Miksi pikkusiskojen/veljien on ärsytettävä?
Mulla on itsellä uhmaikäinen pikkusisko (10 w)...ja ihan kun sen elämäntarkoitus olis vaan ärsyttää mua....*heh*
Miks??
6
1234
Vastaukset
- Mc_MetanoLi
Mulla pikkusisko 11v.Todellakin ärsyttävä,ihan kuin ei muuta keksisi..kaikista ärsyttävintä on kun koittaa lukea kokeisiin ja sisko vaan "muka ei huomannut" niin alkaa meluta aivan järjettömästi..pitää esimerkiksi jotain omaa keskusteluaan nukeilla,tyyliin ollaan marsilaisia.Äänet ainakin sen mukaisia,kauheaa piipitystä,vinkumista sun muuta.. :D Ja onpa vaikea arvata meneekö hermot..onneksi lähti just äitinsä luo meuhkaamaan.
- paska
sama vaan teille väkivaltasille isosiskoille.
Tuntuu ku mun siskon elämäntarkotus ois haukkua ja hakata...saada mahdollisimman paha olo mulle.
Onko hauskaa?- sejovaan
Se siskosten välinen kummankin puolinen ärsytys on kyllä varsinkin pikkusemmilla ihan huomion hakemista, koska monelle te vanhemmat olette kuitenkin tärkeitä ja he hakevar huomiota. Olette varmaankin yksi vaikuttavimmista roolimalleista heille. Ittelläni 2 vuotta nuorempi pikkuveli ja osaa kylllä olla ärsyttävä. :) koittakaas vaan kestää :)
mun pikkuveli on 15w ja on niin vitun ärsyttävä ku se niin ällöst ärsyttää..
- neitonen91
pikkuvelit on aina ihania varsinki jos se on 2weee
- vastaaja ;)
No se on yksinkertaisesti luonnonlaki! opetellaan tappelemaan ja muuta sellaista... mä oon jo 17w ja tappelen vie jokapäivä mun 21w isoveljen kans! :P hyvää harjotusta! mut on ne silti asiallisia olla olemas! niiltä oppii kaiken näköstä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938