Kertoilkaapa tänne juttuja Imatran omista kylähulluista!
Imatran kylähullut
32
2067
Vastaukset
- Musta potta
Seksi-Sepe vetää mopolla ympäri Vuoksea, läskit tursuten.
- yks hönttö siellä
mitäpä, jos kattosit peiliin ja alottasit sieltä
- sul on mun luonto
Sit en varasta.
Juu, mä katoin peiliin, ja sielt mua ihaillen katsoi maailman kaunein ja älykkäin ihminen, itse täydellisyys.
Myö karjalaiset ollaa ku arjalaiset.- Anonyymi
Hail pulsu.
- Anonyymi
Ei kait täällä sellaisia ole.
- Anonyymi
Juu, ei lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei lainkaan.
ei todellakaan kun lukee tätäkin palstaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei todellakaan kun lukee tätäkin palstaa
Kai nuo paskapersehomoryssät pitää noteerata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nuo paskapersehomoryssät pitää noteerata.
HeH
- Anonyymi
Ai niinkuin mitä?
- Anonyymi
ты видел Pena ?
- Anonyymi
Mie oon ottant somekermast 20 000 kopioo vuodesta 2016, mie oon jakant ne kolmelle eri FB sivustolle, pistäkäähä paremaksi jos pystytte
T:Pena- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pavel ainak8n tossa Niskalla, hän harrastaa yhdyntää koiraeläimen kanssa.
- Anonyymi
J ________
- Anonyymi
Ai kylähullu Imatralla…no se yks postilaatikon suojelija meltolasta. Aivan pimeä tyyppi
- Anonyymi
))))
- Anonyymi
"H...n on rikoksesta epäiltynä kuultuna myöntänyt kirjoittaneensa suomi24.fi-palveluun viestejä anonyyminä. H...n on kertonut kirjoittaneensa viestejä asiallisesti, nimiä mainitsematta ja ketään loukkaamatta."
... - Anonyymi
Persut on joka kylässä niitä "kylähulluja" jutut on ku juhannustulilla pää tekee ja jalat menee vai mitenkä se olikaan ?
- Anonyymi
Kyl Suikkanen voittaa kepeesti tän tittelin
- Anonyymi
"Heinånen on rikoksesta epäiltynä kuultuna myöntänyt kirjoittaneensa suomi24.fi-palveluun viestejä anonyyminä. H...n on kertonut kirjoittaneensa viestejä asiallisesti, nimiä mainitsematta ja ketään loukkaamatta."
...
- Anonyymi
Vintterissä asuu varsinainen viheltäjä joku Pete ?
- Anonyymi
Sienimäellä on psykoosia sairastava ihminen monet ovat yrittäneet saada häntä hoitoon pidemmän aikaa jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sienimäellä on psykoosia sairastava ihminen monet ovat yrittäneet saada häntä hoitoon pidemmän aikaa jo.
No olipa yllätys sienimäellä joku skitso eikö olisi yllätys et siel ei niitä olisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olipa yllätys sienimäellä joku skitso eikö olisi yllätys et siel ei niitä olisi.
Sienimäki on mainettaan parempi paikka. Onko missään muualla niin hyvät kulkuyhteydet kuin Sienimäellä? Päiväsaikaan 5 bussia kiertää paikan läpi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sienimäki on mainettaan parempi paikka. Onko missään muualla niin hyvät kulkuyhteydet kuin Sienimäellä? Päiväsaikaan 5 bussia kiertää paikan läpi.
Heh muualla ei välttämättä tarvita bussia toki ihan hyvä et bussit kulkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pussikaljat siellä kulkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävelehän jostain Hutasesta kulmille hammaslääkäriin. Voi olla et bussikyyti ois kiva juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävelehän jostain Hutasesta kulmille hammaslääkäriin. Voi olla et bussikyyti ois kiva juttu.
Asuinpaikka on valinta kysymys!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sienimäki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sienimäki
Onko se ns pakko valinta sossun toimesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Siksi Sienimäki hyvin yhteyksien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776