Meidän perheessä on yhteensä seitsemän liittymää DNA:lle, joista yksi on WI-FI 4G yhteys ja loppumassa (määräaikainen) oleva mokkula. Tämän lisäksi on viisi puhelinliittymää. Tässä kuussa minun ykköspuhelinliittymäni on menossa umpeen. Menin DNA:n paikalliseen kivijalkaliikkeeseen kysymään vastaavasta tarjousta, josko jatkettaisiin sopimusta. Sain tosi houkuttelevan tarjouksen, halvemman kuin viereisellä kilpailijalla samassa talossa. En kuitenkaan uusinut heti sopimusta, vaan ajattelin käydä kilpailuttamassa liittymää.
Kilpailutin liittymän samana päivänä samassa talossa toimivalla toisella operaattorilla. Kyseessä oli Saunalahti. Hintatarjous oli 10 cnt korkeampi. Samana päivänä soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin varmistaakseni asiaa, voiko DNA:n tarjous kuulua vielä ykkösliittymälleni. Sieltä vastattiin, ettei edes se hinta, minkä olen aiemmin kahden vuoden ajan maksanut kuulu enää minulle, vaan joudun maksamaan n. 10 € kalliimpaa hintaa vastaisuudessa !
Seuraavana päivänä marssin kivijalkamyymälään ja siellä pahoittelivat kovasti, että todellakin, liittymäsi hinta nousee ja he tekivät minulle vahingossa väärän tarjouksen. No, tämähän riitti minulle. Marssin heti kilpailijalle ja muutin määräajattoman kakkosliittymäni sekä tämän kuun lopussa umpeutuvani määräaikaisen ykkösliittymäni sopimukset kilpailijalle.
Ihmettelen kyllä DNA:n logiikkaa pitää asiakkainaan tunnollisesti laskunsa maksavia asiakkaita. Minut suorastaan "potkaistiin" liikkeestä ulos muutaman myyjän voimin säestyksellä, ettemme voi valitettavasti tehdä mitään ja ylemmältä taholta on ohjeet annettu. Samalla yksi naispuolisista myyjistä ylimielisesti nauroi, että kyllä sinä kohta takaisin tulet. No, en tule ja kaikki loputkin perheemme liittymät tulevat siirtymään kilpailijalle takuuvarmasti. Samalla säästö liittymäkuluissa tulee olemaan suuri.
Jälkeenpäin kyllä DNA:lta soiteltiin ja yritettiin houkutella takaisin. Soittaja totesi minulle, ettei kyllä mahda mitään kilpailijan tarjoukselle. Minua se ei haitannut, mutta jäljellä olevat viisi liittymää siirtyvät hyvin pian siis kilpailijalle. Mutta outoa on ns. jälkimarkkinointi ko. operaattorilla :O
DNA ja monivuotinen asiakasuhteemme päättyi. Miksi ?
sauna7
1
198
Vastaukset
- kaikki yhtä pask
Ällös huoli , samaa palvelua tulet saamaan sauniksella, sekä soneralla jos tarvit apua , tahi muuta neuvoa/tietoa . Olen näissä molemmissa ollut asiakkaana , joista toisessa vieläkin , joten tietoa on että molemmat näistä ovat varmasti ainakinyhtä huonoja , jossei huonompia kuin dna joista minulla ei tältä vuosituhanneltaole kokemuksia . Toivon lehmänhermoja sinulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362224
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 151565
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222