Meidän perheessä on yhteensä seitsemän liittymää DNA:lle, joista yksi on WI-FI 4G yhteys ja loppumassa (määräaikainen) oleva mokkula. Tämän lisäksi on viisi puhelinliittymää. Tässä kuussa minun ykköspuhelinliittymäni on menossa umpeen. Menin DNA:n paikalliseen kivijalkaliikkeeseen kysymään vastaavasta tarjousta, josko jatkettaisiin sopimusta. Sain tosi houkuttelevan tarjouksen, halvemman kuin viereisellä kilpailijalla samassa talossa. En kuitenkaan uusinut heti sopimusta, vaan ajattelin käydä kilpailuttamassa liittymää.
Kilpailutin liittymän samana päivänä samassa talossa toimivalla toisella operaattorilla. Kyseessä oli Saunalahti. Hintatarjous oli 10 cnt korkeampi. Samana päivänä soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin varmistaakseni asiaa, voiko DNA:n tarjous kuulua vielä ykkösliittymälleni. Sieltä vastattiin, ettei edes se hinta, minkä olen aiemmin kahden vuoden ajan maksanut kuulu enää minulle, vaan joudun maksamaan n. 10 € kalliimpaa hintaa vastaisuudessa !
Seuraavana päivänä marssin kivijalkamyymälään ja siellä pahoittelivat kovasti, että todellakin, liittymäsi hinta nousee ja he tekivät minulle vahingossa väärän tarjouksen. No, tämähän riitti minulle. Marssin heti kilpailijalle ja muutin määräajattoman kakkosliittymäni sekä tämän kuun lopussa umpeutuvani määräaikaisen ykkösliittymäni sopimukset kilpailijalle.
Ihmettelen kyllä DNA:n logiikkaa pitää asiakkainaan tunnollisesti laskunsa maksavia asiakkaita. Minut suorastaan "potkaistiin" liikkeestä ulos muutaman myyjän voimin säestyksellä, ettemme voi valitettavasti tehdä mitään ja ylemmältä taholta on ohjeet annettu. Samalla yksi naispuolisista myyjistä ylimielisesti nauroi, että kyllä sinä kohta takaisin tulet. No, en tule ja kaikki loputkin perheemme liittymät tulevat siirtymään kilpailijalle takuuvarmasti. Samalla säästö liittymäkuluissa tulee olemaan suuri.
Jälkeenpäin kyllä DNA:lta soiteltiin ja yritettiin houkutella takaisin. Soittaja totesi minulle, ettei kyllä mahda mitään kilpailijan tarjoukselle. Minua se ei haitannut, mutta jäljellä olevat viisi liittymää siirtyvät hyvin pian siis kilpailijalle. Mutta outoa on ns. jälkimarkkinointi ko. operaattorilla :O
DNA ja monivuotinen asiakasuhteemme päättyi. Miksi ?
sauna7
1
171
Vastaukset
- kaikki yhtä pask
Ällös huoli , samaa palvelua tulet saamaan sauniksella, sekä soneralla jos tarvit apua , tahi muuta neuvoa/tietoa . Olen näissä molemmissa ollut asiakkaana , joista toisessa vieläkin , joten tietoa on että molemmat näistä ovat varmasti ainakinyhtä huonoja , jossei huonompia kuin dna joista minulla ei tältä vuosituhanneltaole kokemuksia . Toivon lehmänhermoja sinulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162138Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842078- 1011377
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101196Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1451170Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811153Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 63834
- 59811