KAIKKI JOTKA KÄY TÄLLÄ RAKKAUS PALSTALLA NIIN KIRJOITTAKAA TÄHÄN JOTAIN RAKKAUTEEN LIITTYVÄÄ, JOTEN TIEDÄN KUINKA MONI IHMINEN RAKKAUS PALSTALLA KÄY!:)
EN OSAA SELITTÄÄ KUNNOLLA...
:)
Kaikki jotka käy tällä...
19
888
Vastaukset
on kaunista, tuskallista ja ihanaa... Rakastaminen onkin jo vaikeampaa. ;)
- hmm
tuskallisempaa on rakastua sellaiseen joka ei voi koskaan rakastaa sua
- blondi
hmm kirjoitti:
tuskallisempaa on rakastua sellaiseen joka ei voi koskaan rakastaa sua
...kun et vielä ymmärrä laskea hänestä irti!
- puer86
blondi kirjoitti:
...kun et vielä ymmärrä laskea hänestä irti!
Olen todennut asian itse käytännössä...
- taatiainen
Rakkaus... Paha sanoa. Harva tällä palstalla käyvä kirjoittaa mitään rakkaudesta ja harva nuori on oikeasti rakastunut. Siksi palstan otsikko onkin vähän väärä minusta.
Ihastuminen on vähän liiankin yleistä, melkein koko aika on johonkin ihastunut. Kerran tuli oltua omasta mielestäni ehkä jopa rakastunut erääseen henkilöön. Pieleen meni. Ehkä vain parempi olla ihastumatta kehenkään, jonka kanssa voi olla tekemisissä. Sattuu muuten liikaa kun ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta kehenkään. Parempi tiedostaa se heti alusta asti, niin ei tule karvaita pettymyksiä, joskaan ei iloisia yllätyksiäkään.
Rakkaus - hieno asia, jos se vain toimisi ja jos sitä olisi olemassa. Kyynisyyteni ei salli minun toivoa mitään siltä saralta tosissani, mutta haaveiltua aina tulee. - Jonin rakas
Rakkaani jOni on aivan ihuna pihuna.. :)
Okeij, tuo ei ollut mitenkään rakkauteen liittyvää, mut siis..
Yhden runonhan voin rustaa:
J-onin kanssa
O-nnellinen vain sun kanssas
N-iin ihanaa vain sun kanssas
I-kuisesti vain sun kanssas - Ruuzu
Rakkaus on kuin H2O, kaksi hymyä ja onni...
- surullinen_
rakkaus,
en oo rakastanu ketää koskaa. kai... enkä oo ihastunukkaa kunnol keheenkää pitkää aikaa, ehk pariin vuoteen... outoa... - mikko85
Ihmissuhteet nykyään kertakäyttöpaskaa. Ku lähetään juomaan niin lähetään ettiin naitavaa. Eli se siitä rakkaudesta.
- Henzu112
Rakkaus on ihanaa :)!
- -Neiti.88-
Onhan se hieno asia. Mulla ittellä ei siitä tosin oo kokemuksia. Kadehdin kaikkia joilla on oma rakas, mut oon myös onnellinen heidän puolesta. Kait kaikille on se oikea tuolla jossain.. Myös minulle..
- mie
rakkaus on sanoinkuvaamatonta...
- Poju
Ihminen rakastuu jos haluaa rakastua.
Se on vain päätös,
itse sitä kohdekkin valitaan. - Aphrodite
Rakkaus on ihana asia. Maailman paras asia. Rakkaus tekee elämästä elämisen arvoista. Ihanin rakkkauden ilmentymä on hyvä parisuhde, mutta myös ystävien ja muiden rakkaus on kaunista. Uskaltakaa rakastaa!
- tyttö (korvasta) korvesta
En ymmärrä miksi näin piti tehä... hmmm jotain rakkauteen liittyvää.. mä oon ollu Jonnen kans yli puoli vuotta yhessä. ja mä rakastan sitä himosti.
- rakastaa, ei rakasta
Se käsi joka lyö, ei voi rakastaa.
- *piru*
Mulla on itella aika huonoja kokemuksia rakkaudesta ja rakastumisesta. oon nyt vasta 15 joten joku voi sanoo et mitä vittua mä rakastumisesta tiiän ja se voi olla ihan totta et en tiiäkkään mut uskon kyl vahvasti et olin rakastunu yhteen jätkään noin 5kk takaperin... olin siinä kiinni kaks vuotta enkä vieläkään oo täysin päässy yli... en koskaan saanu sitä jätkää... enkä sen puoleen ketään muutakaan... en tiiä miten jaksan enää etes yrittää saaha ketään... lopputulos tiedetään kuitenki... mulla on paljoki yhen illan juttuja mut kukaan ei halua mitään vakavaa... mut se tästä valittamisesta... eiköhän se aurinko paista joskus risukasaanki x) uskotaan näin ;)
Täydellinen ilmaus rakkaudelle löytyy Raamatusta:
"Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii."
(1. Kor. 13:4-7)- rinsessa
onko järkee rakastaa...
kun joutuu pian luopumaan...
onko järkee pettää...
kun joutuu vaan katumaan...
onko järkee hymyillä...
kun oikeasti vain sattuu...
onko järkeä elää...
kun tahtoo vain kuolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817