Fuerteventura

Lomalle

Hei!
Olemme lähdössä parin viikon päästä Corralejoon/Fuerteventuralle. Olisi kiva, jos kertoisitte kokemuksianne ko. paikasta.
Kiitos etukäteen!

9

2039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siva

Hei
      Olemme olleet siellä kolme kertaa ja nyt menemme ennen joulua. Olemme ihastuneet paikkaan. Siellä on meille sopivia aktiviteettejä. Haluamme olla auringossa. Siellä on silloin sopivan lämmintä.
      Syvänmeren kalastuksesta pidämme myös. Patikointia harrastamme läheisellä melkein autiolla Lobos saarella. Huvielämästä emme eityisemmin välitä.
      Siellä on Canarian upeimmat hiekkarannat. Corralejosta pääsee sinne bussilla. Olisko viisitoista minuutin matka.
      Mitä muuta haluatte tietää? erron mielelläni.
      Ystävällisin terveisin
      Sinikka Valve

• Lomalle

Kiitos vinkeistä! Tuntuu olevan ihan mukava paikka.

• sää.tv

Sääennusteen saat jopa parin viikon päähän http://www.sää.tv

• Mulleedullisin
        Lomalle kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Tuntuu olevan ihan mukava paikka.

Muistithan katsoa edullisimmat tarjoukset http://www.rantapalmu.com

• Pari kertaa käynyt

Kiva paikka. Itse käynyt kahdesti eikä se kolmaskaan olisi liikaa =) Ilta elämä rauhallista. Muutamat baarit kyllä sieltäkin löytyy jos iltasella vähän menoa haluaa ympärilleen. Ruokapaikoista sen verran, että kannattaa suunnistaa ravintolaan rannalle. Aukiolla olevat pari iso ravintolaa kalliita ja ruokakaan parhaasta päästä. Kala on hyvää ja tuoretta siellä ja suosittelen ehdottomasti jos on kalan ystävä. Itse söin melkein joka aterialla ryppyperunoita lisäkkeenä :) Hyvän tujun Mojon kanssa aika namia :) Äskeinen vastaaja sanoikin rannoista. Corralejon kupeessa alkaa upea iso dyyni alue. Bussilla pääsee noin 10 minuutissa dyyneille. Eikä se taksikaan kamalia maksa jos päätyy siihen vaihtoehtoon. Etelämpänä on sitten Jandia paikka josta löytyy sitten ne upeimmat rannat ja dyynit koko Kanarian Saarilta. Kannattaa ehkä autonkin vuokrausta ajatella pariks päiväks jos sinne halajaa :) Kannattaa käydä piipahtamassa myös Lanzaroten puolella. Sinne hyvä laiva yhteys päivittäin. Tais olla 30-40 euron luokkaa edestakainen matka sinne pari vuotta sitten. Alueella rakennetaan kovaa vauhtia uusia hotelleja ja aiheuttaa vähän meteliä välillä. Kokonaisuutena aika kiva lomanvietto paikka. Suosittelen kyllä =)

• Lomalle

Kiitos vastauksesta! Onkos muuten Fuerteventuralla minkälaiset ostosmahdollisuudet vai pitääkö lähteä shoppailemaan Lanzarotelle?

• Pari kertaa käynyt
        Lomalle kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Onkos muuten Fuerteventuralla minkälaiset ostosmahdollisuudet vai pitääkö lähteä shoppailemaan Lanzarotelle?

Shoppailu paratiisi ei Corralejo ole. Tokihan siellä kauppoja ja putiikkeja löytyy, mutta sellainen ylimalkainen turistirysä sieltä onneksi puuttuu. Kerran viikossa taisi olla päätien varrella markkinat. Taisi olla ns pienen huvipuiston vieressä. Siellä afrikkalaisia myyjiä mm. Kiva tuliainen, tosin ei halvimmasta päästä, on itse tehdyt kynttilät. Niitä myy yksi liike ja pääsee välillä katselemaan niiden valmistusta. Näitä itse vein tuliaisiksi. Lanzaroten puolella hiukka enempi kauppoja shoppailuun. Jos vielä jaksat jatkaa matkaa pidemmälle Lanzarotelle mene käymään Puerto Del Carmenissa. Siellä sitten on jo ostos mahdollisuudet hyvät. Siellä olin juuri tammikuussa. Mukavaa lomaa Fuerteen :)

• Lomalle
        Pari kertaa käynyt kirjoitti:

Shoppailu paratiisi ei Corralejo ole. Tokihan siellä kauppoja ja putiikkeja löytyy, mutta sellainen ylimalkainen turistirysä sieltä onneksi puuttuu. Kerran viikossa taisi olla päätien varrella markkinat. Taisi olla ns pienen huvipuiston vieressä. Siellä afrikkalaisia myyjiä mm. Kiva tuliainen, tosin ei halvimmasta päästä, on itse tehdyt kynttilät. Niitä myy yksi liike ja pääsee välillä katselemaan niiden valmistusta. Näitä itse vein tuliaisiksi. Lanzaroten puolella hiukka enempi kauppoja shoppailuun. Jos vielä jaksat jatkaa matkaa pidemmälle Lanzarotelle mene käymään Puerto Del Carmenissa. Siellä sitten on jo ostos mahdollisuudet hyvät. Siellä olin juuri tammikuussa. Mukavaa lomaa Fuerteen :)

Arvelinkin vähän, että Corralejo ei ole mikään shoppailupaikka. Olemme käyneet muutama vuosi sitten Lanzarotella ja asuimme juuri Puerto del Carmenissa, joten ehkäpä käväisemme siellä retkellä.

• Tiina80000

Hei.
      Päivitän keskusteluun oman kantani (17.2.2017). Olen juuri lomalla corralejossa. Paikka on suhteellisen siisti, rannat isoja ja siistejä. Aalloissa on mukava käydä lillumassa. Olen käynyt pääkaupungissa las rotondos ostoskeskuksessa ja siellä oli mielettömän halpoja vaatteita!hupparit alennuksessa 4,99e kpl. Housuja/farkkuja 10e ylöspäin jne. Alennukset ovat huimia!
      Bussi corralejosta pääkaupunkiin 2,70e. Ja tästä hotellilta Corralejon keskustaan (4km) 1,70e. Takaisin tulin kävellen.
      Corralejon keskustassa myös ostoskeskus jossa mielestäni huonompi valikoima/vähemmän kauppoja kun pääkaupungin Los rotondoksessa. Hinnat samaa luokkaa. Turistikauppoja mielestäni vähän ja niissä voi katsella rauhassa ilman pakkomyyntiä.
      Taksi corralejo-puerto de rosario n.7e
      Taksi corralejo-lentokenttä alk.20e

Hyper dino marketeissa laaja valikoima tuotteita. Ruuasta,shampooseen ja viiniin ymymym. Tuotteet edullisia riippuen kaupan sijainnista. Hotellien lähellä olevat kalliimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe