POJAT!!!! MITÄ MIELTÄ JOS TYTTÖ ON VIILLELLYT

emt

otsikko kertoo nii mitä mieltä jos tyttö on viillellyt ja arvet on ja pysyy nii haluaisitko tyttöystävätksi jolla on viiltelyarpia. kiitos jos joku viittii vastata

78

6568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täykkäripoika

      Minua se haittaisi. Jos saisin selville että on viillellyt niin jättäisin heti ja en olisi enää missään tekemisessä ja juoruaisin kaikille siitä.

      • Vastaaja

        Itseä ei haittaisi koska olen nähnyt arvet tyttöystävälläni ja olemme puhuneet asiat selväksi kyseisestä asiasta


    • En

      • En.

        En.


    • Dosoosodwjje

      Voisin, jos muija olis viillellyt joskus menneisyydessä. Angstinen puukkokädessä nurkassa itkevä muija ei ihan sytytä

    • mutta ne arvet on koko loppu iän ja se on menneisyydessä, miksette haluu semmosta tyttöystäväks

      • 14vpoika

        mulle kävis vaikka on viillelly. se on menneisyyttä. ja ei ne ole välttämäträ pysyviä :)


    • Guys, really!?

      Ihanniikui viiltely ois tytön syytä. Järki käteen, ei kukaan heilu veitsen kanssa ilman syytä.

      • paskakyrpä

        Ei ole tytön syytä se, mitä hänelle tehdään. Mutta se mitä hän itselleen tekee on aina hänen oma vikansa. Väitätkö esim. että tupakointi ei ole tupakoitsijan vika? Alkoholismi ei ole alkoholistin vika? Itsemurha ei ole "uhrin" vika?

        Ulkoiset ärsykkeet eivät ole vastuussa siitä, millaisia päätöksiä henkilö tekee. Viiltely ja kaikki muu itsetuhoisuus on sairasta (ja jostain syystä yleistä tyttöjen keskuudessa). Itse en ymmärrä minkäänlaista itsetuhoisuutta missään tilanteessa.


      • psychologist_student
        paskakyrpä kirjoitti:

        Ei ole tytön syytä se, mitä hänelle tehdään. Mutta se mitä hän itselleen tekee on aina hänen oma vikansa. Väitätkö esim. että tupakointi ei ole tupakoitsijan vika? Alkoholismi ei ole alkoholistin vika? Itsemurha ei ole "uhrin" vika?

        Ulkoiset ärsykkeet eivät ole vastuussa siitä, millaisia päätöksiä henkilö tekee. Viiltely ja kaikki muu itsetuhoisuus on sairasta (ja jostain syystä yleistä tyttöjen keskuudessa). Itse en ymmärrä minkäänlaista itsetuhoisuutta missään tilanteessa.

        "Ulkoiset ärsykkeet eivät ole vastuussa siitä, millaisia päätöksiä henkilö tekee. "

        Jos on kyse mielenterveydenhäiriöstä niin välttämättä oma toiminta ei ole enää niin omassa vallassa. Esim. skitsofreniaa sairastava tuntee usein omat harhansa yhtä todellisena kuin miten me koemme todellisuuden. Mielenterveysongelmilla on aina fyysinen lähteensä, vaikka kyse on psyykeesta, mutta aivot eivät ole mikään henkielin vaan ihan aineellinen ja vaurioittuva osa. Hermoston toiminnan epätasapaino on usein ongelmien lähteensä esim. masennuksessa synapsien toiminta ei ole kohdallaan, koska usein ne takaisinottavat serotoniinia liikaa ja siitä johtuu mielialan lasku. Jos vauva joutuu kaltoin kohdelluksi psykkisesti tai fyysisesti ensimmäisten elinkuukausiensa aikana niin voi tapahtua pysyviä vaurioita hermoston toimintaan. Henkinen väkivalta on yhtä todellista kuin fyysinen ja voi aiheuttaa vakavia ja pysyviä psykofysiologisia vaurioita.

        Kaikki ei siis aina ole todellakaan ihmisen omassa kontrollissa. Eihän sekään ole enää siinä vaiheessa omassa kontrollissa, jos jalka menee poikki niin ei se siitä tahdonvoimalla parannu sekunnissa. Masennuksessa fyysisena lähteenä on aivot ja poikki mennessä jalassa kivun lähde on jalka, vaikka kipukin tietysti on aivojen tuotosta, mutta poikki mennyt luu ei ole.

        Sinunkaltaisesi ihmisen on hyvä vielä kasvaa ennen kuin seurustelee kenenkään kanssa. Tuollainen asennoituminen, että syytellään ongelmista kärsivää ihmistä on erittäin vahingollista seurustelisitpa sitten terveen tai sairaan ihmisen kanssa ja kuten itsekin sanoit, et ymmärrä jos joku vahingoittaa itseään. Olet vielä kypsymätön, koska et kykene objektiivisuuteen. Vaikka jokin toiminta olisi kuinka sairasta sinusta, se ei tee siitä sairastuneesta ihmisestä yhtään vähäpätöisempää. Hän tarvitsee apua eikä syyttävää sormea. Itsemurhan uhri on uhri yhtälailla siinä missä toisen ihmisen suorittaman murhan uhri. Hän on itsensä uhri.


      • mikko16-

        Minä ainakin haluaisin tervejärkisen tyttiksen.


      • Vastaaja

        Ei se liity mitenkään tervejärkisyyteen vaan siihen onko masennus ja miten ihmistä on kohdeltu


      • Poiksu
        mikko16- kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin tervejärkisen tyttiksen.

        Ootko miettiny sitä että tytöllä saattaa olla vakava masennus johon itse ei voi vaikuttaa


      • Anonyymi
        paskakyrpä kirjoitti:

        Ei ole tytön syytä se, mitä hänelle tehdään. Mutta se mitä hän itselleen tekee on aina hänen oma vikansa. Väitätkö esim. että tupakointi ei ole tupakoitsijan vika? Alkoholismi ei ole alkoholistin vika? Itsemurha ei ole "uhrin" vika?

        Ulkoiset ärsykkeet eivät ole vastuussa siitä, millaisia päätöksiä henkilö tekee. Viiltely ja kaikki muu itsetuhoisuus on sairasta (ja jostain syystä yleistä tyttöjen keskuudessa). Itse en ymmärrä minkäänlaista itsetuhoisuutta missään tilanteessa.

        Eli ei ole väliä jos tytön vanhemmat ovat esim hakanneet hänet ja haukkuneet n 6 vuotta kaikella mahdollisella niin ei ole tytön vika jos hän masentuu ja viiltää ettei tarvitsisi muistaa menneisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ole väliä jos tytön vanhemmat ovat esim hakanneet hänet ja haukkuneet n 6 vuotta kaikella mahdollisella niin ei ole tytön vika jos hän masentuu ja viiltää ettei tarvitsisi muistaa menneisyyttä!

        Niin. Hyvä että tajusit.


    • oot ihan oikeessa guys, really!?

    • Overall

      No kenen syytä se sit on ellei sen viiltelijän ite :o Jotkut ihmiset vaan mielessään paisuttaa asioi nii suuriks ettei ala muuta ajattelemaankaa ku kaikkee mikä on huonosti. Ei se oo kenenkää muun syy et alat viiltelee, se ehkä on jos sun on helvetin paha olla.

      • Järkikäteen

        Eli jos viiltelijä on oikeasti tullut usein esim. toisen vanhempansa hakkaamaksi niin paisuttelee vaan asiaa?


      • tiedän täm
        Järkikäteen kirjoitti:

        Eli jos viiltelijä on oikeasti tullut usein esim. toisen vanhempansa hakkaamaksi niin paisuttelee vaan asiaa?

        Ei vaan jos vanhemmat hakkaa Nii menee soittaa lasten suojelu virastoon


      • ekkkk
        Järkikäteen kirjoitti:

        Eli jos viiltelijä on oikeasti tullut usein esim. toisen vanhempansa hakkaamaksi niin paisuttelee vaan asiaa?

        Oon aika varma et Se hakkaa sua syystä? Ja miks Sitte aiheutat ittelles lisää kipua? Vitun idiootti


      • ihanko tosi
        tiedän täm kirjoitti:

        Ei vaan jos vanhemmat hakkaa Nii menee soittaa lasten suojelu virastoon

        Sinä voisit menemään soitti äidin kielen opettajalta


      • Anonyymi

        Siihen voi liittyä hyvin myös kiusaaminen tai pahoin pitely, se ajaa ihmisiä pääsemään niistä tuskista pois


      • Anonyymi
        ekkkk kirjoitti:

        Oon aika varma et Se hakkaa sua syystä? Ja miks Sitte aiheutat ittelles lisää kipua? Vitun idiootti

        mikä vittu teitä joitain vaivaa ei se yleensä oo oma vika että vanhemmat hakkaa sua vaa jotku on vaa nii sairaita ja siin vaihees jos masennut tai oot vaik jotenki shokissa nii et pysty enää hallitsee omia ajatuksia


    • pinnallista

      Ei miuta ainakaa haittais, mikä siinä on teille nii kamalaa?

      • Wannabe Emo, LOO-...

        Ite oon vähän viiltäny kättä ja vatsaa, ei oo arpii. Ei se mua haittais, jos mun tyttökaveril olis viiltoarpia.


      • DaWut?
        Wannabe Emo, LOO-... kirjoitti:

        Ite oon vähän viiltäny kättä ja vatsaa, ei oo arpii. Ei se mua haittais, jos mun tyttökaveril olis viiltoarpia.

        Vatsaa? Tajuutsä kui vaarallista se on :D Vatsan verenvuotoa on PALJON vaikeampi tyrehdyttää ja siinä on sisäelimet melko lähellä :D


    • että näin

      Itse arvet ei haittaa, mutta jos on arpia, on usein syytä epäillä esim. mielenterveysongelmia. Ne haittaa kyllä.

      • samaa.mieltä

        Joo.


      • Anonyymi

        Umm entä jos on muista asioita arpia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Umm entä jos on muista asioita arpia

        Ei haittaa tai ei väliä. Kunhan uskaltaa puhua niistä joskus.


      • Anonyymi

        et sä päätä kenestä tykkäät sen ongelmien takia vaa jos oikeesti tykkäät siitä nii sen ei pitäis haittaa sua vaa olla sen tukena


    • sixpackboy95

      Ei haittaa yhtää mitää, elikkäs kelpais tyttöystäväks.
      Ymärrän viiltelijöit ku pari kaveriiki on käyny pohjal ja myös itekki tosin en oo viillelly, mut harkitsin jtn muuta

    • cni42

      Kyl mua ainakii haittaa

    • kiitos kaikille vastanneille

    • entinenviiltelijä

      Mä romahdin tän keskustelun myötä viel alemmas :(

      • Tosiouto

        Samaa


      • Koukussaa

        Minäkin


    • Ansem

      Ei haittaa mua enkä usko että oikeesti muitakaan :)

    • en ymmärrä

      No jos on joskus aiemmin typeryyttään viillelly niin ei siinä mitään (tehtyä ei saa tekemättömäks) mutta ei kyllä hirveesti kiinnostais olla ihmisen kanssa joka itsesäälissään viiltelee kun se muka helpottaa tuskaa...

      • Jokuongelmaonvissii

        Itsesäälissä oikiasti kuinka ahdasmielisiä ihmiset nykyään on..
        Ihmisellä on varmaan aika paskasti asiat jos viiltelee ja näkee sen ainoana keinona helpottaa oloa ja se ei auta yhtään asiaa että sen jälkeen tullaan vielä arvostelemaan.


      • Anonyymi
        Jokuongelmaonvissii kirjoitti:

        Itsesäälissä oikiasti kuinka ahdasmielisiä ihmiset nykyään on..
        Ihmisellä on varmaan aika paskasti asiat jos viiltelee ja näkee sen ainoana keinona helpottaa oloa ja se ei auta yhtään asiaa että sen jälkeen tullaan vielä arvostelemaan.

        tämä


    • Alluuuuuuuuuuuuuuuuuu uu

      Itseä ei haittaa, seurustelen ilman mitään ongelmia tytön kanssa joka on viljellyt.

    • kiitos kaikille jotka viitsivät vastata asiallisesti

    • mentaalisavuke

      VIILTELYÄ?? MÄ OLEN VITTU SANATON! SIIS EI VITUN VITTU! SIIS VIILTELYLLÄ HUOMIOHUORAAMINEN ON TAUTISTA PASKAA JA ENNENKAIKKEA SE, ETTÄ SÄ EES KYSYT NOIN VITUN TYHMIÄ! HERÄTKÄÄ VITUN ÄÄLIÖT! SE ON MORO!

    • mentaalisavuke voi tunkee anaaliinsa nuo mielpiteensä, kun ei voi asiallisesti sanoo vituttaa tollaset mulkerot jotka ei tiiä mistää mitää, jotka luulee olee muita parempia.

      No ei sil oo välii ne on arpii menneisyydestä, joita pitää hoitaa tulevaisuudeski.
      Ei oo ainuttakaa syytä miks en ottas, viiltelijätki o ihmisii, ihmisiä joille ei oo annettu apuu ku on tarvinu, ihmisiä joilla on ollu hoitamattomia ongelmia. Mut niist tulee,ihmisii jotka osaa auttaa ja kuunnella muit ongelmis koska ei haluu muille mitää samaa jota on ite kokenu. Eli todellaki ottasin itelle kelpaa kaikki suht kauniit luotettavat ja mukavat tyttöset c:
      Jos haluut nii mulle saa laittaa viestii milloin vaa. Jos kaipaat kaverii, ystävää, kuuntelijaa ihmistä jolle jakaa asioit nii mulle voit ain laittaa viestii (:

      • Parasihq

        toi ei oo oikee mentaalisavuke lol


      • Kaiken.pilaava.Paskapää

        Onks siul sc? Tarttisin luotettavan ystävän..
        Jos ei oo ni mikäs sähköposti?


    • 13123123

      Mun mielestä suomalaisilla nää viiltely arvet on ihan lapsellisia... Täälä ei voi olla asiat niin huonosti että pitäis viillellä, joten sanoisin että heikko olemus muutenkin tytöllä jos viiltelee

      • 16740987

        Jep oot oikeassa että Suomessa asiat on niin hyvin että ei pitäis olla viiltelyä tms. Mutta nykyään ihmisillä on niin paljon aikaa miettiä omaa elämäänsä ja sieltä korostuu kaikki negatiiviset asiat, jotka ovat yleisimpiä masennuksen aiheuttajia Suomessa. Ja ihmiset toimivat eri asioissa erilailla, mutta aina siihen on tärkeää saada oikeanlaista hoitoa, oli tapaus mikä hyvänsä.


      • syöpästäpaskaa
        16740987 kirjoitti:

        Jep oot oikeassa että Suomessa asiat on niin hyvin että ei pitäis olla viiltelyä tms. Mutta nykyään ihmisillä on niin paljon aikaa miettiä omaa elämäänsä ja sieltä korostuu kaikki negatiiviset asiat, jotka ovat yleisimpiä masennuksen aiheuttajia Suomessa. Ja ihmiset toimivat eri asioissa erilailla, mutta aina siihen on tärkeää saada oikeanlaista hoitoa, oli tapaus mikä hyvänsä.

        En todellakaan voisi, en myöskään lähde perustelemaan koska joutuisin vääntämään langasta jollekin "poiccis jätti kultakalakuoli!anqst anqst" tyypin kanssa.


      • 3+12 =15

        Uskomaton aivopieru, etteikö Suomessa voisi olla asiat niin huonosti. Viinan läträäjien luvattu maa, jossa sossu tarvittaessa taloudellisesti tukee päihteiden käyttöä niiin osalta, jotka eivät enää muuhun kykene kuin möllöttämään kotona ja ryyppäämään. Itsemurhaluvut on korkeita ja 3/4 niistä on poikien ja miesten suorittamia. Vaikka tytöt sortuu usein pelkkään viiltelyyn tai muuhun ei välttämättä kuolettavaan itsensä vahingoittamiseen niin pojat sitäkin useammin vievät asian niin sanotusti loppuun asti eli henki pois. Miespuolisten ego on usein tiellä avun vastaanottamiselle ja lapsellinen miehisyyskulttuuri on sitä että kaikki pidetään sisällä eikä omaa pahaa oloa näytetä, koska miehisyys kärsisi siitä. Viinan kittaaminenkin katsotaan oikein "fiksuissa" tapauksissa erittäin miehiseksi toiminnaksi, suorastaan sankarilliseksi. Kyllä, itsensä vahingoittaminen ja asettaminen vaaraan on kaikista "miehisintä" toimintaa.

        Sitten kun paha olo purkautuu niin tapetaan itsensä ja monissa tapauksissa viedään koko perhe mukana vaimo ja lapset ettei kukaan jää häpeämään miestä ja isää joka ei saanut suutaan auki tarpeeksi ajoissa. Siinä voi sitten jokainen miettiä kuinka miehistä on kiduta ongelmissaan niin että tilanne kärjistyy itsensä tappamiseen ja pahimmillaan läheisten murhaan samalla. Sehän on tosimiehen työ! Ne jotka jaksaa jauhaa paskaa siitä mikä on miehistä ja mikä ei, ovat todellisuudessa niitä pahimpia raukkoja joilla on tarve korostaa omaa miehisyyttään, koska heillä on niin heikko itsetunto. Kenenkään miehen tai naisen ei tarvitse korostaa omaa sukupuolisuuttaan, jos on sinut itsensä kanssa.

        Se vaan on sellanen homma, että kenenkään sukupuolisuus, mieheys tai naiseus ei ole mikään suoja ongelmia vastaan. Elämässä tulee paljon vastoinkäymisiä eteen ja joskus paskaa lentää niskaan sellasella syötöllä ettei siinä kukaan kestä ilman tukea, varsinkin jos lapsuuskin on ollut jo valmiiksi helvettiä. Tosimies ja tietysti tosinainenkin suojelee muita, mutta myös itseään. Joskus itsensä suojeleminen on muiden suojelemista. Ei voi rakastaa muita jos ei välitä itsestään. Ihminen on sosiaalinen eläin ja jokainen tarvitsee toista täällä. Ei ole häpeä sanoa, ettei jaksa. Se on häpeä jos ei osaa pyytää apua ja päätyy tuhoamaan joko oman elämän ja/tai samalla muiden elämän.


    • shadows_

      Ensinnäkin viiltely ei aina ole "huomion huoraamista " Joillakin ihmisillä on oikeitakin ongelmia eikä vaan sen takii ala viiltelee koska poikkis jätti.... Ite viiltelen poistaakseni jatkuvan vihan takia ja kohdistan sen itseeni etten satuta muita. Ja voisin seurustella itseään viillelleen kanssa.

      • ArvetOnniinKauniita

        Nii, tosi kiva ajatus!

        Voisitte wiillellä yhdessä! Kuinka ihanaa!

        En oo vielä koskaan viillelly, eikä oo tehny mieli mutta joku kerta vielä rohkasen itteni ja rupeen viiltelee vaikkei ees tekis mieli!


      • starrryeyes
        ArvetOnniinKauniita kirjoitti:

        Nii, tosi kiva ajatus!

        Voisitte wiillellä yhdessä! Kuinka ihanaa!

        En oo vielä koskaan viillelly, eikä oo tehny mieli mutta joku kerta vielä rohkasen itteni ja rupeen viiltelee vaikkei ees tekis mieli!

        arvetonkauniita;sä oot just näitä jotka varmaan eläny pumpulissa eikä ymmärrä oikeasta tuskasta/ahdistuksesta mitään.se että viiltelee ei todellakaan ole huomiohuoraamista jokaisen kohdalla.itse sorruin viiltelyyn ekan kerran 11vuotiaana isäpuolen ahdistelun takia,säikähdin tekoani.viiltely jäi mutta kuvaan astui kaikenlainen itsensä satuttaminen ja halveksiminen.kiitos ikuisuuden jatkuneen koulukiusaamisen ja hunojen kotiolojen..noh aika näyttää noustaanko täältä paskasta koskaan *jokaisella on ihan oma tyylinsä käsitellä vaikeita asioita väkivallalla itseään tai muita kohtaan tai ilman..


    • ex viiltelijä

      Mua ei haittais. Pikemminkin mä toivoisin et mä voisin olla sille tukena.
      Tuskin kukaan haluaa aiheuttaa itselleen hengenvaaraa, ellei ole niin ahdistunut ettei välitä "kuiviin valumista" tai infektioita, jotka voi levitä muualle kehoon veren kierron mukana.

      • starrryeyes

        Oot varmasti ihana ja sympaattinen yksilö :3


    • en missään nimessä

      en

    • Jos haluut purkaa tunteitas nii laita viestii c:

    • Puukkokäteen

      Viiltely on säälittävää eikä oikeasti auta kun vaan niin että uskot sen auttavan jos olisi sellainen stereotypia että teen juonti auttaa kaikki huomionhuora nuoret joisivat sitä teetä

      Mutta ei mua haittaa jos tyttö on villelly
      Itsekkin joskus veitsen kärjellä piirtelen ihoon en siksi että olisin masentunut tai vastaavaa vaan koska mä voin

    • Mua se ei haittaa yhtään. jos joku viiltelee nii niillä on paha olla (mä kyllä tiiän), se voi olla menny ohi, ja ehkä sä voit auttaa sitä unohtaa sen ongelmat

    • Yksi_arpi_riittää

      Enpä taitaisi semmoista tyttöä tai naista ottaa. Sama koskee tatuointeja, etenkin kaunokirjoituksella englanniksi olevat tekstinpätkät.

      Hyi. WT on vahvana läsnä.

      Yhden arven hyväksyn, ja se on kaikilla laisilla ihan luonnostaan xD

    • Kkliht

      En todellakaan

    • mikko16-

      Kavahtaisin.!

    • khjfjfgg

      Ei minua ainakaan haittaa meen luokalla on yks muija jolla selvästi hauiksen kohalla syviä arpia mutta onhan sen kanssa ihan kiva nuolla

    • Miullaonviiltelyarpia

      Vastaan tähän nyt vaikka olenkin tyttö. Ensinnäkin, ei sitä tarkota että tekis huvikseen jne jne jne... vaan se johtuu useimmiten siiitä, että menneidyydessä on tapahtunut todella kauheita asioita, esim, väkivaltaa, raiskaus jne jne jne. Voi olla sitten vakava masennus, tai masennusta muuten. Toiseksi, eivät kaikki paisuttele asioita, vaan esim, omasta kokemuksistani voin sanoo et kun koulu ylärillä alko, nii yks tyttö ja poika paisuttelivat asiaa. Eli ei aina se tyyppi itte paisuttele, koska esim, en mä eikä varmana kauhen monimuukaan paisuttelis omii asipitaa vaa haluu salata ne. Vaan ne ulkopuoliset ihmiset yleensä ovat syypäitä, ja syyllisiä siihen pahaan oloon ja paisutteluun. Ditte jäljelt ovat pysyviä. Mitä syvemmöt jäljet, sitä näkyvämmät ja pysyvämmät ne ovat.

      Eli jos jollain on tästä valittamista, pitäkööt nassunsa kiinni. Näin vain on. Moikka sitte!

      T,

      13vee tyttö.

    • Tyttö4567

      Seurustelen tällä hetkellä tytön kanssa, joka on viillellyt itseään ja välillä sortuu siihen vieläkin. Ei ne arvet minua haittaa, en vain pidä siitä, että hän satuttaa itseään. Yritän vain tukea häntä mahdollisimman paljon, sillä rakastan häntä, oli arpia tai ei.

    • Oikeest

      Ei kukaa voi sanoo et jättää jos on viillelly tai viiltelee.sä et välttis tiedä sen menneisyydestä mitää koska useat ei uskalla puhuu siitä

    • Miksivitussa

      Tää on vanha keskustelu ja oon tyttö mutta vastaan silti koska elämälläni ei oo tarkotusta... Mut pojat, miks ette vois seurustella itseensä viillelleen tytön kaa? Useimmissa tapauksissa joku/jokin on vahingoittanut hänen omatuntoaan ja kokee sen omaksi viakseen esim. kiusaamistapauksissa. Olen nuori, mutta itsekkin viillellyt enkä edes valmis seurustelemaan mutta ymmärrän viiltelyn. Sitä paitsi enemmistö itsemurhien uhreista on miespuolisia. Itse ajattelen että viiltely on vaihtoehto itsemurhalle. Ite helpotun viiltämisen jälkeen. Teen sitä koska kun mikään ei tunnu miltään niin haluan tuntea jotain. Enkä hae huomiota koska en ikinä kertoisi kenellekkään (paitsi näin anonyyminä) en edes kavereilleni. Saatan joskus polttaa jalkojani patterissa (josta tulee vaa punertavia jälkiä, ei palovammoja) mikä kuulostaa tyhmältä mutta musta se on "kivaa". Sori jos ajattelette että kaikki vaa hakee huomiota mutta joitain oikeesti ahistaa. Eiks teijän mieltä lämmittäis jos voisitte auttaa jonkun yli helvetin. Rakastaa toista ettei hän tuntis oloaan hyödyttömäks. Ittestäni se ois mahtavaa jos joku rakastais silleen. Mut ku oon niin ruma ja saan usein kuulla siitä ni vajoon tuskissani itsesääliin ja viiltelen... Voitte oikeesti auttaa jotain ihmistä hyväksymällä sen. Täs oli paljon tekstiä ja ironiaa mut voi voi, elämä on hidasta kuolemista.

      Terveisin 12v. tyyppi

      • Hei Miksivitussa!

        On hyvä, että rohkaistuit kertomaan omasta tilanteestasi. Koet, että itsesi satuttaminen helpottaa ahdistustasi, mutta ymmärräthän, että se ei kuitenkaan ratkaise ongelmiasi. Vaikka sinusta tuntuu, ettet ikinä kertoisi kenellekään viiltelystä tai jalkojesi polttamisesta, olisi kuitenkin tärkeää, että voisit puhua asiasta jollekin luotettavalle aikuiselle.

        Iloa ja valoa kevääseesi!

        NettiSaapas Kotkasta Päivi


    • eihalua

      nuo arvet näkyy koko elämän ajan. kattokaa vaan tätejä kaupan kassoilla jotka joskus viiltelivät. käsivarret on aivan hirveän näköiset, ja niitä arpia ei saa pois koskaan ja millään enää ikinä. ketä tommonen kiihottaa???

    • Anonyymi

      Pojat ei ymmärrä että tytöt jos viiltelee se voi johtua pojista jos on joutunut kärsii erosta tai jotain mulla on tää ollut 2x enkä voi sille mitään kun tuntuu että kaikki on paskasti eikä kukaan halua auttaa 😪

    • Anonyymi

      Sä oot historiaa, rumannäköistä ja sulla on tyhmänilkeän leima vieläpä itseäsi kohtaan.

    • Jos saisin tietää tukisin häntä ja auttaisin häntä asian korjaamisessa.

    • Anonyymi

      Ite oon tyttö. Ja viiltelen, joten voin ottaa poikaystävän joka viiltelen. Kunhan hän ei enää viiltelen ja on saanut ajatukset ok.

    • Anonyymi

      Tietenkin haluaisin! Auttaisin häntä ja tukeisin enkä ikinä jättäisi yksin. Vaikka arvet on ja jää niin muistakaa että sisällä on kuitenkin kaunis sydän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe