Tässä Scootteria vieläkin kuunteleva, teinien tasolle jämähtänyt Loimaan pikkuruinen savikikkare, huomenta!
Ajelin kymppitonnin koslallani äsken vuokrapeltojen ääreen. Onneksi auto kesti eikä hajonnut.
Tärkeä huomio: se mun kolmimetrinen Hankmo jolla äestelen vuokrapeltojani, .... oikeesti sen työleveys onkin vain 2.90 metriä. Vähän se on hidas...ei ihme ettei mulla ole kauheesti aikaa olla netissä - Agronetissä!
Jos se ois leveempi, ois aikaa enemmän lä'hettää tuhmia kuvia nettiin - Agronettiin. Hih hih!
Samaa mieltä on mm. ana111 ja Opelmies. Mun alter-egot.
Terv. Jouni....eiku SKN. Loimaan lakeuden jälkeenjäänyt pikkumies. Vajakkien suvakki ja vajakki itsekin.
Loimaan teiniräkänokka tässä- huomentaaaa...!!!
SKN
4
175
Vastaukset 4
- mymmy
Ookkos Sännä syömässä kereennyt käydä kun 24/7 Agrossa
esiinnyt. Katsoppa mitä Ravia palstalla sanotaan. - SAna11KN1
Ana sataykstoista täsä! Oottelen porin kunkkareita että pääsen sivupersoonieni kanssa haistelemaan heppojen pyllyjä ja ryyppäämään.
Kun oon SKN niin juon maissiviskiä ja kun oon Ana111 niin mulle menee oma roju ja keskiketterä. - mymmy
Skänä oli ennen mukava ja toivoinki siitä ittelle nuorta rakastajaa, mutta se on muuttunu ikäväksi tyypiksi.
- Auma.net Hessu
Aika kovaa tekstiä susta keskutelupalstoilla . Että sikaa pannu Sinä ??? ??? ??? Aika hunsvotti siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1121464- 125959
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86855Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
- 34587
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 48557