Fuerteventura

Lomalle

Hei!
Olemme lähdössä parin viikon päästä Corralejoon/Fuerteventuralle. Olisi kiva, jos kertoisitte kokemuksianne ko. paikasta.
Kiitos etukäteen!

9

1945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siva

      Hei
      Olemme olleet siellä kolme kertaa ja nyt menemme ennen joulua. Olemme ihastuneet paikkaan. Siellä on meille sopivia aktiviteettejä. Haluamme olla auringossa. Siellä on silloin sopivan lämmintä.
      Syvänmeren kalastuksesta pidämme myös. Patikointia harrastamme läheisellä melkein autiolla Lobos saarella. Huvielämästä emme eityisemmin välitä.
      Siellä on Canarian upeimmat hiekkarannat. Corralejosta pääsee sinne bussilla. Olisko viisitoista minuutin matka.
      Mitä muuta haluatte tietää? erron mielelläni.
      Ystävällisin terveisin
      Sinikka Valve

      • Lomalle

        Kiitos vinkeistä! Tuntuu olevan ihan mukava paikka.


      • sää.tv

        Sääennusteen saat jopa parin viikon päähän http://www.sää.tv


      • Mulleedullisin
        Lomalle kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä! Tuntuu olevan ihan mukava paikka.

        Muistithan katsoa edullisimmat tarjoukset http://www.rantapalmu.com


    • Pari kertaa käynyt

      Kiva paikka. Itse käynyt kahdesti eikä se kolmaskaan olisi liikaa =) Ilta elämä rauhallista. Muutamat baarit kyllä sieltäkin löytyy jos iltasella vähän menoa haluaa ympärilleen. Ruokapaikoista sen verran, että kannattaa suunnistaa ravintolaan rannalle. Aukiolla olevat pari iso ravintolaa kalliita ja ruokakaan parhaasta päästä. Kala on hyvää ja tuoretta siellä ja suosittelen ehdottomasti jos on kalan ystävä. Itse söin melkein joka aterialla ryppyperunoita lisäkkeenä :) Hyvän tujun Mojon kanssa aika namia :) Äskeinen vastaaja sanoikin rannoista. Corralejon kupeessa alkaa upea iso dyyni alue. Bussilla pääsee noin 10 minuutissa dyyneille. Eikä se taksikaan kamalia maksa jos päätyy siihen vaihtoehtoon. Etelämpänä on sitten Jandia paikka josta löytyy sitten ne upeimmat rannat ja dyynit koko Kanarian Saarilta. Kannattaa ehkä autonkin vuokrausta ajatella pariks päiväks jos sinne halajaa :) Kannattaa käydä piipahtamassa myös Lanzaroten puolella. Sinne hyvä laiva yhteys päivittäin. Tais olla 30-40 euron luokkaa edestakainen matka sinne pari vuotta sitten. Alueella rakennetaan kovaa vauhtia uusia hotelleja ja aiheuttaa vähän meteliä välillä. Kokonaisuutena aika kiva lomanvietto paikka. Suosittelen kyllä =)

      • Lomalle

        Kiitos vastauksesta! Onkos muuten Fuerteventuralla minkälaiset ostosmahdollisuudet vai pitääkö lähteä shoppailemaan Lanzarotelle?


      • Pari kertaa käynyt
        Lomalle kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Onkos muuten Fuerteventuralla minkälaiset ostosmahdollisuudet vai pitääkö lähteä shoppailemaan Lanzarotelle?

        Shoppailu paratiisi ei Corralejo ole. Tokihan siellä kauppoja ja putiikkeja löytyy, mutta sellainen ylimalkainen turistirysä sieltä onneksi puuttuu. Kerran viikossa taisi olla päätien varrella markkinat. Taisi olla ns pienen huvipuiston vieressä. Siellä afrikkalaisia myyjiä mm. Kiva tuliainen, tosin ei halvimmasta päästä, on itse tehdyt kynttilät. Niitä myy yksi liike ja pääsee välillä katselemaan niiden valmistusta. Näitä itse vein tuliaisiksi. Lanzaroten puolella hiukka enempi kauppoja shoppailuun. Jos vielä jaksat jatkaa matkaa pidemmälle Lanzarotelle mene käymään Puerto Del Carmenissa. Siellä sitten on jo ostos mahdollisuudet hyvät. Siellä olin juuri tammikuussa. Mukavaa lomaa Fuerteen :)


      • Lomalle
        Pari kertaa käynyt kirjoitti:

        Shoppailu paratiisi ei Corralejo ole. Tokihan siellä kauppoja ja putiikkeja löytyy, mutta sellainen ylimalkainen turistirysä sieltä onneksi puuttuu. Kerran viikossa taisi olla päätien varrella markkinat. Taisi olla ns pienen huvipuiston vieressä. Siellä afrikkalaisia myyjiä mm. Kiva tuliainen, tosin ei halvimmasta päästä, on itse tehdyt kynttilät. Niitä myy yksi liike ja pääsee välillä katselemaan niiden valmistusta. Näitä itse vein tuliaisiksi. Lanzaroten puolella hiukka enempi kauppoja shoppailuun. Jos vielä jaksat jatkaa matkaa pidemmälle Lanzarotelle mene käymään Puerto Del Carmenissa. Siellä sitten on jo ostos mahdollisuudet hyvät. Siellä olin juuri tammikuussa. Mukavaa lomaa Fuerteen :)

        Arvelinkin vähän, että Corralejo ei ole mikään shoppailupaikka. Olemme käyneet muutama vuosi sitten Lanzarotella ja asuimme juuri Puerto del Carmenissa, joten ehkäpä käväisemme siellä retkellä.


    • Tiina80000

      Hei.
      Päivitän keskusteluun oman kantani (17.2.2017). Olen juuri lomalla corralejossa. Paikka on suhteellisen siisti, rannat isoja ja siistejä. Aalloissa on mukava käydä lillumassa. Olen käynyt pääkaupungissa las rotondos ostoskeskuksessa ja siellä oli mielettömän halpoja vaatteita!hupparit alennuksessa 4,99e kpl. Housuja/farkkuja 10e ylöspäin jne. Alennukset ovat huimia!
      Bussi corralejosta pääkaupunkiin 2,70e. Ja tästä hotellilta Corralejon keskustaan (4km) 1,70e. Takaisin tulin kävellen.
      Corralejon keskustassa myös ostoskeskus jossa mielestäni huonompi valikoima/vähemmän kauppoja kun pääkaupungin Los rotondoksessa. Hinnat samaa luokkaa. Turistikauppoja mielestäni vähän ja niissä voi katsella rauhassa ilman pakkomyyntiä.
      Taksi corralejo-puerto de rosario n.7e
      Taksi corralejo-lentokenttä alk.20e

      Hyper dino marketeissa laaja valikoima tuotteita. Ruuasta,shampooseen ja viiniin ymymym. Tuotteet edullisia riippuen kaupan sijainnista. Hotellien lähellä olevat kalliimpia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe