Eli mun elämä menee suoraansanottuna päin helvettii .. Mä asun perhekodissa , iskä ei elä enää kauaa ja mutsii mä en oo nähny kymmenee vuoteee ... Ja kouluski on ongelmii kahen viime viikon aikana mul on ollu 25 tuntii poissaoloi .. Ja sit pari frendiiki viiltelee ja on masentuneit . Mul ei oo ketää kelle avautuu tai kuka osais kuunnella .. Kuraattorille oo yrittäny puhuu mut ei se osaa auttaa .. Perhekodin "vanhemmille" mä en ees yritä puhuu koska niitten palaute on tyylii jtn et "venaasku mä nyt katon telkkaa tai oon koneel tai vahdin sisaruksias".. Tai sit tää kaikki johtuu vaa must .. Veljetki sanoo usein et tapa ittes ei sua kukaa kaipaa jne.. Sori tää saattaa olla sekava .. Mut haluun apuu siihe et mitä mä voin tehä ku mul on vaa niin paha olla.. :/
mitä mä teen ? auttakaa mua !
4
168
Vastaukset
- KILL YOURSELF
ihan sama mulle :3
- tyttö 17v
Ekaks, ignooraa se mitä toi eka ano sulle sano.
Sun kannattaa soittaa näihi kriisipuhelin juttuihin :) ne kuuntelee ja ymmärtää. Tai yrittää sanoo sun perhekodin vanhemmille et sun on oikeesti paha olla, ja et pelkäät tekeväs ittelles jotain ja haluisit saaha apua.
Toivottavasti saat asias kuntoon! Hei tyttö 12v,
olen pahoillani kohtaamistasi asioista. Olisi ehdottoman tärkeää, että voisit purkaa jollekulle asioitasi, jottet joutuisi jäämään niiden kanssa yksin. Voit miettiä, olisiko koulussa joku muu henkilö, jolle voisit puhua asioista. Jos kuraattori ei tunnu oikealta vaihtoehdolta, niin varmasti joku opettaja on luottamuksen arvoinen keskustelukumppani. Lisäksi voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, jota kautta sinut ohjataan eteenpäin.
Niin kuin sanoin, on tärkeää, ettet jää kamppailemaan asioitten kanssa yksin. Toivotan sinulle tsemppiä ja jaksamista tulevaan! Vaikka tällä hetkellä asiat tuntuvat vaikeilta, niin tulevaisuudessa pilkottaa aina valoa.
Terveisin
netti.saapas- 16girl
hei jos kaipaat jotain joka kuuntelee niin laita sun kikki tai joku tähän ja mä voin kuunnella:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504