Finlux laajakuvatalevisio ja Nokian digibox. Boxia käyttäessä, kuvavalintoina vain wide ja full. Ilman boxia löytyy kaikki vaihtoehdot. Sanoivat, että Finluxin kanssa on tällaisia ongelmia.
Onkohan totta? Parannusehdotuksia?
Finlux&Nokia box
1
303
Vastaukset
- Jarse
Mulla on myös tuo yhdistelmä. Finlux 72gf50 ja Nokia 150 ja näiden kanssa kuva valinnat on pelkkä wide tai full. Mutta mulla on toisena digittäjänä finluxin ensimmäinen cdtv410 ja siitä saa kuvan s-videona televisioon ja silloin kaikki kuvasuhdevalinnat toimii.
Sen nokian kans ongelma on se, että se antaa kuvan rgb-signaalina ja 50 hertsiset finluxit kytkee rgb-signaalin tullessa pois jonkun kuvanparannuspiirin, jolla sijaitsee myös zoomausvaihtoehdot. Tämän minä olen kysynyt ihan finluxin tuotetuesta. Sanoivat sen olevan "harmillinen" tyyppivika. Mutta minä olen ollut tyytyväinen siihen finluxin digiboxiin ja sen tuottamaan kuvaan, sillä se on parempi kuin sen nokian rgb-kuva, vaikka kaikissa alan lehdissä aina sanotaan, että rgb-signaali tuottaa parhaimman kuvan. Sinun kannalta asia on ns.paskajuttu, sillä nokia ei anna kuvaa s-video-signaalilla. 100 hertsisissä finluxeissa ongelmaa ei siltä osin ole, mutta sitten tulee muuta nykimistä ja häntimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386