Eteisen laminaattilattiassa kosteusvauriota

Huolissaan

Viikonloppuna kävi niin, että ammeeseen unohtui vesi juoksumaan ja matto kivasti juuri sillä hetkellä peitti viemärinkantta. Tämän takia vettä pääse eteiseen (eteinen on melko pieni, neliö pari) ja oli veden peitossa, mutta tämä huomattiin lähes heti. Vesi ei tietääkseni kauaa ehtinyt eteisessä seistä. Saimme kuivattua lattian, mitä nyt pinta jäi vähän kosteaksi. Aamulla laminaatti on parista kohtaa pullistellut ja pahimmista otettiin laminaatit pois. Tietenkin pinta on monesta kohtaa on nyt karhea eli laminaatin sileä pinta ei ole säilynyt. Alla oleva puu oli kuivaa ja ei ole vieläkään oireillut. Onko tässä nyt käynyt mitään pahemmin ? Onko tämän pahemmilta kosteusvaurioilta tai homeuhalta säästytty?

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööriopiskelija

Ensiksi ottaisin koko lattiasta laminaatit pois. Kun on kyseessä muutama neliö niin kannattaa vaihtaa kaikki kerralla. Vaikka alusta näyttäisikin kuivalta niin vettä on voinut valua rakenteisiin jostain raosta. Tämä pitäisi tarkistaa ennen uuden laminaatin asentamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109