Hinnalla millä hyvänsä.

Ei korrektia

Mikäli saisin viestejä kuolleilta läheisiltäni, pitäisin sen kyllä ihan omana tietonani. Herää väistämättä kysymys, onko Katri Helenalla kaikki kaupan? Minusta tuollaiset asiat ei olisi myytäviä.
Totta se on, että rahaa Katri noista jutuistaan saa. Pidän tuota jotenkin laulajan uran pohjanoteerauksena.

39

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omasta halusta

      Minä taas olen täysin eri mieltä! On hienoa, että tuollaiset asia annetaan julki, kun niitä ei tuputeta!! Katri Helena ei tyrkytä niitä kenellekään, vaan ne ostavat, jotka haluavat, kuten esim. minä. Ostan, koska minua kiinnostaa ja tykkään kuunnella niitä lauluja, ne ovat todella kauniita. Onneksi Katri Helenallla on rohkeutta tuohon, kaikilla ei ole...

    • oikein ymärrettynä

      Eihän aloittaja mistään lauluista kirjoittanut, vaan niistä kuolleiden viesteistä. Minä olen myös sitä mieltä, että pitäisi vaan K H omana tietonaan. Tarkoitushakuisuus paistaa läpi tuossakin jutussa.
      Kirjan ja levyn ilmestyttyä viestit tuonpuoleisesta vain lisääntyvät.

      • omasta halusta

        Aivan oikein ymmärrettynä,puhuin myös niistä viesteistä enkä vaan levystä. Myös se kirja kiinnostaa ja EDELLEENKIN: ne ostaa jotka haluavat, kenenkään ei ole pakko !!!!


    • kova bisnesnainen

      Katrihan on piinkova bisnesnainen. Jossain siitä oli, jotka tuntevat tarkemmin naisen tekemiset ja toimintamallit. Pitää tahkota rahaa, keinolla millä hyvänsä, kun laulajan ura alkaa olla finaalissa. Reilun vuoden päästä 70v !!!

    • Tutkitusti totta

      Mitä sitten seuraavaksi?Jäämme jännityksellä odottamaan.Varmasti jotain on kehitteillä .Ja hyvähän se tietenkin on ,että on virikkeitä elämässä.

    • Kateus...

      ...ja kalat........

      • uskomatonta...

        On se jännä juttu, kun laulajan ura on 'finaalissa' niin koko syksy ja kevät olivat konsertit lähes LOPPUUNMYYTYJÄ!!!! Ajatelkaa nyt vähän miten naurettavia te kateudessanne olettekaan !!!! Niin.... ja uusi levy keikkuu top 50 sijalla 3. Heh heh aika hyvin menneen talven lumilta :-):-):-):-)


      • hiljalleen hiipuu
        uskomatonta... kirjoitti:

        On se jännä juttu, kun laulajan ura on 'finaalissa' niin koko syksy ja kevät olivat konsertit lähes LOPPUUNMYYTYJÄ!!!! Ajatelkaa nyt vähän miten naurettavia te kateudessanne olettekaan !!!! Niin.... ja uusi levy keikkuu top 50 sijalla 3. Heh heh aika hyvin menneen talven lumilta :-):-):-):-)

        Minä kyllä ajattelen, että jos puhutaan uran finaalista, niin tarkoitetaan että on loppusuoralla niin, ettei kovin aktiivisia vuosia ole enää monta. Ei tarkoita että loppuu justiinsa. Sama kuin jollain näyttelijällä, ura ei lopu tyystin eläkkeelle jäännin jälkeen mutta ikä tuo vääjämättä sen, ettei tee enää paljon hommia...


      • juuriki näin
        hiljalleen hiipuu kirjoitti:

        Minä kyllä ajattelen, että jos puhutaan uran finaalista, niin tarkoitetaan että on loppusuoralla niin, ettei kovin aktiivisia vuosia ole enää monta. Ei tarkoita että loppuu justiinsa. Sama kuin jollain näyttelijällä, ura ei lopu tyystin eläkkeelle jäännin jälkeen mutta ikä tuo vääjämättä sen, ettei tee enää paljon hommia...

        Mutta täällä sitä hiipumista on hehkutettu viimeiset 5 vuotta ainakin...Vielä on asioita myös edessäpäin...


      • senkun hölisee

        Kuka nyt kadehtisi Kutri Hölinää, mitä ihmeen kadehtimista hänessä on?


      • hahaha!!
        senkun hölisee kirjoitti:

        Kuka nyt kadehtisi Kutri Hölinää, mitä ihmeen kadehtimista hänessä on?

        sanoppa muuta! Mitä ihmeen kadehetimista tuossa hurumummossa on??


    • kurnauyou

      Katri-Helena aito rehellinen ihminen! Upea laulaja! Helvettiin joutuvat kateelliset ihmiset mutta aidot rehelliset upeat ihmiset pääsevät taivaaseen

      • Huru-ukko

        Kumpaanko ryhmään itsesi luulet kuuluvan?Oletko sinäkin saanut viestejä ,vai ihanko itse päättelit,ketkä menee taivaaseen?


    • ANTAKAA OLLA

      MITÄ SE KUULUU KENELLEKKÄN, LOPETTAKAA JAUHAMINEN.

      PITÄKÄÄ HUOLI OMISTA ASIOISTANNE.

      VAI EIKÖ NIISSÄ " OMISSA" OLE TARPEEKSI?

    • NAINEN 33

      Kuuleppa,antais Katri -Helenakin jo olla.Sillähän se asia olisi selvä,mutta kun ei,pitää vaan jaksaa ja jaksaa keksiä toistaan oudoimpia ilmiöitä,ettei vain pääse unohtumaan.Joskus vain pitäisi ymmärtää antaa periksi.Itse pitää tätä yllä-

      • katri-fani

        Ei todellakaan pidä itse tätä yllä, vaan te pötisköt jotka ette ymmärrä, että Se on hänen oma asiansa kuinka kauan jatkaa


    • 583+

      No kun ei se vanhuudenköppänä muori tajua lopettaaa ajoissa vaan inisee vissiin niin kauan kuin se ääni pihisee. Ja sen pärstä on jo niin kulunu lehtien palstoilla että yrjö tulee väkisinkin!!!

      • katri-fani

        Kuule, mikään muu ei saa yrjöä lentämään kun sun kaltaset ÄÄLIÖT!!!!


    • Nainen 33

      Kai laulaa saan?'Totta kai, mutta muut höpinät pois.

      • katri-fani

        Ja mikäs jumala sinä olet sen kieltämään


    • hah!!!

      tuolla kh-fanilla näyttää kiirettä pitävän kun pitää joka kommenttiin käydä räksyttämässä :)

      • Katri-fani

        On se niin uskomatonta, miten koville se joillakin ottaa tuo toisten MENESTYMINEN!!! Suorastaan naurettavaa, heh heh, säälittävää yyh yyh...Mutta jospas sitä menestymistä tulisi vielä teidänkin kohdalle joskus!!!!!


      • 573093
        Katri-fani kirjoitti:

        On se niin uskomatonta, miten koville se joillakin ottaa tuo toisten MENESTYMINEN!!! Suorastaan naurettavaa, heh heh, säälittävää yyh yyh...Mutta jospas sitä menestymistä tulisi vielä teidänkin kohdalle joskus!!!!!

        Räksytä sinä kh-fani aivan rauhassa ei kukaan noteeraa sua kuitenkaan hah!


    • Nainen 33

      Ei ota menestyminen ollenkaan koville eikä edes se maallinen mammona mikä sen kautta on tullut.Mitään et matkaan saa kun täältä lähdet.Yhtä alaston olet kuin syntyessäsi..Minä en ainakaan kadehdi Katri-Helenaa hänen elämänsä tähden.Jokainen on oman onnensa seppä ja jos hän saa tyydytyksen sielulleen ,niin siitä vaan.

      • Katri-fani

        Mitä sinä siitä huolehdit,mitä Katri Helena tekee?? Ja minne hänen omaisuutensa joskus joutuu?? Huolehdi sinä vaan omasta lähdöstäsi sitten aikanaan, lähdetkö alastomana vai miten!!!! Taidat olla niitä KIIHKO-USKOVAISIA, hui....


      • Katri-fani
        Katri-fani kirjoitti:

        Mitä sinä siitä huolehdit,mitä Katri Helena tekee?? Ja minne hänen omaisuutensa joskus joutuu?? Huolehdi sinä vaan omasta lähdöstäsi sitten aikanaan, lähdetkö alastomana vai miten!!!! Taidat olla niitä KIIHKO-USKOVAISIA, hui....

        Juu.. piti vielä kysymäni, että oletko kaikkien ihmisten sielunelämästä yhtä "huolissasi" vai onko Katri Helena jotenkin poikkeus!!! Vastaappa siihen...


    • Nainen 33

      Lähimmäisen rakkaus on se joka saa huolestumaan.

      • Katri-fani

        Just joo..elä naurata :) Kuule, minäkin tunnen lähimmäisen rakkautta ja olen huolissani kaikista teistä Katri Helenan "mollaajista". Onko teillä omaa elämää ollenkaan, kun pitää vahtia toisten tekemisiä???


    • Ajattelija

      Katri-fani,mitäpä itse teet?Täällä kyttäät toisten kannanottoja.Oletko yhtään "viattomampi"?Käsi sydämelle.

      • Katri-fani

        Ajattepa ihan ite!! Tämän sivun tarkoitus on keskustella Katri-Helenan MUSIIKISTA!! Menkää haukkumaan jonnekin muualle ihan omalla nimellä ja pärställä. Vaan eihän teistä siihen ole, raukat!! Nimimerkin suojista voi huudella ihan mitä tahansa, mutta tulisipa pupu pöksyyn jos pitäisi seisoa sanojensa takana!! Nyt kun joku sanoo, että niinhän minäkin teen.Kyllä, sillä sitä saa mitä tilaa!!!!


    • Ajattelija

      Oletkos koskaan kuullut sanaa sananvapaus? Jos et ole,niin kerron sinulle,että Suomessa on sellainen.

      • Katri-fani

        Mitä sananvapautta se on, ettei kukaan tiedä keneltä se tulee?? Sananvapautta pitää käyttää niin että varsinkin negatiivisessa palautteessa pystyy seisomaan sanojensa takana!! Ei sillä muuten ole mitään merkitystä...Negatiivista palautetta saa ja pitääkin antaa jos siltä tuntuu, mutta se tapa jolla se tehdään, kertoo paljon ihmisestä!!! Niitä palautteita kannattaa käydä antamassa esim Katri Helenan fb sivuilla ihan omalla nimellään ja naamallaan....se on reilua, onpa sitten mitä mieltä tahansa! Suoranainen herjaaminen ja vielä nimimerkin suojassa on RAUKKAMAISTA!!!!


    • Nimetön

      Olen samaa mieltä.
      Tosin olen aina pitänyt Katri-Helenaa kovinkin "sinivalkoisena" pyrkyrinä, enkä ole pahemmin ollut väärässä.

      Tuollainen tekopyhyys menee suomalisiin kuin häkä päähän. Hah.

      • hyvä Katri

        Katrin ei ole koskaan tarvinnut tyrkyttää itseään mihinkään . Katri on aina ollut oma rehelinen itsensä ja tehnyt tosi hyvää musukkia.


    • reiska t

      jos joku on sinivaloinen ääni niin kyllä se on Taipaleen Reiska eikä tuo inisijä jolla ääni tulee kuin "maan alta"..pahaa tekee kun se yrittää epätoivoisena päkistä....ja kattokaa nyt vähän sen käytöstä niin nuorena kuin varsinkin nyt vanhana mummona

      • mikä???

        Kerrohan lapsi mikä Katrin käytöksessä on ollut sulle ongelmana?


    • lääkäri

      Eiköhän tässä ole kyse siitä, että lääkkeet ovat loppuneet!! Hopi hopi apteekkiin uusimaan resepti, niin ehtii vielä jouluksi parempaan kuntoon.

    • OMA-MIELI-PUOLI-SE-ON

      AUTOMAATTIKIRJOITUS

    • kurkkumätää

      kh ei ole tehnyt itse musiikkia. kähisee muiden tuotoksia. copyt. käännökset. alkuperäiset aina parempia

      en ole kuullut että olisi säveltäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe