onko war thunderiin tulossa tankit huhutaan et kesäl tulis mut youtubes on jo videoita missä ajaa tankil
war thunder tankit
9
834
Vastaukset
- KLvl
olis hyvä tietää kiitos etukätee:)
- KLvl
älä kommentoi turhaa
- voijuma
No tämä on kyllä jo sen vakavuustason asia, että kyllä todellakin olisi hyvä tietää etukäteen.
- Derpy
On tulossa, mutta ne tankit on vasta closed betassa eli vielä menee aikaa...
- dfgh
Jos tahtoo tankilla rellestää niin sitä varten on eri peli http://wargaming.com/en/games/
War thunder on kyllä graafisesti nätimpi mutta mä oon pelannu näitä wargamingin pelejä ja tottunu niihin niin pistin roskikseen. - NERF ryssät
Ny siihen on tulossa jenkitki. Iha kiva peli muuten paitti että ryssät on vitun over powereita ja jyrää vittu natsit vaikka se meni toisi päi. vitun russian bias ku venäjäläisiähä ne pelin tekijät on.
- oothuonopls
Ei neuvostoliitto ok op taijat vaan olla paska
- WTsimuu
Nyt on lentokoneet, tanlit, laivat ja helikopterit
- Anonyymi
Joo hieno sotapeli nyyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245