kaikki landseer ihmiset, voisitteko kertoa lansu kasvattajista kokemuksia? olen hankkimassa lansua mutta hyvä kasvattaja vielä hakusessa...
kasvattajia?
11
983
Vastaukset
- nöffisti
Lansuja?? Tämän on tietääkseni newfoundlandinkoirille tarkoitettu palsta ?
- lns
voi jumankauta!!!että täällä on lapsellista porukkaa!! lansut on joskus luettu nöffeiksi,jos et sitä teinny! eikä nämä palstat ole niin tarkkoja minne kirjoittaa koska täällä ei oo kaikille roduille omaa palstaa. sitäpaitsi luulisi että koira ihmiset ei ole noin pilkunnussijoita toisten rotujen suhteen!! etenkin kun kyseessä on kaksi suurta rotua! kokemukseni mukaan lansu ihmiset on ystävällisempiä, ja onneksi olen menettänyt sydämeni lansuille!jos nöffi-ihmiset on noin vitun nipoja niin mieli ei edes tee tutustua teihin...tai sitten sinä olet näitä palstojen vakio vittuilija-teinejä...
- nöffisti
lns kirjoitti:
voi jumankauta!!!että täällä on lapsellista porukkaa!! lansut on joskus luettu nöffeiksi,jos et sitä teinny! eikä nämä palstat ole niin tarkkoja minne kirjoittaa koska täällä ei oo kaikille roduille omaa palstaa. sitäpaitsi luulisi että koira ihmiset ei ole noin pilkunnussijoita toisten rotujen suhteen!! etenkin kun kyseessä on kaksi suurta rotua! kokemukseni mukaan lansu ihmiset on ystävällisempiä, ja onneksi olen menettänyt sydämeni lansuille!jos nöffi-ihmiset on noin vitun nipoja niin mieli ei edes tee tutustua teihin...tai sitten sinä olet näitä palstojen vakio vittuilija-teinejä...
Kröhöm ... lukee nyt vaan omaa tekstiään niin kukas täällä se teini on :D :D
Eiköhän nöffi-ihmiset ole ihan tavallisia koiraihmisiä muiden koiraihmisten joukossa, ja tuollaisella käytöksellä ja kielenkäytöllä sinua ei nöffeihin tarvitakaan, tuskin lansuihinkaan. Osta marsu!
- lns
olisi kiva jos joku lansun omistaja voisi kertoa ystävällisesti kasvattajista..
- Piia K
Menepä vaikka kennelliiton sivuille, sieltä on linkit rotuyhditysten sivuille. Eiköhän sieltä löydy kasvattajia (ja ehkä lansujen oma keskutelupalstakin), ilman suurempia rähinöitä. Toinen oiva paikka on näyttelyt. Ja yrittäkäähän itse kukin ottaa hieman rennommin...! :)
-myös nöffisti- - lns
Piia K kirjoitti:
Menepä vaikka kennelliiton sivuille, sieltä on linkit rotuyhditysten sivuille. Eiköhän sieltä löydy kasvattajia (ja ehkä lansujen oma keskutelupalstakin), ilman suurempia rähinöitä. Toinen oiva paikka on näyttelyt. Ja yrittäkäähän itse kukin ottaa hieman rennommin...! :)
-myös nöffisti-kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...
- Piia K
lns kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...
Kylmä totuushan on se, että aina joku haukkuu jotakin, niin se on joka rodussa! Eikä kannata ottaa koiraa sen perusteella, mitä joku muu sanonut. Soittele kasvattajille, eiköhän niistä löydy joku, joka miellyttää sua.
- lansman
lns kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...
kokeile lansuyhdistyksen sivuilta foorumiin mennä sieltä löytyy tiivistä keskusteluja.
Huom. myös nöffi ihmisiä on siellä paljon keskustellut ja kaikki on tervetulleita.
Foorumi ei ole rajattu vain lansuille...mutta keskustelu aiheet kylläkin sivuavat lansuja sekä aina välillä saattaa nöffistäkin jokin aihe löytyä.
http://www.koirapuisto.fi/dog/bb/portal.php - miiting
lansman kirjoitti:
kokeile lansuyhdistyksen sivuilta foorumiin mennä sieltä löytyy tiivistä keskusteluja.
Huom. myös nöffi ihmisiä on siellä paljon keskustellut ja kaikki on tervetulleita.
Foorumi ei ole rajattu vain lansuille...mutta keskustelu aiheet kylläkin sivuavat lansuja sekä aina välillä saattaa nöffistäkin jokin aihe löytyä.
http://www.koirapuisto.fi/dog/bb/portal.phpMinä tiiän jotain,olen omistanut 5 kappaletta lansuja enkä koskaan pennuttanut kaikki nartuja oli ysi uros vihainen muut lansut olivat upeita näyttelyssäkin käytiin ja menestyttiin hauskaa oli kuan kunnes sairastui lansuni syöpään ja no,sit tiiätte ei ole lansuja vaan nöffisti minäkin. Kasvattajat ovat hienoa porukkaa se oli joku mansikkaan viittava se yks paikka mutta,ei kerrostaloon voinu sillo ajatellakkaan.
- Sasu
Tätä sairautta kannattaa varoa suvussa. Tietoa on. Otappa yht. jos kiinnostuit. [email protected] Periytyy resessiivisesti.
- Mitä tarkoitit....
Mikä verenvuototauti? Kiinnostaa jos tiedät mikä lan sulle tuli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1683062Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441879Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311864- 1931794
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211443Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741256Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja831193Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101050Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1751022- 201002