@suomi24
Jotain kertoo Suomi24-palveluista se että jos Suomi24:n postistä lähettää viestin Gmail-osoitteeseen, se luokitellaan automaattisesti roskapostiksi ja mene Spam-kansioon.
Aikooko Suomi24 tehdä asialle mitään???????
Suomi24 sähköposti on roskapostia sanoo GMAIL
3
136
Vastaukset
- z24-kriisi
Näin on käynyt jo tovin aikaa.
Ketä kiinnostaa? Vähiten Suomi24:sta, näköjään..
Kyllähän @suomi24 osaa palvelujensa pilaamisen ihan kiitettävästi, olisi joskus kiva nähdä muunlaisia onnistumisia, jopa käyttäjiensä palautteen huomioimista.
Odotellaan, joskus se paistaa päivä risukasaankin - kato asetukset
Ei kyllä omassa Gmailissani näin käy. Olet tainnut muutella vähän asetuksia.
Suomen sähköpostit tulevat aivan normaalisti näkyviin, kuten kaikki muutkin.- Gmail rules
@suomi24
Asetuksia en ole muuttanut. Itse olet tehnyt valinnan 'Not spam'.
Gmail sanoo kun Spam-kansiosta suomi24-osoitteesta lähetetyn viestin aukaisee:
"Why is this message in Spam? It's similar to messages that were detected by our spam filters. "
Lisätietoa: http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=1366858&ctx=mail&expand=5
Aiemmin gmail ei pitänyt suomi24-postia spämminä, nyt pitää. Samasta asiasta on keskusteltu palstoilla aiemminkin. Suomi24.fi ei ole luotettu domain, Suomi24:n pitäisi asialle tehdä, tietävät ongelmasta - mitään ei vain taas tapahdu ilman nokkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751