Muita asperger-tyyppejä?

Fjfjcr

Onkohan täällä ketään muuta homo/bi -seksuaalia jolla oltaisiin todettu asperger? Itselläni kyseinen oireyhtymä on todettu lievänä, mutta se vaikeuttaa elämääni. Olen nuori mies. Ulkoisesti täysin normaali ja biseksualisuuteni kanssa kaapissa. Komeaksikin minua on sanottu.

32

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykogay

      Minulla on asperger tyyppisiä oireita, mutta itsellä todettiin bipolaarinen mielialahäiriö. Sinulla taitaa olla siis heikon tason asperger. Aspergerin kirjo on yksi laajimpia. Ei ole harvinainen aihe koulussamme. Minä käyn sateenkaaren erityikoulua. Peruskoulun oppitasoa käyn, ongelmana vain on psyyke. Minulla on paljon tunneperäisiä ongelmia siis. Mutta normi ihminen olen

    • Jo jo joo

      Kyllä on.

    • asperger+bi

      Olen bi seksuaali ja minilla on todettu aspergerin oireyhtymä

      • pergeri

        Sama täällä ja homo oon


    • Trishie

      Monet Asperger-ihmiset ovat usein homo-, bi-, tai aseksuaaleja. Vaikka kiinnostukseni kohdituu enimmäkseen miehiin, kyllä siinä listassa on naisia ja kyllä, miullakin on Asperger.

    • Bisseboy93

      Moi :-)

      Täällä on 20-vuotias pullero kaapin ja ulkoilman välillä hoippuva biseksuaali, jolla on todettu Asperger :) On epäilty myös epävakaata persoonallisuutta ja bipolaarihäiriötä, joten kaksijakoinen monella saralla...Ilmeisesti on aika yleistä, että asseilla on poikkeava seksuaalisuuden muoto ja keskimääräistä enemmän homoseksuaalisia piirteitä, ehkä oma sukupuoli koetaan "turvallisempana". Näin varmaan koen itsekin...Tosiaan mitään seksuaalisia kokemuksia ei oo viäkään oikein miltään saralta. Assit kun ollaan aika arkoja ja mukavuudenhaluisia, eikä tykätä ottaa riskejä.

    • juujuuonon

      On.

      Olen siis nuori, urheilullinen ja ihan kivannäköinen jätkä, mutta kovin "outo" ;)

      Jos olet itse assi(tyyppinen) nuori tai nuorehko jätkä ja kiinnostaa tutustua (lähinnä spostilla tapahtuvaa ajatustenvaihtoa, kas kun en hirveän "sosiaalinen" ole ;) niin saa laittaa spostia:

      [email protected]

    • voi olla voi ei

      Joo, jokseenkin mahdotonta tajuta esimerkiksi ns. sosiaalisia koodeja tai vastaavaa. Osaan kyllä esittää "normaalia" mutta jälkeenpäin ajatellen on tuntunut, että mulle on kyllä joskus vittuiltukin ihan railakkaasti, ilman että olen sitä tajunnut! :D

      Niin ja siis en sen paremmin ymmärrä "normaalien homojenkaan" maneereita / iskuyrityksiä tms. En kuitenkaan ole jäänyt mitenkään varsinaisesti yksinäiseksi (olen rekisteröidyssä parisuhteessakin jopa, vähän samankaltaisen "hyypiön" kanssa... ;)

      Mutta kaikenlainen small talk on ihan utopiaa (ei jaksa, ei jaksa, ei todellakaan jaksa) ja muutenkin ns. tyypillinen maailma tuntuu kovin vieraalta. No, ehkä onkin fakta, että maailmassa on öbaut se noin 7 miljardia todellisuutta...

    • Nyt ei pidä hermostua, vaan ajatella, mitä kysyn. Tarkoitukseni ei ole loukata, vain ymmärtää. Tässä ketjussa on oikeat ihmiset vastaamaan, miksi ihmiset ovat bi-fobisia ja millaisesta ihmisestä tämä fobia saattaa olla lähtöisin.

      Jos olet bi, niin koetko sen ahdistavana, turhauttavana tai ärsyttävänä jos kukaan ei tajua, että oletkin bi, etkä bi tai puhut ihan toisesta jutusta kuin joku toinen kun puhut bi:stä? Siis joko bi-polaari tai bi-seksuaali, mutta kaikki muut aina luulevat, että oletkin se toinen bi.

      Ja siksi mieluiten olet asian kanssa yksin ja kaapissa.

    • H0m0

      Pakko oli laittaa itsekin jotain tänne vaikka jo vähän vanhentunut keskustelu :DD Eli olen itsekin 17-vuotias homo, jolla on todettu asperger. Mulla on koko elämä täysin hukassa, koska olen vaan niin ujo, enkä uskalla tehdä aloitteita ihmisiin. Eikä mulla ole edes kavereita. Ja pelkään, et jään yksin niin kavereidenkin kun parisuhteen osalta.

      • Anonyymi

        ite 22 ja 2016 jokus pelkäsin mullek äy samoimut nii sitkävi jälkee tuski tähä kukaa vastaa tai ees näkee mut
        silti


      • Anonyymi

        mut viel tolle 17vuotiaalle vuonna 2016 ooks bi mie vaavihann sellasii emt


    • Anonyymi

      eka viesti pitkäts aikaa tääl koko sivul no täst se lähtee ensit tiää mitämuutmuteitälpalstalkai

      • Anonyymi

        ja mikää ei onnistu elämäsää antakaa vinkkejä? :D


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        homous vai?


    • Anonyymi

      mut jos joku tätä lukee nii sanokaa
      tuleeks 2 aspergerii ikin toimee mitekää vaiko ei

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe