Hakusessa olis ihan perinteistä kirjekaveria tai sitte esim. LINEllä tai muulla juttelu-seuraa... oon 27v tyttö Kokkolasta, täällä on aika pienet piirit ja olis kiva tutustua uusiin tyyppeihin :)
Mitähän tähän keksis että kiinnostuisit tarpeeksi kirjottaan takasin… Mulla on kaks puolikasta kissaa, opiskelen leipurikondiittoriks, tykkään lävistyksistä ja tatskoista ja mulla on molempia mutta toivottavasti se ei haittaa? Valokuvaus, matkustelu, kokkaus, leipominen, leffat ja musiikki
Lesbo/bi-naiset hakusessa :D
rainbovvveins
2
241
Vastaukset
- tikrutar76
Heissan, kelpaako ystäväksi tämmöinen pullukka kissa bi? Tykkään kissoista älyttömästi ja omistankin yhden karvisen... Haluisitko kenties faceb kaveriksi? Olisi mukava tutustua ja saada uusia ystäviä kenties....:)
- rainbovvvveins
Sori näin myöhänen vastaus :/ ainahan kiss - tytöt kelpaa :D Meilaatko mulle rainbovvveins at yahoo piste com niin katotaan toi FB ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686892
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204099Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283183
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris762792Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269