Katinkullan pukuhuoneet ja altaat

Paikat hellänä

Olin todella pettynyt perheeni (2aik 2lasta) kylpyläreisuun lankalauantaina. Hinta 48 egeä, altaat pieniä ja sokkeloisia ja alle kouluikäisille ihan liian syviä. Pukuhuoneet sitten asia erikseen; Vaatteiden kanssa piti seikkailla munasillaan lukkokaappien ja pukuhuoneen välillä.Suihkuja tosi vähän ja lapsille ei oikeastaan mitään Hinta oli todella kova verrattuna esim. Oulun Edeniin ta Kalajoen kylpylään. Oli vika kerta meillä tässä lafkassa, tuntui, että tarkoitus oli kyniä turistilta vaan rahat mahdollisimman epämukavasti pois. Vuokatissa yleensä olimme tyytyväisiä Bowling Circukseen ja Hesen reippaiden nuorten ystävälliseen palveluun samoin alakerran myymälän palveluun ja KKK-Supermarketin ja pizzerian tasoon. En ihmettele ollenkaan, jos rupla ei juokse,kun hinnat on noin väärin asetettu pikaisen voiton toivossa. Olipa rauhaisa pääsiäinen ei tarvinnut ´jonottaa, Summa summarum, kaikkea hyvää yrittäjille alueella. Miettikää hintojen laskemista hieman varsinkin lapsiperheiden osalta, Se tulee kuitenkin takaisin majoituksessa ta sitten ruoka-ja juomapuolessa.

14

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaapuuuva

      Katinkullan kylpylä kaipaisi totaalisen remontin ja pukuhuoneet sekä suihkutilat aivan kauheat. Uimavalvoja vahtaa ettei kukaan ole suihkussa uikkarit jalassa ja vesi on ulkoaltaassa hemmetin kylmää.

      • cacci tulee

        Muistacaa ettette tee caccaa catincullan altaaseen.


    • kainuulainen 4

      Paras mitä olen löytänyt Katinkullan naisten suihkusta saippuan kohdalta : käytetty tampooni!
      Sotkamon iskulause on "Rahat pois turisteilta !" ja hintoja ei kerrota vaan ujutetaan ja kartoitetaan ja tehdään työ kunnes on maksun aika: Ja se onkin kallista!

    • Hhmc

      Onko naisia ahisteltu, tirkistelty,jahdattu tai nähnyt että jollain seisoisi?

    • katinnakkennikken

      Joo Katin kullan hinnat on kohdillaan mutta muutapa se ei sitten siihen tarjookkaan kuin mielipahan kaupanpäälle.!

    • HerrWoton

      Katinkullassa oli aikoinaan saunamaailma, jossa sai katsella paljaita w...ja. Se oli parasta se....

    • Kantaasiakas

      Saunamaailma ja pukutilat on nyt uusittu nykyajanmukaiseksi, enää ei pitäisi olla kenelläkään aihetta valittaa. Uudistus oli hyvä yllätys lomaviikolla. Nyt on jouhevaa kulkea lasten kanssa kylpylässä ja mennä välillä saunamaailmaa ja savusaunoihin, kun ei enää tarvi riisua ja pukea välillä.

      • tirkistelijänä

        Pääseekö siellä enää pilluja bongaamaan?


      • Minä2

        Ei pääse. Tarkoitus olikin karkoittaa tirkistelijät.


    • Nextigopaljakka
      • SELLUPYLLY

        SE on sitä rahastamista ei mitään muuta


    • Kysyn

      Katinkullasta puheenollen kyselisin uteliaisuuttani, että vieläkö Irvikatti on töissä siellä? Kävin siellä viimeksi vajaa kymmenen vuotta sitten ja muistan Irviksen oikein hyvin. Hänen lempipuuhaansa tuntui olevan möykkääminen ja möliseminen asiakkaille.

      • Kysyn

        Eikö kenelläkään ole todellakaan mitään tietoa Irviksen nykyisestä olinpaikasta?


    • Anonyymi

      Katinkulta on paras paikka rentoutua myös paikkakuntalaisille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe