puhuuko pojat tytöistä keskenään? :D

harmaja

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kertooko pojat toisilleen ihastuksistaan tms. tai jutteleeko keskenään tytöistä? Jos joo niin mitä? Sanokaa myös ikänne ((:

Kun tytöthän tunnetusti juoruaa pojista kokoajan :D

16-vuotias tyttö on utelias.

19

2435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Kyllä, kyllä puhuu ja paljon. Oon ite 13 ja yleensä pojat puhuu tyttöjen perseistä aika paljo :// niistä ihastuksista ei oikee samanlailla ku tytöt mut niistäkin joo.

      • mikäs "://" asia se nyt on?


      • kiitoshei

        13veet puhuu perseistä.... oh god.
        Kasvakaa vielä muutama vuos :)


      • 819
        kiitoshei kirjoitti:

        13veet puhuu perseistä.... oh god.
        Kasvakaa vielä muutama vuos :)

        Kuule 13 v. on vielä pentu nii eiköhän silloin saisi olla lapsellinen? Kasvaisit sinäkin!


    • boyyyy95

      Noh ainaki ku ollaa porukas saunas nii joku on ain sillei et kuka on parhaan näkönen ja kellä on hyvät tissit yms yms. Ite oon vähä kyllästyny kuuntelee ain samaa, puhetta pillusta ja viinast mut ei kai sit niillä muuta elämää oo...

    • -00 tyttö

      Oon kylläkin tyttö, mutta olen melko varma, että pojat puhuu ihastuksistaankin kavereilleen. Olen nimittäin kokenut tilanteita tässä vuoden sisällä, kun ihastukseni kaverit ovat sanoneet kaikkea vihjailevaa ihastukselleni mua tarkoittaen.. :D

    • Jätkä 18

      Kyllä me puhutaan, yleesä nimenomaa se juttelu keskittyy siihen, kuka on nätein tai söpöin tai kella on hyvä perse jne.

      Itekki alkaa vähä jo v*tuttaan ku puhe on aina siitä kuka on parhaimman näköne jne.. tulee jo korvista ulos, kun tietää että se ulkonäkö ei oo se pääasia.

    • juuuu

      aawws vähä söpöö ku poika tollee myöntää ettei ulkonäkö oo pääasia :3

      • nojaa....

        Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole kun yleensä ne joille ulkonäkö on ykkönen on niitä douchebagejä, jotka vaihtavat tyttöystävää kun sukkia.


      • 15 vee boyyy
        nojaa.... kirjoitti:

        Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole kun yleensä ne joille ulkonäkö on ykkönen on niitä douchebagejä, jotka vaihtavat tyttöystävää kun sukkia.

        Paitsi ois kiva jos sais ekanki tyttöystävän :D


    • Niiku sanottu!!!

      kyl puhuu ja paljon. mut ne puheet keskittyy pipariin ja peräsimeen ;P

    • ...

      Huoh...

    • _Mmä_

      Kyllä me ainakin puhuttiin, kun olin koulussa ja lukiossa. Sehän oli ihan tolkutonta joskus 12-vuotiaana, kun oli jumalaton puutostila, eikä ketään muijaa napannu.

    • Kiitosjosvaivaudutte

      Puhuuko pojat kavereitten kans esim näin: Hyi vittu! Kato miten ruma mimmi. Tai Kato miten söpö/kuuma/kaunis/vetävän näköne mimmi. Vai mietittekö vaan itsekseen..vai mietittekö ollenkaan ja jos mietitte ni miten usein ja mitä mietitte. Ja puhutteko ihastuksistanne kavereillenne.Toivottavasti ymmärsit ku kirjoitin näin sekavasti. Mun puolesta muutkin pojat saa vastata koska haluun paljon mielipiteitä...

      • täysinolla

        joo ehkä vähän myöhä vastaus näi 2japuol vuotta jäles:DD
        Ei me ainakaan rumista puhuta yhtään mitään, yleensä vaan kuumista ja tisseistä perseistä keskenään. Ne ihastuksista puhumiset on sitte parhaille kavereille.


      • Anonyymi

        No itse ainakin puhun välillä ihastuksista mutta en aina mutta mihin ne yleensä keskittyy niin on esim sopiiko ne yhteen ja tämmöisiä


    • SEXMISSION

      No oon kylläki tyttö, mut mun mielestä poikien pitäis rajoittaa sitä miten puhuu tytöistä. Ensin mikä poikien kannattais käsittää niin on se, että jokainen tyttö on omalla tavallaan kaunis. Ja että kauneus ei ole se, että puhuu ihmisen puolesta että onko kiva vai ei. Sillä se voi ollakkin niin, että se ruma onkin kiltti va kiva. Siis kun taas kaunis, on ihan erimaata. Ja ensinnäki, ei sillä kauneudella ja rumuudella ole väliä. Se ulkonäkö tuntuu pojista olevan tärkeämpi kuin se tyttö itse, ja tästä syystä joillakin pojilla vaihtuuksin tiuhaan tyttö tai ei saa lainkaan. Aina kun vedätte ulkonäön mukaan, kun te ottaisitte sellaisen jolla on sitä sisäistä kauneutta. Eli kiltti, sosiaalinen, huomaavainen, kuuntelevainen. Eikä ilkeä, psykopaatti, aina katsoo ulkonäköään, ei arvosta ihan oikeasti kuita, esittää vaikka ei olisi sitä, anorektikko. Sitä paitsi, ei sillä ole väliä minkä näköinen se tyttö on. Toiset ovat laihoja koska ovat aina olleer pienikokoisia, toinen voi olla pakdumpi koska on vähän isommat luut ja silleen, toinen voi olla lauta, toinen on taas jotain muuta. Sitte pojille tuntuu olla vaikeaa olla pulskan puoleisemman tytön kanssa, mutta se voi johtua siitä että vaikka harrastaisikin lìkuntaa ja döisikin terveellisesti, nii siitä että voi olla diapetes, sydänvaivoja tai vastaavaa. Mutta kehossa painavat myös luut, muut sisäelimet ja iho. Ei pelkkö rasva, että se kannattaa ottaa myös huomioon siis. Jotkut taas ovat pienikokoisia ilmankin että täytyy olla anoretikko, tai sellanen. Et pojat, se ulkonäkö ei ole tärkein vaan se sisäinen kauneus.

      Myös tuntuu olevan vaikeaa ihan jokaiselle se, että jos ihminen sairastuu vaikka masennukseen ja sitte sanot siitä nii kaikki häipyy sun viereltä tukemasta sua. Ja se ei ole kivaa, se ei ole oikein. Sillä masentunutta ei saa jättää sen kanssa yksin, vaan pitää yrittää olla tukena. Itse olen nähnyt tilanteen, missä kaverini kaveri siitä sanoi minulle ja sitten hänen toinen kaveri jätti hänet. No hön masentui siirä entisestään, ja siin mul olikin tytötä että hän pääsisi yli siitä. Meni kuukausi tai vuosi ja hän oli erilainen ihminen. Sitten hän olikin iloinen ja pirteä. Oli sairais mikä vaan, nii silti sun pitää pysyä tukena sille ihmiselle. Puhuit puhelimessa tai jossain, olit kylässä tai menitte edes kahvilaan mutta sen oman läheisen tai kaverin kanssa oleminen kannattaa. Ihan oikeasti siis. Ei se hyödytä mitään, että jätät hänet. Sä vaan pahennat tilannetta sillä tavalla, etkä auta siinä itsellesikään yhtään.

      Et nyt pojat jotka väitätte ihan muuta, nii siitä vaa mut näin on.


      Ja muuten, jos jollai on nokassa koputtamista nii voi suksia jemma nimiseen piilopaikkaan.


      Ei tässä sitten muuta.

      Moikka sitten vain!!!

      • Anonyymi

        Siis vihdoin asiaa! OTTAKAA POJAT MALLIAAAA


    • Anonyymi

      Ne puhuu kyllä tytöistä, mulle kerrottiin että ne puhui kouluruokailussa musta, oon 11v, kohta 12
      Pojat puhuu lähinnä en oo varma mut jotain en tiiä, mut ne puhu musta random et onko mulla snappi jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe