kasvattajia?

lns

kaikki landseer ihmiset, voisitteko kertoa lansu kasvattajista kokemuksia? olen hankkimassa lansua mutta hyvä kasvattaja vielä hakusessa...

11

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöffisti

      Lansuja?? Tämän on tietääkseni newfoundlandinkoirille tarkoitettu palsta ?

      • lns

        voi jumankauta!!!että täällä on lapsellista porukkaa!! lansut on joskus luettu nöffeiksi,jos et sitä teinny! eikä nämä palstat ole niin tarkkoja minne kirjoittaa koska täällä ei oo kaikille roduille omaa palstaa. sitäpaitsi luulisi että koira ihmiset ei ole noin pilkunnussijoita toisten rotujen suhteen!! etenkin kun kyseessä on kaksi suurta rotua! kokemukseni mukaan lansu ihmiset on ystävällisempiä, ja onneksi olen menettänyt sydämeni lansuille!jos nöffi-ihmiset on noin vitun nipoja niin mieli ei edes tee tutustua teihin...tai sitten sinä olet näitä palstojen vakio vittuilija-teinejä...


      • nöffisti
        lns kirjoitti:

        voi jumankauta!!!että täällä on lapsellista porukkaa!! lansut on joskus luettu nöffeiksi,jos et sitä teinny! eikä nämä palstat ole niin tarkkoja minne kirjoittaa koska täällä ei oo kaikille roduille omaa palstaa. sitäpaitsi luulisi että koira ihmiset ei ole noin pilkunnussijoita toisten rotujen suhteen!! etenkin kun kyseessä on kaksi suurta rotua! kokemukseni mukaan lansu ihmiset on ystävällisempiä, ja onneksi olen menettänyt sydämeni lansuille!jos nöffi-ihmiset on noin vitun nipoja niin mieli ei edes tee tutustua teihin...tai sitten sinä olet näitä palstojen vakio vittuilija-teinejä...

        Kröhöm ... lukee nyt vaan omaa tekstiään niin kukas täällä se teini on :D :D

        Eiköhän nöffi-ihmiset ole ihan tavallisia koiraihmisiä muiden koiraihmisten joukossa, ja tuollaisella käytöksellä ja kielenkäytöllä sinua ei nöffeihin tarvitakaan, tuskin lansuihinkaan. Osta marsu!


    • lns

      olisi kiva jos joku lansun omistaja voisi kertoa ystävällisesti kasvattajista..

      • Piia K

        Menepä vaikka kennelliiton sivuille, sieltä on linkit rotuyhditysten sivuille. Eiköhän sieltä löydy kasvattajia (ja ehkä lansujen oma keskutelupalstakin), ilman suurempia rähinöitä. Toinen oiva paikka on näyttelyt. Ja yrittäkäähän itse kukin ottaa hieman rennommin...! :)

        -myös nöffisti-


      • lns
        Piia K kirjoitti:

        Menepä vaikka kennelliiton sivuille, sieltä on linkit rotuyhditysten sivuille. Eiköhän sieltä löydy kasvattajia (ja ehkä lansujen oma keskutelupalstakin), ilman suurempia rähinöitä. Toinen oiva paikka on näyttelyt. Ja yrittäkäähän itse kukin ottaa hieman rennommin...! :)

        -myös nöffisti-

        kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...


      • Piia K
        lns kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...

        Kylmä totuushan on se, että aina joku haukkuu jotakin, niin se on joka rodussa! Eikä kannata ottaa koiraa sen perusteella, mitä joku muu sanonut. Soittele kasvattajille, eiköhän niistä löydy joku, joka miellyttää sua.


      • lansman
        lns kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi. olen käynyt jo landseeryhdistyksen sivuilla ja kasvattajien sivuilla ja näyttelyissä myös.. mutta aina kuulee kun toiset haukkuvat joitain ja taas toisin päin. olisi kiva tietää kokemuksia lähinnä...

        kokeile lansuyhdistyksen sivuilta foorumiin mennä sieltä löytyy tiivistä keskusteluja.
        Huom. myös nöffi ihmisiä on siellä paljon keskustellut ja kaikki on tervetulleita.
        Foorumi ei ole rajattu vain lansuille...mutta keskustelu aiheet kylläkin sivuavat lansuja sekä aina välillä saattaa nöffistäkin jokin aihe löytyä.
        http://www.koirapuisto.fi/dog/bb/portal.php


      • miiting
        lansman kirjoitti:

        kokeile lansuyhdistyksen sivuilta foorumiin mennä sieltä löytyy tiivistä keskusteluja.
        Huom. myös nöffi ihmisiä on siellä paljon keskustellut ja kaikki on tervetulleita.
        Foorumi ei ole rajattu vain lansuille...mutta keskustelu aiheet kylläkin sivuavat lansuja sekä aina välillä saattaa nöffistäkin jokin aihe löytyä.
        http://www.koirapuisto.fi/dog/bb/portal.php

        Minä tiiän jotain,olen omistanut 5 kappaletta lansuja enkä koskaan pennuttanut kaikki nartuja oli ysi uros vihainen muut lansut olivat upeita näyttelyssäkin käytiin ja menestyttiin hauskaa oli kuan kunnes sairastui lansuni syöpään ja no,sit tiiätte ei ole lansuja vaan nöffisti minäkin. Kasvattajat ovat hienoa porukkaa se oli joku mansikkaan viittava se yks paikka mutta,ei kerrostaloon voinu sillo ajatellakkaan.


    • Sasu

      Tätä sairautta kannattaa varoa suvussa. Tietoa on. Otappa yht. jos kiinnostuit. [email protected] Periytyy resessiivisesti.

      • Mitä tarkoitit....

        Mikä verenvuototauti? Kiinnostaa jos tiedät mikä lan sulle tuli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe