Ikävää leikkiä

Hankala kaveri

Minulla on tuttava, jonka uskon käyttävän aineita. Hän on saanut jostain päähänsä, että minä suhtaudun sen vuoksi häneen jotenkin ylimielisesti. Pari kertaa, kun hän on ollut pönttö sekaisin, hän on saanut pähänsä, että antaa minulle isän kädestä, eli nolaa minut muiden nähden. Ei hän humalassa ole, eikä vaikuta erityisen agressiiviselta, ennenminkin se vaikuttaa leikiltä. Ulkoisesta olemuksesta ei voi sanoa varmaa, että onko hän silloin ottanut vai ei. Käytös on vain poikkeavaa.

Koska hän on huomattavan iso ja luonnostaan vahva kaveri, niin olen saanut pistää tosissani hanttiin, ettei hän ole päässyt kurittamaan minua. Vaikka paikalla on ollut muitakin, niin kukaan ei ole tullut auttamaan. Tuota höyrypäätä tilanne vain naurattaa, oli kuulema "läheltä piti tilanne" ja "niitä tulee aina elämässä usein vastaan". En ole kuullut, että kukaan muu olisi joutunut samanlaisen hyökkäyksen kohteeksi.

Häntä kai pitäisi auttaa. Onko jokin aine, joka tuota aiheuttaa ja muuttuuko hän vielä agressiivisemmaksi. Normaali humala vie mieheltä voimat, mutta tästä aineesta en arvaa sanoa samaa, taitavat vain lisääntyä. Mitä pitäisi tehdä?

5

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopi, hopi...

      Rupea käymään salilla.

    • 12+5

      Mul tulee eka mieleen steroidit.

    • ölli

      Anna peppua.

      • BJ.boy.16

        Suosittelen
        Molemmat tykkää ja sitten niitä tilanteita vasta alkaakin tulla vastaan


    • Hankala kaveri

      Entä jos toinen ei tykkää. Jos tietäisin, että po. kaveri on selvin päin ja siitä huolimatta minä vitu--n häntä, niin olisi saanut minut piiskata, jos kerta niin mieli tekee ja siitä paremman mielen saa. Niinhän se on että ketä herra kurittaa, sitä hän myös rakastaa. Mutta kenellekään huumehörhölle en anna lupaa. Sitä paitsi hän haluaa tehdä sen muiden nähden, se olisi jo häpäisyä.

      Aika suuriin joustoihin sitä suostuu kaverien suhteen, Mutta jos joku tabuja käyttää, niin sellaiseen ei kannata mitään satsata. Sellaisen kanssa kaverisuhteet ja kaikki muukin menee pelkästään alamäkeä ja kohti lopullista loppuaan.

      Yritin siis sanoa, että en ole mielestäni mikään tiukkapipo, mutta pilleristi on aina pilleristi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe