Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaivaisten valtakunnassa

pieni on ihminen

mylly jauhaa ja pilkkoo heikot palasiksi.
Ihminen on herkkä kapine.
Myllyn siivet pyörivät vinhaa vauhtia jauhaen poloiset kitaansa kimeästi ulvoen.

12

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Siin jumalan myllyssä on se hyvä puoli et se jauhaa hitaasti,siinä vuoroaan orotelles kerkee funtsailla kaikenlaist.
      Sitä vaan orotellaan et joutuuks jyvien vai akanoitten laariin.
      Me palstalaiset ku ollaan parasta A ryhmää niin pikkuseksi jää akanapussi.

    • noin se menee

      //Sitä vaan orotellaan et joutuuks jyvien vai akanoitten laariin.// miksi vaan odottelet? varmista taivaspaikkasi,,usko Herraan Jeesukseen ja sinä pelastut....ja saat siihen jo varmuuden eläessäsi..
      Joh. 3:16

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä

      • risti riita

        Yrittäppäs sovittaa evoluutio raamattuun,kuinka jumala sopisi kuvioihin


      • eppu2
        risti riita kirjoitti:

        Yrittäppäs sovittaa evoluutio raamattuun,kuinka jumala sopisi kuvioihin

        Kyllä se hyvin sopii. Jumalalle 7 ihmisten päivää voi olla vaikka 7miljardia vuotta. Ei tuolla puolen aikaa ole.
        Aatami ja Eeva olivat profeettoja. Mistäs se Kainkin sen vaimon löysi, jos A jaE olisi olleet ensimmäiset ihmiset.
        Minä olen tullut siihen tulokseen, että niiden tarkoitus oli olla kantapariskunta uudelle paremmalle ihmiskunnalle.
        Raamattu on kirjoitettu kauan sitten aikansa ihmiset sen on taltioineet, sen ajan kielelle ja käsityksensä mukaan.


      • hui haiii
        eppu2 kirjoitti:

        Kyllä se hyvin sopii. Jumalalle 7 ihmisten päivää voi olla vaikka 7miljardia vuotta. Ei tuolla puolen aikaa ole.
        Aatami ja Eeva olivat profeettoja. Mistäs se Kainkin sen vaimon löysi, jos A jaE olisi olleet ensimmäiset ihmiset.
        Minä olen tullut siihen tulokseen, että niiden tarkoitus oli olla kantapariskunta uudelle paremmalle ihmiskunnalle.
        Raamattu on kirjoitettu kauan sitten aikansa ihmiset sen on taltioineet, sen ajan kielelle ja käsityksensä mukaan.

        käytössä oli nuolenpääkirjoitus raamatun alkuaikoina ja käsitys jumalasta otettiin käyttöön joskus 3000 vuotta sitten,vaikka raamatun tapahtumista ei ota selvää erkkikään


      • k/k

        Varmista taivaspaikkasi,sanot sinä jos sulla on takuuvarma ohje niin neuvoisin olemaan hiljaa,ettei sua kivitettäis,niin kuulemma käy kun totta puhuu.
        Mulla on ns vaiheessa oma suhtautumiseni korkeimpiin voimiin,silloin kun yksinäni seisoin oviaukossa,pitäen sormet valkoisina ovipielistä,ettei noutaja pääsis sisään.
        Silloin kaipasin auttajaa ,olis kelvannut kriisiryhmäkin tai mikä tahansa porukka,ei tullut ja ollut ketään siin vierellä.
        Ne muistot ei oo vieläkään hävinneet minnekkään ja niit koitan selvitellä pitkillä fillari lenkeillä.
        Tommosia ku miettii niin kaikki puheet armeliaasta pelastuksesta joutuu tarkkaan syyniin.
        Toisia en haluu ohjailla en neuvoa jokanen hankkii mielenrauhansa omilla konsteilla.


    • Monille ihmisille Algebrakin on Hebreaa.
      Jesse vihjaisi minulle kerran hyvin.
      Herran jumala ei ole tästä maailmasta.
      Jesse vaan joutuu olemaan koska faija käskee.

      Me lueskellaan joskus Jessen kanssa näitä ihmisten juttuja.
      Ja nauretaan niille.
      Ihmetellen miksi ihminen vaivaa päätään turhan-päiväisyyksillä.
      Luulisi että hänellä olisi tärkeämpääkin tekemistä.
      Varsinkin lisääntymällä järkevästi ja siten käyttämällä maataan fiksusti.
      Huomautan vielä, että Jesse ei usko koskaan tavanneensa Aatamia tai Eevaa.
      Hän epäilee heidän olleen joku Abrahamin vitsi.
      Abraham kun ei aina osannut käyttäytyä viisaasti.
      Varsinkaan vanhempana.

      H.

      • alle lujaa

        Laita sinäkin kätesi ristiin älä ajattele synkkiä syviä,sillä lopussa pelastut


      • alle lujaa kirjoitti:

        Laita sinäkin kätesi ristiin älä ajattele synkkiä syviä,sillä lopussa pelastut

        "alle lujaa"

        Ei pysty, liian hapokasta.
        Jos minulla ei olisi tuota kaveriani, Jesseä, niin varmaan ristisin minäkin.
        Uskoaan voi osoittaa myös potkaisemalla kiven pois jalka-käytävältä.
        Siten voi antaa uskoa myös pyöräilijöille.
        Ilma ei aina pääse pihalle liian helposti.

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "alle lujaa"

        Ei pysty, liian hapokasta.
        Jos minulla ei olisi tuota kaveriani, Jesseä, niin varmaan ristisin minäkin.
        Uskoaan voi osoittaa myös potkaisemalla kiven pois jalka-käytävältä.
        Siten voi antaa uskoa myös pyöräilijöille.
        Ilma ei aina pääse pihalle liian helposti.

        H.

        Niin, ne pienet teot.


      • eppu2 kirjoitti:

        Niin, ne pienet teot.

        "eppu2"

        Mitä teet näille pienemmille, sen suuremman kalan saat.
        Siksi en laita matoa koukkuun, vaan teen itse perhoni.
        Se on sitten kalan asia,

        H.


    • rosinante-heppa

      Parempi jos ei tunne elämää vihollisena. Ihan kivaa ainakin minulla on tähän asti ollut ainakin hetkittäin.

      Mylly jauhaa meistä jokaisen, niin heikon, kuin itsestään liikoja luulottelevan.
      Tuulivoimamyllyt ovat kuin Don Quijoten jättiläiset.
      Onko niistä yksikään vielä ansainnut edes perustuskustannuksiaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe