Onko ulkolaiset rekat

Uusi rahti Pena

kotimaisen autoilun syöpä joka vie meiltä ajot,vai onko parempi että ajavat omat kuormansa sinne mistä ovat kotoisinkin?.

10

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RahtiSepi

      Mitä tarkoitat? Laitonta kabotaasia harjoittaessaan ovat tietenkin syöpä ja osa harmaata taloutta.

    • Uusi rahti Pena

      Nimenomaan tarkoitan kabotaasia mitä harrastavat.

    • Palkanpolkijat=syöpä

      Suomalaisen kuljetusalan pahin syöpä on ne wannabe-rahtarit jotka saadakseen ajaa laittoman pitkiä päiviä alle tes-minimipalkan ja samalla vievät töitä suomalaisilta ilman työtä olevilta ammattilaisilta vain oman ahneuden takia. Samalla edesauttavata työnantajien palkkojen ja rahtimaksujen polkemista ja se taas johtaa kuljettajien selkänahasta entistä suuremman tuoton repimiaen firmalle.

      • saksanseisojavoimaa

        ala on nyt jo palkoissa pahasti ylihinnoiteltu,että kertomasi osasyy löytyy myös sieltä.

        Korkeat palkat ja surkea ammattitaito on tekemätön yhtälö.


      • kapitalistinriistäjä
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        ala on nyt jo palkoissa pahasti ylihinnoiteltu,että kertomasi osasyy löytyy myös sieltä.

        Korkeat palkat ja surkea ammattitaito on tekemätön yhtälö.

        Palkat on ihan ok. ei se siihen rahtihommat kaadu, vaan surkeisiin autoilijoihin jotka eivät osaa laskea alkeellisimpia kannattavuuslaskuja. Yleensä nämä autoilijat saavat ne surkeimmat ja ammattitaidottomimmat kuljettajat koska eivät maksa kunnon palkkaa tai ainakin palkat on myöhässä. Nämä kyseiset autoilijat ovat tämän alan syöpä. Itse olen talossa missä olen töissä ollut 5 vuotta ja sinä aikana seitsemästä kuljettajasta ei ole vaihtunut yksikään.


      • Kapitalistiriistäjä
        kapitalistinriistäjä kirjoitti:

        Palkat on ihan ok. ei se siihen rahtihommat kaadu, vaan surkeisiin autoilijoihin jotka eivät osaa laskea alkeellisimpia kannattavuuslaskuja. Yleensä nämä autoilijat saavat ne surkeimmat ja ammattitaidottomimmat kuljettajat koska eivät maksa kunnon palkkaa tai ainakin palkat on myöhässä. Nämä kyseiset autoilijat ovat tämän alan syöpä. Itse olen talossa missä olen töissä ollut 5 vuotta ja sinä aikana seitsemästä kuljettajasta ei ole vaihtunut yksikään.

        Kyllä minäkin maksaiain paremmin jos pystyisin. Kassa on tyhjä eikä täytettä ole tulossa kun molemmat 110 Scaniat seisoo pihalla. Jopa renkaatkin vein pantiksi paikalliselle huoltamoyrittäjälle että saisin löpöä ja saisin kaluston taas liikkeelle.


      • saksanvoimaaseisoja
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Kyllä minäkin maksaiain paremmin jos pystyisin. Kassa on tyhjä eikä täytettä ole tulossa kun molemmat 110 Scaniat seisoo pihalla. Jopa renkaatkin vein pantiksi paikalliselle huoltamoyrittäjälle että saisin löpöä ja saisin kaluston taas liikkeelle.

        onko kapitalistiriistäjä jo niin vanha että on jo ajokortti? mees nukkuun jo niin näät kun äitis riisuu.


      • Kuljetuspatruuna
        saksanvoimaaseisoja kirjoitti:

        onko kapitalistiriistäjä jo niin vanha että on jo ajokortti? mees nukkuun jo niin näät kun äitis riisuu.

        Taidat hyvinkin tietää äidin riisumiset kun niitä täälläkin suosittelet. Muista ettei kaikki toimi kuten sinä.


      • patruunakuljetus
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        Taidat hyvinkin tietää äidin riisumiset kun niitä täälläkin suosittelet. Muista ettei kaikki toimi kuten sinä.

        jep jep kyllähän ne sun mamman riisumiset tiedetään


      • 25 v tarkkailtu
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        ala on nyt jo palkoissa pahasti ylihinnoiteltu,että kertomasi osasyy löytyy myös sieltä.

        Korkeat palkat ja surkea ammattitaito on tekemätön yhtälö.

        Valitettavasti se Ammattitaito Ei parane puolalaisella kuskilla, jo maalaisjärjellä kun funtsaa ei se vaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe