Morjens oisko kellään kokemuksia tdi passatista tekeekö enään 200 tuhatta ajetulla mitään ja kuin tiheään niitä tukivarsia joutuu vaihtamaan kori mahtaa olla sinkitty? kiitos jo etukäteen
kokemuksia passat tdi 97
5
853
Vastaukset
- saksan seisoja
kyl sillä jotain tekee kunhan on manuaali laatikolla, ilmamassamittareita menee joskus, ja näin talven tullen katsuu onko huohotinlämmitin kunnossa ja onko koko autossa sitä, tukivarret kun laitaa alkuperäiset niin ei tarvi joka vuosi niitä uusia.
- oletko varma?
Oletko varma että haluat korimallin ensimmäisen ja vikaisimman vuosimallin?
- Voi itku!
Mulla on korimallin viimeinen vuosimalli -00 uudesta ja kyllä tuo melkoinen korjaamon onni on ollut. Ajan noin 40tkm/vuosi. Ei ole paljon muuta kuin riesaa koko autosta. Ei hirveästi lohduta pieni löpön kulutus kun korjaamiseen palaa rahaa niin että hirvittää.
Tukivarsia,raidentangon päitä, vesipumppuja,ilmamassamittareita, keskuslukkovikoja ja öljyä kulunut uudesta asti reilu litra huoltovälillä. Hienoa VW!!
- tdi 81kw
mulla ollut -97 tdi vajaa pari vuotta ja oon ollu tosi tyytyväinen. mittarissa on 215tkm ite oon ajanu noin 40tkm ja korjauksiin on menny pari sataa egee, jarrupalat jne.
- ....
Tossa on ajossa passat jolla on nyt ajettuna noin 320 tuhatta. Tässä autossa on jopa vielä alkuperäinen ilmamassamittari mutta tukivarsia on kyllä vaihdeltu, kestävat keskimäärin 100 tuhatta.
97-2000 malleja on kutsuttu takuukorjaukseen koskien tukivarsien vikoja. Mutta mikali on aiemminin jo ostanut alkuperäis varaosina näitä tukivarsia maksaa merkkihuolto kuittia vastaan rahat takaisin.
Kori todellakin on sinkitty joten erillistä ruosteenestoa ei juuri kannata teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745