Magialle

Twin

Mitäpä näkisit minulle? Joko kohta muutaman vuoden rajatila päättyisi. Miksi en pääse eteenpäin, onko jotain esteenä? Vai enkö huomaa jotain olennaista, jos niin mitä se voisi olla? Tiedän näiden olevan vaikeita kysymyksiä, itse pohtinut niitä JO KAUAN! Jospa joku muu osaisi auttaa eteenpäin. Kiitos kaunis ajastasi.

4

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magiatar

Sinulle nostan kortin,joka kertoo sinulla todella olevan ns.oppiajan menossa.
      Kortti kertoo henkisestä,syvällisestä kasvamisesta ja se onkin päämäärä itsessään.Tässä kortissa on uusien taitojen kuin kykyjen oppimista/ymmärtämistä=)
      Tämä vaatii ankaraa itsekuria ja ponnistelua.
      Kortti muistuttaa sinua onnistumisen tuomasta hyvän olon tunteesta,josta tulisi nauttia,jolloin mielesi pitäisi olla nöyrä,vastaanottavainen ja herkkä.Arvostathan pieniäkin asioita ja huomaat,että onnistut joka päivä joissakin.
      Luota itseesi positiivisesti ,sillä sinulle on tulossa uusi matka kohti jotakin suurempaa.Se energia,joka sinussa on alkanut heräillä,vie sinua luonnostaan eteenpäin.Täysin omin voimin ei tarvitse kulkea=)
      Nyt sinun olisi hyvä hetki levätä ja kerätä voimavaroja,sillä tasapainon löydät vetäytymällä silloin tällöin hetkeksi yksinäisyyteen ja annat parantavan energian vaikuttaa sinussa.
      Tästä alkaa topuminen koettelemuksista,joita sinulla ollut.
      Opettele kuuntelemaan itseäsi,sinä kykenet niin paljon enempään kuin osaat kuvitella.sinussa on tyyneyttä,viisautta ja luovuutta.Olet henkisesti rikas ihminen,intuitiivinen.
      sisäinen oppaasi on aina läsnä;se ei nuku koskaan=)Kuuntele mitä hän kertoo,mikä on oikein=)

Tämä sinulle Twin=)
      Miltä kuulosti?
      Halauksin
      Magia

• Twin

Niinhän se on. Eihän tämä elämä mikään pikajuoksukilpailu ole vaan -kestää koko elämän. Kenties olenkin aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Vastauksesi muistutti minua siitä ja antoi vimia elää taas tässä hetkessä. Kiitos Magia! Enkeleitä tiellesi toivoen Twin.

• Twin
        Twin kirjoitti:

Niinhän se on. Eihän tämä elämä mikään pikajuoksukilpailu ole vaan -kestää koko elämän. Kenties olenkin aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Vastauksesi muistutti minua siitä ja antoi vimia elää taas tässä hetkessä. Kiitos Magia! Enkeleitä tiellesi toivoen Twin.

Aina lukiessani jotain, mikä koskettaa minua johonkin syvälle sydämeen tulee rauhan- ja onnenkyyneleet. Niin nytkin...

• Magiatar
        Twin kirjoitti:

Aina lukiessani jotain, mikä koskettaa minua johonkin syvälle sydämeen tulee rauhan- ja onnenkyyneleet. Niin nytkin...

Kiitos sinulle itsellesi.=)
        Sinä olet herkkä ja tunteva ihminen,
        kosketit minua syvältä.
        Sinä olet oikealla tiellä.=)
        Toivon sinulle enkeleitä rinnallesi ja rauhan pysyvän sydämessäsi.
        Siunausta.
        Halauksin
        Magia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe