NYT on tullut aika sille hetkelle

piäsiäinen

kun puhutaan pehmoisia, jutellaan joutavia, höpötetään hassuja, keskustellaan kaskustellen ja lasketaan laulellen luikuria.

Ilta on nuori, sanoi Tarvajärvi.
Kohta alkavat laatikkoleikit ja sillä lailla!

6

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

      voi torrakkojen torrakka, kun on niin huono valehtelemaan, mutta meilä oli loppusodassa Lahti-Saloranta yksikseen pariväijyssä.

    • Minä se olin koko mestari sen purkamises ja kasaanpanos.

    • Ei pehmosia mut pöllyäviä,minä kun tänään puhaltelin palokärjen tekemää sälettä kotinurkilta niin yhren juhannuskokon niistäkin saa aikaseksi.
      Kovast olin otettu kun neljästä linnunpöntöstä kaks otettiin heti käyttöön.

      • mimmimummi*

        Mitkä linnut ovat saaneet uuden kodin.... ajattelin vaan että josko kottaraiset....niitä on niin vähän enää nykyään..en tiedä onko teilläpäin...Ne ovat aikaisia muuttajia yleensä..


      • k/k
        mimmimummi* kirjoitti:

        Mitkä linnut ovat saaneet uuden kodin.... ajattelin vaan että josko kottaraiset....niitä on niin vähän enää nykyään..en tiedä onko teilläpäin...Ne ovat aikaisia muuttajia yleensä..

        Moikka mimmi
        Pihamme yleisin lintu eli talitiainen, ainakin kaks paria on syömässä itikoita kesällä pihaltamme.
        Kirjosieppoa orottelen parvekkeen vakipaikalle ja mustarastaalle on kolme pesää eripaikoissa,saa nährä kelpaako laatikot.
        Västäräkki kipitteli tänään katolla joten eiköhän sekin johonkin rakoon pesänsä tee.
        Itte olen alotellut fillarointia ja ensimmäiset kymmenet kilsat on takana .
        Silloin harvoin kun maltan istahtaa niin kuuntelen ja kattelen mielelläni lintujen touhuja.


    • ,,,,,

      Korjasimme vanhoja linnun pönttöjä koska oravat olivat pikku hampaillaan jyrsineet pesäaukot isoimmiksi.

      Jaa, ettäkö pehmosia?

      Tämä kuitenkin on tositapaus. ;-)

      Oli kesäinen sade tulossa ja vaimo pyysi miestään ottamaan naruilla kuivumassa olevat pyykit sisälle ettei kastu. Vaimo taisi olla syöttämässä vauvaa.
      Mies keräsi pyykit naruilta ja toi sisälle. Anoppi alkoi moittimaan miniäänsä että miten hän kehtaa laittaa miehensä keräämään naruilta miniän omia alusvaatteitaan.
      Anoppi mukamas ei ollut koskaan näyttänyt miehelleen omia alushousujaan tai muitakaan päällysvaatteiden alla olevia hepeneitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8881
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1355
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1259
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1137
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1104
    7. 48
      849
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      823
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    Aihe