39v

ToinenJalkaHaudassa

Onko näin vanhalla miehellä enää mitään vientiä? Olen lopettanut kaiken "iskemisen", koska minusta tuntuu että peli on osaltani jo pelattu. Vaikkakin yksikin nainen töissä hämmästyi, kun kerroin ikäni, piti minua paljon nuorempana. Minulla vain on tunne, että kuka haluaa tälläisen ikälopun miehen? Siksi en enää yritä.

4

284

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksimonista

voi sua,sä olet miehen iässä,mitä moni nainen haluaa,olen yksi niistä monista :) älä lannistu,et ole vain osunut oikeaan paikkaan,niin "iskeminen" ei ole onnistunut :(

• hymyile hiukan -

jollekki siitä se alkaa,,,

ÄLÄ murehdi, suomi on täynnä yksinäisiä naisia jotka kaipaa omaa puolisoa, sinä olistit oikein hyvä just semmoselle naiselle,
      jatka etsimistä
      kyllä löydät,

• alkjdfaouhdgaih

Olet oikein sopivan ikäinen.
      Riippuu tietty minkä ikäisiä yrität itse iskeä...

Nelikymppinen on vaan vähän vaikea ikä, moni on jo pariutunut, itsekin törmään siihen, olen 38 ja vaikea löytää hyvää kumppania. Eli sopivaa kumppania.

• sussu2

Joo. Vaikeeta on. Ei tahdo löytää ketään vaik on nainen. Kohdalle sattuu vaan pelimiehiä tai peräkamarinpoikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1682
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      212
      1093
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      773
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      196
      502
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe