Olisi kiva kuulla samanlaisen onnettomuuden kokeneelta kuinka pitkä toipuminen mahtaa olla kun reisiluu katkeaa aivan lonkan läheltä varsinkin kun katkennut reisiluu lävistää reisilihaksen. Omassa tapauksessani reisiluu jouduttiin tukemaan titnium-tangolla. Polven yläpuolelta ruuvattiin pultti poikittais suunnassa ja tangon ylä-osa kiinnitettiin pultilla 45-asteen kulmassa lonkkaan. Itse katkeamis kohdasta ei ole tullut ongelmia vaan polven ylä-puolelta. Polvi vain ei ole lähtenyt toipumaan odotetulla tavalla. Toukokuun alussa tulee jo vuosi täyteen onnettomuudesta ja edelleen kuljen kepeillä. Jos jollakin on kokemusta samanlaisesta haaverista niin olisi kiva vaihtaa kokemuksia. Itselläni katkesi tähän onnettomuuteen saakka kestänyt urheileminen kakarasta asti. -michael-
Jalan katkeaminen
michael_bar_martins62
1
378
Vastaukset
- luuston kunto
Riippuu luustosi kunnosta.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm
Pidä siitä huolta.
Ja toivottavasti ei oo hoitovirhettä tehty, kun vieläkin oot toipilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976