Olen yleensä aika hyvä pukeutumaan siististi ja tilaisuuteen kuin tilaisuuteen sopivalla tavalla, mutta nyt tuli ongelmia. Ensin kesällä buddhalaisen parin häät ja kuukautta myöhemmin OMAT HÄÄT!
Olenhan toki ollut häissä vieraana, nyt viimeksi lauantaina veljeni häissä, kerran bestmaninakin. Mutta nyt sitten...
Olen toki buddhalaisuuteenkin tutustunut ihan oman yleissivistykseni ja mielenkiintoni vuoksi, mutta silti tunnen oloni erittäin epävarmaksi. En yhtään tiedä, miten pukeutuisin. En ole turhamainen, en vain halua vaikuttaa idiootilta.
Ja ne omat häät hermostuttavat myös, emme ole kovinkaan uskonnollisia, muuten häät ovat perinteiset "valkoiset häät", 1950-luvun musiikilla ja muodilla maustettuna. Morsiamella on maailman ihastuttavin 1950-luvun tyylinen ammattiompelijalta tilattu mekko. Miten pukeutuisin, jotta en näyttäisi prinsessani rinnalla juuri aikakoneesta tulleelta tai muuten vain liian modernilta?
MIEHEN vaatepaniikki !
Mies mäessä
2
135
Vastaukset
- Rouva O
Buddhalaisuudesta en osaa sanoa mitään :o)
Mutta 50-luvun ei pitäisi tuottaa ongelmia. Etsi käsiisi valokuvia tuon ajan juhlista ja poimi vinkkejä miesten puvuista. Ainakaan solmio ei ollut siihen aikaan kovin leveä, eikä puvun takin käänteet. Kampauksia voit myös katsastaa, eiköhän sitä hiusvoidettakin ole vielä saatavilla.
Ei liene tarkoitus, että olet museaalinen ilmestys, vaan modernisti 50-luvulla maustettu. Eihän morsiamellasikaan ole mikään retropuku, vaan ihan uusi luomus. - kysy tietäjältä
Buddalaisten häiden pukeutuminen kannattaa kysyä tilaisuuden järjestäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662