HS: "entinen työläiskaupunginosa on nykyään parempien ihmisten asuinalue"

näin se on!

Kalliossa hinnat jatkavat nousuaan pitkään.

16

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä läppä

      "Parempien" heitit hyvän vitsin, kun kallioon ovat keskittyneet asuntolat ja narkkipisteet ja maahanmuuttajien vastaaottokeskus ja yli 70% asukkaista asuu vuokralla, ansiotaso kuuluu Helsingin alhaisimpiin kalliossa. Psykoosihäiriöt korkeita, Alppiharjussa ja Kalliossa.
      Kovasti sinä muuten haluat aina kalliosta keskustella, outoa, eikö..
      Totta kai ne pienten miniyksiöiden hinnat nousevat, kun niihin saa sen nuoren vuokralaisen asumaan, omaan asumiseen kallion on kauhea paikka, sijoittajalle hyvä paikka.

      • noin sen näkee

        Jos on kasvanut ja aikuisenakin vielä äidin helmoissa, niin pelkäähän sitä aikuinen mies kaikkea elämää.


      • Mars matkaan!
        noin sen näkee kirjoitti:

        Jos on kasvanut ja aikuisenakin vielä äidin helmoissa, niin pelkäähän sitä aikuinen mies kaikkea elämää.

        Sitähän sinä itse olet nimim. " noin sen näkee". Tämän palstan vakiasukas kyselet ja vastaat itse itsellesi. Sitähän se on sinun elämäsi. Vain ja pelkästään netin ääressä istumista ja lörpöttelyä itsesi kanssa. Muutahan sinulla elämässäsi ei ole. Kallion leipäjonopalvelut ovat sinulle tärkeät. Ne on ne hyvät palvelut.

        Ethän sinä itse leipää sieltä hae, kun et lähde koskaan pois netin ääreltä. Pelkäät ihmisiä, metroa kaikkea. Panikoit jo pelkästä ajatuksesta lähteä liikkeelle. Et ymmärrä, että ainoa keino on voittaa pelkosi lähteä ulos sieltä neljän seinän sisältä. Koeta edes. Eivät ihmiset sinua syö, eivät edes Kalliossa, joka on väkivaltaisimpia alueita Helsingissä tilastojenkin mukaan. Täytyy voittaa itsensä ja uskaltaa mennä ulos.


      • juuri näin
        noin sen näkee kirjoitti:

        Jos on kasvanut ja aikuisenakin vielä äidin helmoissa, niin pelkäähän sitä aikuinen mies kaikkea elämää.

        Totta. Tällaiset peräkammarin pojat asuvat yleensä syrjäisissä lähiöissä tai maalla.

        He pelkäävät kaikkea seksuaalisista vähenmistöistä lähtien ja riehuvat netissä kun eivät muuta uskalla.


      • Ei juuri yllätä, että niinkin opiskelijavaltaisen kaupunginosan ansiotaso ei yllä äveriäämpien tasolle. Joku saattaisi pitää luonnollisenakin, että juuri opiskelijat useinkin asuvat vuokralla ja valitsevat mieluummin pienen kuin perheasunnon. Tekeekö tämä heistä huonompia kansalaisia tai Kalliosta kehnomman kaupunginosan? Kallioon tullaan bilettämään sankoin joukoin kaukaakin. Entä Eiraan? Ullanlinnaan? Kruununhakaan? Töölöön? Mummelit ja vielä henkiinjääneet
        vaarit elelevät hiljaisesti ja rauhanomaisesti väljissä asunnoissaan em. kaupunginosissa rettelöimättä, narkkaamatta ja harvemmin enää psykoosihäiriöisinäkään. Suosittelen Sinullekin näitä sijainteja, silti saattaa niissäkin törmätä vaikka tummaihoiseen lehdenjakajaan aamuyöllä.


    • Hyvä läppä

      Kallion väkivalta ja psykoositilastot kertovat karua faktaa, helsingin kärjessä, kun taas toisin päin meridiaanituloissa helsingin alhaisimpia, ei sitä pelätä tarvitse, mutta ilmeisesti joku pelkää, kun ei uskaltaudu mörskästään ulos lainkaan.

    • nousee vaan

      Hinnat ovatkin jo todella korkealla. Kallio on heksingin ainoa kaupunginosavjossa on kunnon palvelut.

      • pois juossut

        Mikäli palveluina pitää paria Siwaa, kahta leipäjonoa ja montaakymmnetä thaihieromoa , ja muutamaa piri/kaljaräkälää, niin kalliossa on kaikki palvelut.
        Minä muutin pois kalliosta jo vuosia siten, kun alue meni yhtä levottomammaksi ja moni muukin on näin tehnyt, toki nuorille opiskelijoille pieniä biletyskämppiä sieltä löytyy.


      • Jagues Cousteau
        pois juossut kirjoitti:

        Mikäli palveluina pitää paria Siwaa, kahta leipäjonoa ja montaakymmnetä thaihieromoa , ja muutamaa piri/kaljaräkälää, niin kalliossa on kaikki palvelut.
        Minä muutin pois kalliosta jo vuosia siten, kun alue meni yhtä levottomammaksi ja moni muukin on näin tehnyt, toki nuorille opiskelijoille pieniä biletyskämppiä sieltä löytyy.

        Kallioon mahtuu mitä vain: missejä, ex-presidentti, 3 hienosto aluetta, meren rantaa, jugend linnoja, puistoja, tapahtumia, kotikatu, palveluita, ravintoloita, mukavia ihmisiä, kulttuuria, keskeinen sijainti.
        Missä päin asut, löytyykö mitään näistä


      • omakas
        pois juossut kirjoitti:

        Mikäli palveluina pitää paria Siwaa, kahta leipäjonoa ja montaakymmnetä thaihieromoa , ja muutamaa piri/kaljaräkälää, niin kalliossa on kaikki palvelut.
        Minä muutin pois kalliosta jo vuosia siten, kun alue meni yhtä levottomammaksi ja moni muukin on näin tehnyt, toki nuorille opiskelijoille pieniä biletyskämppiä sieltä löytyy.

        Löytyy myös metro, ratikka, kohta juna, kauppahalli, satoja kivijalkaliikkeitä, Suomen vilkkaimmat bussiyhteydet, teattereita, keskusta kävelymatkan päästä, tori, nelostie jne..
        Mistä muualta nämä löytyvät? Keskustasta joo, mutta ei mistään muualta tässä maassa.


      • Anonyymi
        Jagues Cousteau kirjoitti:

        Kallioon mahtuu mitä vain: missejä, ex-presidentti, 3 hienosto aluetta, meren rantaa, jugend linnoja, puistoja, tapahtumia, kotikatu, palveluita, ravintoloita, mukavia ihmisiä, kulttuuria, keskeinen sijainti.
        Missä päin asut, löytyykö mitään näistä

        UGH


    • Ei kiitos enää

      Siellä myös kaksi leipäjonoa, monta asunnottomien asuntolaa, narkkien neulanvaihtopisteet, romanian romaanien auttamispiste, pakolaisten vastaanottokeskus, kymmeniä thaikkuhieromoita, seksikauppoja ja rikollisuutta. Hienostoalueeksi vaikea sanoa, paitsi ehkä sinun mielestäsi, kun ketjuja availet ja niihin vastailet.
      Minäkin olen asunut kalliossa, nähnyt sen ja mulle riitti, nyt asun rivitalossa rauhallisella pientaloalueella pohjois-helsingissä, kukin tykkää asua missä tykkää, miksi sitä hokea täällä jatkuvasti, tosin sinähän esität myös monia Ok-kuninkaita ja loordeja ja majureita ym, joten jotain outoa sinussa on.

    • Luki.

      No kuka piri noita edes kaipaisi,päin vastoin.Eiköhän siinä ole teatteria ihan tarpeeksi kun kalliossa käy katsomassa .

      Kaikki on on ihan turhia normaali ihmisille.

    • kekekeke1

      Kulosaaressa Svinhufvudinkujalla on narkkariasuntola, Töölössä kaksi (kolmas tulossa) ja Munkkisaarenkadulla yksi (50 m Eiranrannasta). Munkassa Nesteen takana on juoppojen tukiasuntoja.

      Nuokin ovat varmaan roska-alueita, kun niillä on asuntoloita?

    • Pölörölö

      Kalliossa niitä asuntoloita on monta ja kallio on väkivaltatilastojen kärjessä, aina ollut, se on tosielämää, mutta eikö siitä ole turha keskustella tällä palstalla, voihan joku luoda itselleen mielikuvia palstalla lintukodista kalliossa ja hokea sitä suomi24.
      Helsingin psykoosihäiriöisin alue oli Alppiharju ja ydinkallio myöskin listan kärkisijoilla, asukkaista 70 % asuu vuokralla, pieniä faktoja, ei ihanteita.

      • omakassu

        Etkös ole nuo faktasi jo tähänkin ketjuun moneen kertaan luritellut?
        Ei Kallio mikään lintukoto ole moneen muuhun verrattuna, että jos hysteerisesti pelkäät syrjäytyneitä ja mamuja, niin pysy kaukana. Mutta 8 vuotta kun Kalliossa asuin, niin tasan kerran oli naapurista häiriötä ja kerran jouduin rauhoittelemaan pultsaria, joka hakkasi akkaansa. Ei mikään ylipääsemätön ongelmatiheys minulle, mutta ymmärrän kyllä, ettet sinä pysty selviämään tuollaisista tilanteista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe