Olen yleensä aika hyvä pukeutumaan siististi ja tilaisuuteen kuin tilaisuuteen sopivalla tavalla, mutta nyt tuli ongelmia. Ensin kesällä buddhalaisen parin häät ja kuukautta myöhemmin OMAT HÄÄT!
Olenhan toki ollut häissä vieraana, nyt viimeksi lauantaina veljeni häissä, kerran bestmaninakin. Mutta nyt sitten...
Olen toki buddhalaisuuteenkin tutustunut ihan oman yleissivistykseni ja mielenkiintoni vuoksi, mutta silti tunnen oloni erittäin epävarmaksi. En yhtään tiedä, miten pukeutuisin. En ole turhamainen, en vain halua vaikuttaa idiootilta.
Ja ne omat häät hermostuttavat myös, emme ole kovinkaan uskonnollisia, muuten häät ovat perinteiset "valkoiset häät", 1950-luvun musiikilla ja muodilla maustettuna. Morsiamella on maailman ihastuttavin 1950-luvun tyylinen ammattiompelijalta tilattu mekko. Miten pukeutuisin, jotta en näyttäisi prinsessani rinnalla juuri aikakoneesta tulleelta tai muuten vain liian modernilta?
MIEHEN vaatepaniikki !
Mies mäessä
2
197
Vastaukset
- Rouva O
Buddhalaisuudesta en osaa sanoa mitään :o)
Mutta 50-luvun ei pitäisi tuottaa ongelmia. Etsi käsiisi valokuvia tuon ajan juhlista ja poimi vinkkejä miesten puvuista. Ainakaan solmio ei ollut siihen aikaan kovin leveä, eikä puvun takin käänteet. Kampauksia voit myös katsastaa, eiköhän sitä hiusvoidettakin ole vielä saatavilla.
Ei liene tarkoitus, että olet museaalinen ilmestys, vaan modernisti 50-luvulla maustettu. Eihän morsiamellasikaan ole mikään retropuku, vaan ihan uusi luomus. - kysy tietäjältä
Buddalaisten häiden pukeutuminen kannattaa kysyä tilaisuuden järjestäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363