Minulla on tuttava, jonka uskon käyttävän aineita. Hän on saanut jostain päähänsä, että minä suhtaudun sen vuoksi häneen jotenkin ylimielisesti. Pari kertaa, kun hän on ollut pönttö sekaisin, hän on saanut pähänsä, että antaa minulle isän kädestä, eli nolaa minut muiden nähden. Ei hän humalassa ole, eikä vaikuta erityisen agressiiviselta, ennenminkin se vaikuttaa leikiltä. Ulkoisesta olemuksesta ei voi sanoa varmaa, että onko hän silloin ottanut vai ei. Käytös on vain poikkeavaa.
Koska hän on huomattavan iso ja luonnostaan vahva kaveri, niin olen saanut pistää tosissani hanttiin, ettei hän ole päässyt kurittamaan minua. Vaikka paikalla on ollut muitakin, niin kukaan ei ole tullut auttamaan. Tuota höyrypäätä tilanne vain naurattaa, oli kuulema "läheltä piti tilanne" ja "niitä tulee aina elämässä usein vastaan". En ole kuullut, että kukaan muu olisi joutunut samanlaisen hyökkäyksen kohteeksi.
Häntä kai pitäisi auttaa. Onko jokin aine, joka tuota aiheuttaa ja muuttuuko hän vielä agressiivisemmaksi. Normaali humala vie mieheltä voimat, mutta tästä aineesta en arvaa sanoa samaa, taitavat vain lisääntyä. Mitä pitäisi tehdä?
Ikävää leikkiä
5
1297
Vastaukset
- Hopi, hopi...
Rupea käymään salilla.
- 12+5
Mul tulee eka mieleen steroidit.
- ölli
Anna peppua.
- BJ.boy.16
Suosittelen
Molemmat tykkää ja sitten niitä tilanteita vasta alkaakin tulla vastaan
- Hankala kaveri
Entä jos toinen ei tykkää. Jos tietäisin, että po. kaveri on selvin päin ja siitä huolimatta minä vitu--n häntä, niin olisi saanut minut piiskata, jos kerta niin mieli tekee ja siitä paremman mielen saa. Niinhän se on että ketä herra kurittaa, sitä hän myös rakastaa. Mutta kenellekään huumehörhölle en anna lupaa. Sitä paitsi hän haluaa tehdä sen muiden nähden, se olisi jo häpäisyä.
Aika suuriin joustoihin sitä suostuu kaverien suhteen, Mutta jos joku tabuja käyttää, niin sellaiseen ei kannata mitään satsata. Sellaisen kanssa kaverisuhteet ja kaikki muukin menee pelkästään alamäkeä ja kohti lopullista loppuaan.
Yritin siis sanoa, että en ole mielestäni mikään tiukkapipo, mutta pilleristi on aina pilleristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057