla kun porukat on menneet nukkumaan. Ja yöksi huoneeseeni kuivumaan. Sit aamulla piilotan ne farkkujen taskuun vaatekaappiin.


    • Interval

      En kyl ois mäkää kotona asuessa kehdannu pyykkii laittaa.. Sillon en kyl viel käyttääny mitään "erikoisempia". Normi boksereita vaa.

    • koriin?

      Onks ketään joka kehtaa laittaa pyykkiin?

    • koriin

      Eiks ketää kehtaa, oikeesti?

    • Markhulio

      Sä oot kunnon keskusteluntappaja.

    • 96alone

      Mä käytän jockseja mut asun yksin.

    • gayboy74

      Stringit tai jocksit. Yksin asun mäkin joten ei tarvi varoo pyykkei eikä sitä kun kiimasia kolleja ramppaa kämpillä.

    • Interval

      Ah, onneks ei munkaan tarvii huolii missä ne pesen ja ketä millonkin nään. Okei mä seurustelen, mutta ainakin voi nähdä millon vaan ja tehdä mitä vaan : D

    • 96alone

      Gayboy74 ja Interpol, teillä on hyvin asiat. Moni on kateellinen!

    • Matheew

      Meinasin just laittaa tilausta AChriatian Ansrewille.. Onko kokemuksia niistä?

    • äitipyykkää

      Jocksit taitaa olla aika suosittuja nykyään. Sokoksella niitä on, mut usein vaan hajakokoja jäljellä. Ois kivaa jos stringejäkin vois ostaa vaan kaupoista mut niit ei tunnu olevan tarjolla, vaiks luulen et kysyntää olis.

      • Interval

        Olispa kyllä hyvä. Itsekin oon näihin hajakokoihin harmistunu. Jos enemmän oisvat myynnissä ehkä alkasin arkisinkin käyttää.


    • velimatti.i

      Onko ne hajakoot ollu liian pieniä vai liian isoja?

    • Interval

      Ainakin mitä oon nähny niin esim dieselin jocksit tyyliin xl kokoo vaan :/ eli isoja : E

    • eturistiriita

      Voisin muuten vaik vaihtaa jockseja jonku kaa! Onko jollai kokemuksii?

    • Interval

      Mistä muuten ostatte stringit? Mä en oo oikeen osannu tilata niitä vielä mistään. Mistä te hankitte?

    • Interval

      Aika kallis ja pieni valikoima. Hmmm ehkö käyn jossain erotiikkaliikkeessä pyörähtää. Mistä muualta kannattaa etsiä?

      • ViljamiH

        Kaverin luota pyykkikorista. Jos uskallat.


      • gayboy74

        No ihan isommat tavaratalot, prismat ja sokokset tms


      • Matheew
        gayboy74 kirjoitti:

        No ihan isommat tavaratalot, prismat ja sokokset tms

        Minkä merkkisii on prismoissa? Missä tavarataloissa löytyy?


      • Anssi M
        Matheew kirjoitti:

        Minkä merkkisii on prismoissa? Missä tavarataloissa löytyy?

        Ihan vinkiksi, että tavaratalossa kandee kysyy miesmyyjältä. Ne osaa miehenä paljon paremmin suositella sulle sopivia malleja. Ainakin Stockalla hyviä kokemuksia.


      • Interval
        Anssi M kirjoitti:

        Ihan vinkiksi, että tavaratalossa kandee kysyy miesmyyjältä. Ne osaa miehenä paljon paremmin suositella sulle sopivia malleja. Ainakin Stockalla hyviä kokemuksia.

        Mäkin voisin nyt sit vilkasta mitä on ihan perus kaupoissa.. Mä en kyl varmaan kehtais pyytää apua stringejen valinnassa : F


      • Anssi M
        Interval kirjoitti:

        Mäkin voisin nyt sit vilkasta mitä on ihan perus kaupoissa.. Mä en kyl varmaan kehtais pyytää apua stringejen valinnassa : F

        Mikset? Helpompihan on apua pyytää muespuoliselta kuin naismyyjältä tällaisessa, eiks vaan?


      • Interval
        Anssi M kirjoitti:

        Mikset? Helpompihan on apua pyytää muespuoliselta kuin naismyyjältä tällaisessa, eiks vaan?

        Menee liian intiimiks mulle - loppus rohkeus kesken. Mule jo niiden osto jännittää lievästi.


      • Anssi M
        Interval kirjoitti:

        Menee liian intiimiks mulle - loppus rohkeus kesken. Mule jo niiden osto jännittää lievästi.

        Älä sitä nyt ujostele. Ethän siinä oo mitään noloa ostosta tekemässä. Jos se myyjä on nuoren puoleinen niin ajattele vaan että se on yks sun kavereista. Sehän on just paras suosittelemaan mitkä nuorelle miehelle sopii. Mitä intiimiä siinä on?


      • gayboy74
        Matheew kirjoitti:

        Minkä merkkisii on prismoissa? Missä tavarataloissa löytyy?

        "Minkä merkkisii on prismoissa?"
        Blackhorseen olen törmäilly


      • Interval
        gayboy74 kirjoitti:

        "Minkä merkkisii on prismoissa?"
        Blackhorseen olen törmäilly

        Onko nää hinnaltaan ja laadultaaan millasia?


      • gayboy74
        Interval kirjoitti:

        Onko nää hinnaltaan ja laadultaaan millasia?

        Blackhorset hyvä laatuiset. En kadu sekuntiakaan. Tietty sitte jos ilmavampaa hakee, niin muualta hommattava, mutta voi noistakin näppäräsormisena saksia sen sisävuorauksen irti, tarkkaa touhua, koska sillä toimenpiteellä saa äkkiä tehtyä reikiä. Itse leikkelin irti ja ehjänä pysyi.


      • cv hk
        gayboy74 kirjoitti:

        Blackhorset hyvä laatuiset. En kadu sekuntiakaan. Tietty sitte jos ilmavampaa hakee, niin muualta hommattava, mutta voi noistakin näppäräsormisena saksia sen sisävuorauksen irti, tarkkaa touhua, koska sillä toimenpiteellä saa äkkiä tehtyä reikiä. Itse leikkelin irti ja ehjänä pysyi.

        Eikö ole Black Horset sellasia pappojen mallia vähän? Ha minkä sisävuorauksen tarkotat?


      • Anssi M
        Interval kirjoitti:

        Onko nää hinnaltaan ja laadultaaan millasia?

        Olitko tosissasi että avun kysymine miesmyyjältä on liian intiimiä? Oonks mä sit turhan avoin?


    • joojoo4234

      "Kehtaatteko pestä kotona" Itse ainakin olen aina pessyt koneessa muiden pyykkien seassa stringit ja jockit. Ekalla kerralla mutsi kysyi et onko mun ja vastasin että on.
      Sen jälkeen jopa viikannut kaappiini.

      • villielin

        Niinpä. Jos on nykyaikainen mutsi niin ei turhia ihmettele. Ei meillä ainakaa


    • nuoripoika

      Mitä se tarkoittaa jos on joxtrap?

      • Matheew

        Lueppa vastauksista.....


      • nuoripoika
        Matheew kirjoitti:

        Lueppa vastauksista.....

        Kiitos neuvosta. Siis joo hei en ikimaailmas vois häpäistä itteeni laittamalla sellaiset jalkaan. Jos jollain toisella näkis niin kattelisin kyl.


      • Matheew
        nuoripoika kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. Siis joo hei en ikimaailmas vois häpäistä itteeni laittamalla sellaiset jalkaan. Jos jollain toisella näkis niin kattelisin kyl.

        On kyllä kokeilun arvoiset - aika mukavat on. On kyllä eroja merkeissä ja malleissa. Nyt oon arkisinkin käyttäny kun on niin kuuma.


    • mielipiteet

      Ajatellaanko usein niist jockseista että käyttäjät on homoja, vai onks tää vaan mun oma pelko?

      • Markhulio

        En osaa sanoo, mut kyllähän ne jätkällä hyvälle näyttää.


      • gayboy74
        Markhulio kirjoitti:

        En osaa sanoo, mut kyllähän ne jätkällä hyvälle näyttää.

        Mitä ihmeen homopelkoa ne muka aiheuttaa? Ne pelot on opetettuja arvoja, ei mitään muuta. Jocksit kääntää monen pojan ja tytön pään!


    • kiinnostaisi

      Haluisin ekaks koittaa jonku kamun jockseja et nään miltä ne mulla näyttäis ennen ku ostan. Kaupassa ei saa sovittaa.

    • jonne16_

      Jännä huomata kun henkilö keskustelee itsensä kanssa kahdella eri nimimerkillä. Vanha homo setä tulee jutteleen alkkareista nuorten palstalle. Pervoja riittää!

    • aaapuua

      Jos olisin jokstrapit jalassa en ainakaan koulussa pystyis jos on liikkatunnit.

    • 007 ja joxit

      Miksi te vatkaatte jostain jocksrapeista?

    • poikavaa.

      Kerran näin kaverilla sellaiset. Päätin etten ikinä itselle. Teki mieli kysyä miten se kehtaa.

      • hohohohoooooooo

        Trolololoooo


    • itellesvaa

      Mitä trollotat ite et varmaa kehtas muuta ku pläghoos pappa mallia.

      • hahahahaaaaa

        Trolololoooo


    • luonnollinen,

      Eikö jokainen saa käyttää mitä tahtoo ei se muille kuulu kun pysyy hyvän maun rajoissa. Minä oon välillä ilmankin.

    • kokeilunhaluinen

      Kellään kokemusta huutonetin tms kautta ostetuista jockseista tai muista alushousuista?

    • äkspoks

      Muakin kiinnostais että millaista tavaraa ootte saanu sieltä! Kertokaa kuka on ostanu (tai myyny).

    • 8hami

      Haluun käytetyt jockstrapit! Miten niitä hankitaan?

    • kuka myy

      Mäki haluun myyx joku köytetyt joxit? Tää ei oo trolli.

    • iik iik

      Voisin laittaa toisen kalsarit suoraa itselle.

    • Interval

      Mä voisin myydäkin.. Laita mailia alle, m koossa löytys. Tosi uusia, päällä kokeiltu kyllä.

      • kuka myy

        Ai eiks sul olis sellasia joita oot ihan käyttänyt?


      • Interval
        kuka myy kirjoitti:

        Ai eiks sul olis sellasia joita oot ihan käyttänyt?

        Sori, en myy semmosi : P ei niitä kyl oiskaa


    • kuka myy

      Ok ymmärrän. Etkö kehtaa?

      • Interval

        En tahdo


    • einovaa

      Eikös se jockstrap tarkoita hiirenloukkua?

    • pientä rajaa!

      No ei tyhmä, se on mouse trap!

      • Interval

        Apua : DD


    • jockfan
    • Anonyymi

      Juuri tilasin jouluksi kolmen kappaleen paketin Diesel jockstrappeja! Varmasti mukavat iltaisin verkkareiden alla ja öisin nukkuessa.

      Kiva joulu tulossa. ;)

      • Anonyymi

        Ootko tykänny? Itellä kans Dieselin parit jocksit, ja just yöllä parhaat! Lenkillä toimii myös. Nähny pukkarissa vaan kerran toisella kundilla. Sais näkyä useammin!


    • Anonyymi

      Mulla kahdet mustat Calvin Klein ja Nike jockstrapit. Tuli ostettua kahden pakkauksissa muutama kuukausi sitten. https://m.media-amazon.com/images/I/51PC-ParVgL._AC_UY1100_.jpg

      https://i.ebayimg.com/images/g/RVEAAOSwPP1h8UiH/s-l1600.jpg

      Ostin kun näin kaksi vuotta vanhemmalla isoveljelläni eräänä iltana hänen huoneessaan ennen nukkumaanmenoa sellaiset valkoiset Bike merkkiset Jockstrapit päällä. https://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=1573&width=1400&code=53b2d453

      Itse pidän niitä iltaisin suihkussa käynnin jälkeen verkkareiden alla kun pelaan pelejä huoneessani tai katson telkkua ja sitten yöllä nukun pelkissä jockstrapeissa.

      • Anonyymi

        Onko ne ollut hyvän tuntuiset ja ootko käyttänyt niitä muualla kuin kotona?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe