Onko kellään kokemusta Santorinin saaresta ja siellä Alexandra-hotellista?Kannattaako liikuntarajoitteisen (rollaattori-pyörätuoli) edes yrittää matkustaa tuonne ?Pyydän asiallisia vastauksia,kiitos !
Santorinille
3
300
Vastaukset
- KylläOnnistuu
Rappusia, rappusia ja vielä rappusia. Oman perheen kanssa oltiin Aurinkomatkojen lomalla tuolla (kuljen itse keppien/rollaattorin kanssa)... :) Kamarin kylä saaren etelärannikolla on ehkä liikuntarajoiteystävällisin paikka, siellä oltiin (suht tasaista, lähes joka paikkaan pääsee vaunujen/rollaattorin kanssa, hiekkaranta löytyy, laituri mereen). Suurimmissa kylissäkin pärjää hyvin, suurin osa on tosin rinteeseen rakennettu... Alexandra hotellista ei ole kokemuksia. Kannattaa lähteä, kaunis paikka.
- Kreikkafanixxx
Viimeisiä paikkoja liikuntarajoitteiselle., siis Santorini (paitsi Kamari Tuosta hotellista en tiedä
- Sepetiina
Jaa, en suosittele Santorinia liikuntarajoitteiselle, paitsi jos liikuntarajoitteinen on voimakas urheilija, niin ehkä jaksaa. itse en nivelvaivaisia ystäviäni lähtisi Santorinille rääkkäämään ainakaan kesän kuumimpaan aikaan. On todellakin ainutlaatuisen kaunis saari. Jokainen liikuntarajoitteinen päättää itse mitä tahtoo. Ja liikuntarajoitteisen matkakumppanin pitää olla aina valmis fyysisiin ponnistuksiin kumpaniaan auttaakseen. Miksi mennä vain Kamarin kylään ja jättää elämykset kokematta, koska Santorinilla kerta kaikkiaan kaikki ei ole kaikille mahdollista. Siinä oli bisnestä: kantotuolin ja kantajat kun sais hankittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812