Mulla on ongelma. Oon ihastunu jätkään, se jätkä on ihastunu muhun. Me ei kuitenkaan voida olla yhessä. Kun jätkä kertoi mulle tunteistaan ja mä sille omistani, me sovittiin yhessä ettei kuitenkaan mitään tapahtuisi. Miten tää kuitenkin onnistuu käytännössä?! Tuntuu vaikeelta pitää näppejään erossa, ku me nähään melkein joka päivä. Aina on flirttiä ja silmäpeliä. Moni on luullu, ett ollaan yhessä, vaikkei olla.. Äääähhss.. Miks kaiken pitää olla niin vaikeeta?!
Probleema...
9
497
Vastaukset
- -Sweet-Cat-Angel-
Voi sua! mix ihmeessä menit lupaaman tollasta! Jos mä saisin tietää tommosta jostain ihanasta tyypistä, tai jopa sanois sen mulle, en voi vaan pitää sormiani irti siitä! Mix se sun ihastus ei haluu olla yhessä? onko sillä jotain traumoja siitä? kysy siltä! Jos mun kohalla ois tommonen, en tietäis kyllä minäkään mitä tehdä... :P Yritä vaan saada se kertomaan mix se ei haluu olla sun kaa yhessä.. :)
Noh, Hyvät jatkot!
~~ -Sweet-Cat-Angel- ~~- tyttö16
Mä tyttö menin ihastumaan kesällä yhteen poikaan ja luulen, että poika tunsi minua kohtaan myös lämpimästi, mutta mitään ikinä ei voinut tapahtua, vaikka luulen, että hänkin tiesi, mitä hänestä ajattelin. Poika on varattu, eikä olisi ollut oikein edes mennä tunteista sille mitään puhumaan. Kuitenkin useasti halattiin, juteltiin (ja jutellaan edelleenkin) ja koko ajan toivoi, että voi kumpa.... :/ Kun häntä näen, pakko vain ajatella, että poika kuuluu jollekkin toiselle, eikä mulla ole oikeutta silloin siihen koskea. Kavereita ollaan ja voidaan jutella melkein mistä vain.
Jos tunteita on toista kohtaan, eikä voi hänestä saada kaveria suurempaa. Pitää yrittää niellä se ja nauttia, että elämässä on tärkeä ihminen, vaikka ei niinkään ihan omana. Voimia! :) - Tytsy
Me vaan ei voida olla yhes. Se on meistä molemmista kiinni. Kumpikin haluis, muttei vai pysty. Se on pitkä ja sekava juttu..
- taatiainen
Tytsy kirjoitti:
Me vaan ei voida olla yhes. Se on meistä molemmista kiinni. Kumpikin haluis, muttei vai pysty. Se on pitkä ja sekava juttu..
Minua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa tuo juttu. Ei haittaa, vaikka olisikin pitkä ja sekava, mutta olisi mielenkiintoista lukea se. Tietysti jos et halua, niin ei sitten mitään, mutta jos vain viitsit, niin olisi hyvä tietää, millainen tarina kokonaisuudessaan on. Ehkä sitten olisi muidenkin helpompi ymmärtää tilanne ja auttaa.
- samaa mieltä oleva
taatiainen kirjoitti:
Minua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa tuo juttu. Ei haittaa, vaikka olisikin pitkä ja sekava, mutta olisi mielenkiintoista lukea se. Tietysti jos et halua, niin ei sitten mitään, mutta jos vain viitsit, niin olisi hyvä tietää, millainen tarina kokonaisuudessaan on. Ehkä sitten olisi muidenkin helpompi ymmärtää tilanne ja auttaa.
sun on pakko selventää tota hommaa, ei muuten pysty auttaan mitenkää!
- rantsujellona
samaa mieltä oleva kirjoitti:
ootteko ollu nii monta kertaa yhessä et ei enää kannata???vai eikö kumpikaa halua satuttaa toista eron tullessa?
- Tytsy
samaa mieltä oleva kirjoitti:
No, kun me treenataan samassa tiimissä ja ollaan joka päivä yhessä. Nähään myös treenien ulkopuolella ja ollaan samassa koulussa. Ollaan oltu kamuja ihan pienestä asti. Tosi läheisii jo jonkin aikaa. Kumpikaan ei haluu pilata ystävyyttä, ja se vois tapahtuu helposti jos seurusteltais. Sen muija on jättäny sen vähän aikaa sitten ja mullakin on periaatteessa poikaystävä. Tilanne on tosi monimutkanen. Sovittiin, että tapaltais muita että unohdettais tunteet toisiimme kohtaan. Se vaan ei oo kauheen helppoo. Mä haluisin sen, mut en kuitenkaan haluu. Monta asiaa vois mennä sen myötä pilalle..
Toivb. joku ymmärs jotain. Tää oli vaan lyhyt versio, kaikki yksityis kohat jätin pois. Ois voinu loppuu tila kesken.
- miltsu-92
Mäkin olisin kiinnostunu siitä ´´tarinasta´´ miten se tapahtu? Jos kertoisit sen niin me voitas paremmin auttaa....no vastaa ainakin näihin jos et viiti kertoa miksi ette voi???????
Onko se warattu? Sun ikä? Sen ikä? Asutteko kaukana toisistanne? Mitenniin mitään ei tapahtus? Onko poika ujo? ootko sä ujo? onko sulla känny? onko sillä känny?
no ois kiva tietää noi...ne saattas auttaa meitä sun auttamisessa. Myös tässä pari vinkkii:
jos te kerta flirttailette & ootte silmäpeliä niin miks et sä, vaikka vähän isontas? Tee jotain muuta, kuin vaan niitä. Kokeile, vaikka:
lähetä sille teksi viesti. Se saattas auttaa & muista kirjottaa jotain kaunista. esim:
Oli ilta & lehdet heilahtelivat puissa vaimeassa tulessa. Kuulin pientä: helinää. Kuulin pientä: sirinää. Kuulin pientä: raks.......... Joku heitti seinää kivellä. Kuka kumma. Katsoin ikkunasta & näin sinut. Hymyilin onnesta. Rakastuin sinuun heti. Sitten sinä lähdit juoksit..juoksit...juoksit pois päin & jätit minut yksin tänne itkemään :( ......
tossa olis yksi :D....muuten sun kannattaa tehä alote jos se ei uskalla. :D - danz
... ette sitten voi olla yhdessä? Onko sinulla tai pojalla kuitenkin oku toinen? Vai kuinka? miksi se ei sitten toimisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958