Tänään telkussa Danny!!!

9643

Nauhoitan Warmasti

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuisesti nuoret

      Ja Iltiksen telkkariohjelmassa oli kaunis kuvakin. Yhtä hirveän näköinen nainen Dannyn kainalossa kuin tuo vaalea hapsuhius itsekin.

      • ikuisesti nuoret

        Pyydän anteeksi edellistä kirjoitustani. En ole koskaan ollut hänen ihailijansa, mutta on pakko ihailla vanhan miehen esiintymistä ja vireyttä. 50-vuotistaiteilijajuhlaa!!!!
        Ihailuni ja onnitteluni. Danny ansaitsee arvostuksen ei halpaa hattuilua.
        Soi taustalla edelleen.


    • Möykkäel Jaksonen

      Eilen Rederik ja tänään Däni, mitähän sieltä telkusta huomenna putkahtaa?

      • ...

        Oletan

        Tapani Kansa. Kutri Helunahan on paniikissaan myymässä itseään jo jokapaikassa.

        Kakspiippuinen juttu toi vanhojen strabojen rahastusmeininki eläkepäivllä. Muusikko on niitä ammateita, mistä ei periaatteessa ikinä jäädä eläkkeelle. Ns. kutsumusammatti, päinvastoin kuin monet ammatit, joita väitetään kutsumusammateiksi. Danny kakspiippuinen juttu, kuin monet muutkin suomen iskelmätähtöset, epäilen raha on se kutsumus, joka vetää tien päälle.

        Nostan esiin yhden legendan, joka menee hautaan saappaat jalssa, soittaen skebaa koko matkan. Wilko Johnson. Kundi tekee kuolemaa syöpään, mutta on maailmankiertueella ja käväisi äsken muuten Tavallakin Valitettavasti en itse päässyt paikalle. Muutama keikka pitänyt perua, mutta kitara soi loppuun asti. Saman tekee muuten yks Lemmy Kilmisterkin, paritkin kiertueet peruttu terveyssyistä, mutta kundi on taas lauteilla ja odotellaan, jahka pääsisi suomeenkin keikalle, ennen kuolemaansa.

        Vaan siis roketiriollia mieheltä, joka vetää elämänsä viimeisiä keikkoja niin kauan kuin jaksaa nousta lavalle, keikkoja jouduttu perumaan terveysssyistä, mutta skeba soi loppuun asti.


        Wilko Johnson, Roger Daltrey - I Keep It To Myself;

        http://www.youtube.com/watch?v=GwLeTPVuD3c



        =DW=


      • expimot
        ... kirjoitti:

        Oletan

        Tapani Kansa. Kutri Helunahan on paniikissaan myymässä itseään jo jokapaikassa.

        Kakspiippuinen juttu toi vanhojen strabojen rahastusmeininki eläkepäivllä. Muusikko on niitä ammateita, mistä ei periaatteessa ikinä jäädä eläkkeelle. Ns. kutsumusammatti, päinvastoin kuin monet ammatit, joita väitetään kutsumusammateiksi. Danny kakspiippuinen juttu, kuin monet muutkin suomen iskelmätähtöset, epäilen raha on se kutsumus, joka vetää tien päälle.

        Nostan esiin yhden legendan, joka menee hautaan saappaat jalssa, soittaen skebaa koko matkan. Wilko Johnson. Kundi tekee kuolemaa syöpään, mutta on maailmankiertueella ja käväisi äsken muuten Tavallakin Valitettavasti en itse päässyt paikalle. Muutama keikka pitänyt perua, mutta kitara soi loppuun asti. Saman tekee muuten yks Lemmy Kilmisterkin, paritkin kiertueet peruttu terveyssyistä, mutta kundi on taas lauteilla ja odotellaan, jahka pääsisi suomeenkin keikalle, ennen kuolemaansa.

        Vaan siis roketiriollia mieheltä, joka vetää elämänsä viimeisiä keikkoja niin kauan kuin jaksaa nousta lavalle, keikkoja jouduttu perumaan terveysssyistä, mutta skeba soi loppuun asti.


        Wilko Johnson, Roger Daltrey - I Keep It To Myself;

        http://www.youtube.com/watch?v=GwLeTPVuD3c



        =DW=

        Loppuun asti vetävät näköjään myös Chuck Berry ja Johnny Winter. Molemmista on saanut lukea surullisia juttuja keikoista joissa soittaminen ei enää onnistu ja esiintymiset herättävät sääliä ja myötähäpeää.

        Näin Berryn -97 Hartwall Areenalla ja hyvin veti vielä silloin.


    • 55 vuotias mies.
    • Huh huh

      Joo, aivan kamalaa! Vartavasten katsoin Dannya ensimmäistä kertaa ja vasta vaille kuuskymppisenä. Sellainenhan se on, suomalainen iskelmälaulaja!

      Muistan aikoinaan, kun D-tuotannolla oli tilat jossain kouluni lähellä ja likoilla oli kiire mennä pasteeraamaan, kun aina näkivät jonkun tyypin ja siitä riemastuneina keskustelivat. Se oli tärkeää silloinkin! Itse en suomalaisesta iskelmämusiikista ole koskaa pitänyt, enkä sitä kuunnellut.

      Oli kuitenkin nostalginen fiilis katsella ko. ohjelmaa! Joku aikakausi oli ja meni!

    • Voit linkittää

      Aloittaja pyydän apuasi.

      "Meri aava rannaton" mikä kappaleen oikea nimi ?
      Upea tulkinta Dannyltä.

    • mie vaan

      Harmi, ettei Finlandiatalon akustiikka edelleenkään toimi.

    • Kaljun peittelijä 1

      On irvokasta kun ihminen ei osaa vanhentua arvokkaasti eikä hyväksy ikäänsä.
      Mielestäni jo aikaisemmin huuteli lopettavansa, iskikö ns. ahneus taas vai mikä?
      Naurettavaa peitellä sitä harvahiuksista päälakeaan värjätyillä haituvillaan.
      Painuisi vaikka eikan kera golffaamaan jenkkeihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe